برمرتون شرکت امن قایق در بالقوه 'فوق العاده' $600 میلیون مقابله با اوکراین

جاش Farley Kitsap Sunمنتشر شده 3:38 PM EDT Jun 19, 2020برمرتون — اوکراین است که به دنبال به خرید برخی از 600 م

توسط ABESTANEWS در 31 خرداد 1399

برمرتون — اوکراین است که به دنبال به خرید برخی از 600 میلیون دلار در نخبگان نظامی گشت قایق های تولید شده توسط یک برمرتون شرکت وزارت دفاع این هفته اعلام کرد.

وزارت امور خارجه با توجه به چراغ سبز برای امن قایق به ساخت تا 16 از آن 85-گشت پیاده و صنعت شناخته شده به عنوان علامت VI برای کشور است. قدرتمند گشت کشتی در حال حاضر استفاده می شود تنها توسط نیروی دریایی ایالات متحده ،

"پیشنهاد فروش را بهبود بخشد اوکراین توانایی برای دیدار با تهدیدهای فعلی و آینده با ارائه مدرن و سریع و کوتاه برد کشتی" دفاع از امنیت و همکاری آژانس در انتشار اخبار گفت. "اوکراین خواهد شد استفاده از عروق به بهتر دفاع از آبهای سرزمینی خود و حفاظت از دیگر دریایی منافع است."

اگر تکمیل آن خواهد بود تنها بزرگترین قرارداد واحد برای برمرتون قایق ساز به دنیا آمد و از Mullenix گاراژ 23 سال پیش.

"بدیهی است که این یک معامله بزرگ برای این شرکت گفت:" ریچارد شوارتز امن قایق' مدیر عامل شرکت. "این اوج یک مقدار زیادی از کار توسط بسیاری از مردم است."

جان قدرت, مدیر اجرایی, Kitsap, توسعه اقتصادی داد به نام نظم "فوق العاده" نه فقط برای یک Kitsap-بر اساس سازنده اما یک "در هر نقطه در سراسر کشور یا در سراسر جهان است."

"این خبر فوق العاده است برای امن قایق به خصوص زمانی که شما متوجه ما هنوز در نسبتا مراحل اولیه جهانی همه گیر و همزمان اقتصادی بی سابقه ای اختلالات," قدرت گفت. "این نشانه خوبی برای امن قایق به عنوان یک تولید کننده پیشرو در منطقه ما و کارکنان آن است که زندگی می کنند در سراسر منطقه ما."

او اضافه کرد که این معامله ایجاد می کند بیشتر "طولانی مدت ثبات و فرصت" برای منطقه را تولید و بخش های صنعتی.

امن قایق های تولید عروق برای نیروی دریایی اولین پاسخ دهندگان و سازمان های دیگر تقریبا در 70 کشور در سراسر جهان است. علامت ششم کشتی که اوکراین دستور داده بود ساخته شده است در اصل برای نیروی دریایی ایالات متحده که در ادامه به آزمون توانایی های بالقوه خود را. در دسامبر 2018, ملوانان با گوام مبتنی بر رودخانهای جدا زد گشت قایق 500 مایل بیش از دو روز — طولانی ترین-همیشه در حال گشت زنی توسط یک کشتی در اقیانوس آرام نیروی دریایی گفت: در آن زمان.

85-پا Mark VI با آلومینیوم براق بدنه و این شرکت بسیار با دوام علامت تجاری فوم یقه دارای یک پردازنده نگارخانه, حمام کردن امکانات و خواب اسکله. موتور قدرتمند آن با شروع یک از 2600 اسب بخار پایه. سخت افزار از جمله تفنگ نصب شده سیستم های رادار و تجهیزات ارتباطی را شامل می شوند در پتانسیل اوکراین معامله و همچنین به عنوان آموزش و پشتیبانی.

این اولین بار نیست امن قایق انجام کسب و کار با اوکراین تولید عروق کوچکتر وجود دارد در گذشته است.

"این می سازد که رابطه" شوارتز گفت.

منظور زمانی که پر خواهد شد تقویت اوکراین در دریای دفاعی به خصوص در دریای سیاه و دریای آزوف که هر دو اجرا در بخش قابل توجهی از این کشور در مرز جنوبی. آن را نیز فراهم می کند سلاح و دفاع برای مقابله با تجاوز از کشور همسایه روسیه که ضمیمه کریمه در سال 2014. نهفته درگیری ها همچنان در شرق اوکراین است Donbas در منطقه که در آن طرفدار روسیه شورشیان حفظ یک جای پا است.

در نوامبر 2018 روسیه گارد ساحلی باز آتش در اوکراین به کشتی در نزدیکی تنگه کرچ جدا دریای سیاه و دریای آزوف تصرف اوکراین به نیروی دریایی کشتی و خدمه خود را.

اوکراین نیز در مرکز استیضاح از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بود که متهم از خودداری یک congressionally-مجاز 400 میلیون دلار کمک نظامی به این کشور در ازای آسیب رساندن اطلاعات در برابر جو بایدن مرد چهره او در این سقوط را در انتخابات ریاست جمهوری. تهمت بود تبرئه توسط سنا در ماه فوریه است.

"این پیشنهاد فروش را حمایت از اهداف سیاست خارجی و امنیت ملی اهداف ایالات متحده از طریق بهبود امنیت یک کشور شریک است که نیرویی برای ثبات سیاسی و پیشرفت اقتصادی در اروپا" دفاع همکاری آژانس گفت.

امن قایق تاسیس شد و از یک پورت اورچارد-منطقه گاراژ توسط اسکات پترسون و لایحه هانسن در سال 1997. اواز یا موسیقی دو نفری می خواستم برای ایجاد یک پلت فرم قدرتمند برای ماهیگیری غواصی و دریایی و صنایع. اما در post-9/11 جهان ناهموار گاو صندوق —یا امن تمام اطراف شناوری مجهز — محبوبیت به دست اورد با اجرای قانون و نظامی است. سفت و سخت بادی و قایق های فایبر گلاس نمی تواند در رقابت با دوام و شناوری آن فوم یقه و آلومینیوم طراحی شده است.

دفتر مرکزی این شرکت قرار داشته و در بندر برمرتون المپیک نمای پارک صنعتی از سال 2000 هر چند امن قایق گسترش یافته و به بندر تاکوما که در آن ایجاد بزرگترین عروق.

خبرنگار جاش Farley پوشش نظامی برای Kitsap Sun. او را می توان در رسید josh.farley@kitsapsun.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب