برمرتون افسر پلیس متوقف می شود در وسط چاقو حمله به زن

اندرو Binion Kitsap Sunمنتشر شده 5:03 PM EDT مارس 12 سال 2020پاسخ اوایل صبح روز سه شنبه به 911 تماس بگیرید که

توسط ABESTANEWS در 24 اردیبهشت 1399

پاسخ اوایل صبح روز سه شنبه به 911 تماس بگیرید که صدا مانند یک خشونت حمله یک برمرتون افسر پلیس مجبور راه خود را به یک آپارتمان برای دیدن یک مرد سنجاق کردن یک زن و آزار او را با یک چاقو.

افسران قطع حمله و بازداشت مرد با توجه به بیانیه ای از وزارت. که پایدار چندین زخم چاقو بود و در شرایط بحرانی بود که پرواز به یک سیاتل بیمارستان برای درمان است.

این حادثه در میان یک سری از خونین خشونت حوادث در شهرستان Kitsap که باید به شدت افزایش یافته است بیش از روز گذشته با مردان متهم به طور جدی مجروح شدن و یا قتل زنان با آنها در روابط صمیمی.

رسانه ها منتشر شده و اسناد دادگاه نشان نمی دهد این سلاح سرد به قتل 23 سال در روز جمعه یا تیراندازی در پا از 40 سال در روز یکشنبه یک نتیجه از اقامت در خانه سفارشات. اما در طول دو ماه گذشته ساکنان ایالت واشنگتن شده اند محدود کردن سفر خود برای جلوگیری از گسترش coronavirus ساخت آن را سخت تر برای مردم را به ترک و فرار از موقعیت ها.

بیشتر: یک مادر داستان فرار از خشونت خانگی در میان بیماری همه گیر کوروناویروس

دیگران در حال خواندن: راننده متهم به قتل دوچرخه سوار در جنوب Kitsap پنجه نرم می کند گناه نیست

این حادثه روز شنبه آغاز شده و در حدود 1:36 a. m. وقتی 911 کنندگان دریافت تماس به صورت یک مشکل ناشناخته در نزدیکی 2200 بلوک شرق 19 خیابان با توجه به بیانیه ای از وزارت. تماس از یک تلفن همراه و dispatchers قادر به پیدا کردن یک محل دقیق. اما dispatchers می تواند بشنود مردی تهدید به کشتن و یک زن "التماس و عذرخواهی."

پس از ورود به منطقه دیگر تماس گیرنده به کارگردانی افسران به یک آپارتمان در 2100 بلوک از خیابان. یک افسر رفت و به درب به گوش دادن و شنیده می شود "برای تلفن های موبایل از کسی که در حال حمله" با توجه به این بیانیه.

هیچ کس جواب درب هنگامی که افسر زد و ادامه داد: برای تلفن های موبایل به طوری که افسر مجبور راه خود را به آپارتمان برای دیدن این مرد در وسط آزار زن با چاقو.

زمانی که افسر دستور داد که مرد را به رها کردن چاقو او آن را انداخت در این افسر از دست رفته او را. مظنون دستگیر شد و رزرو به Kitsap County زندان برای تحقیق اقدام به قتل درجه اول و در حال برگزار شد در $1 میلیون وثیقه. او متهم شده است و انتظار می رود که به نظر می رسد در دادگاه روز شنبه.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن