برمرتون شورای شهر رای پایین آتش نشان مزایای فرمان

مسیحی Vosler Kitsap Sunمنتشر شده 1:11 PM EDT Jul 11, 2020اعضای برمرتون شورای شهر به عقب رانده در برابر یک پیشن

توسط ABESTANEWS در 21 تیر 1399

اعضای برمرتون شورای شهر به عقب رانده در برابر یک پیشنهاد تغییر به کد شهرستان است که اجازه می دهد آتش نشانان ارتقا به غیر اتحادیه مواضع خود را به نگه دارید اتحادیه مزایای.

در جولای 8 جلسه شورای, شهردار, گرگ ویلر و برمرتون رئیس آتش نشانی پت McGanney برنامه ریزی شده به درخواست این شورا به تصویب ارتقاء گردان رئیس جان پین به دستیار رئیس آتش نشانی و موقعیت است که خالی از اواخر سال 2018 است.

پیشنهاد آنها به ارمغان آورد قبل از این شورا را تغییر کد شهرستان به اجازه Payne – که عضو IAFF محلی 437 این اتحادیه نشان دهنده برمرتون آتش نشانان خود را حفظ اتحادیه مزایای به عنوان دستیار ارشد است که نه به نمایندگی از موقعیت.

"را که گام بعدی تا زمانی که شما در حال محافظت نمی شود شما دیگر دریافت اضافه کاری" ویلر گفت. "رئیس پین در این مورد را در ادامه کار همان مقدار ساعت او فقط نمی خواهد دریافت اضافه کاری و مزایای دیگر."

این شورا رای دادند را اندازه گیری توسط یک باریک 4-3 حاشیه جرقه بحث در مورد این شهر پرداخت ساختار برای کارکنان خود و ویلر امادگی برای تبلیغات داخلی.

شهرستان مقامات استدلال می کنند که برمرتون اورژانس خدمات کشیده شده است نازک توسط COVID-19 همه گیر و McGanney بود که فقط استخدام به صورت تمام وقت رییس آتش نشانی در ماه فوریه انجام شده است این کار از آتش ارشد و دستیار رییس آتش نشانی. برمرتون تنها آتش نشانی در Kitsap بدون حداقل یک دستیار ارشد.

"من به کار با دولت فدرال به عنوان یک رئیس آتش نشانی, خرید و فروش با COVID که بازپرداخت ما با داشتن مدیران جلسات دو تا سه بار در هفته در تلاش برای ماندن در تماس با ... شهرستان آتش روسای دیدار ما و مقابله با همه چیز می رود که با کمک های متقابل و همه چیز به بودجه ای که به دلیل در حال آمدن است" McGanney گفت. "وجود دارد فقط یک مقدار زیادی برای یک نفر انجام دهد."

اعضای شورا موافقت کردند که Payne شد واجد شرایط نامزد بود اما نگرانی در مورد استفاده از اضافه کاری در سازمان آتش نشانی و تنوع در این شهر از نیروی کار است.

رئیس شورای اریک جوان گفت: این پیشنهاد که تنها تغییر کد شهرستان شامل آتش می سابقه مجموعه برای بقیه از شهرستان و کارکنان است که نیز تا به حال یک اختلاف بین اتحادیه-نمایندگی دستمزد و مزایا و مدیریت موقعیت های مانند گروه مدیران.

"ما یک مشکل سیستمیک در سیستم جبران union-به نمایندگی از کارکنان در مقابل مدیریتی و من فکر می کنم آن را باید به آنها رسیدگی شود به جای لگد زدن می تواند به پایین جاده مراقبت از یک وضعیت در یک زمان" جوان گفت:.

جوان مخالف این اقدام همراه با councilmembers مایک سیمپسون, پت و کوین سالیوان گورمن. سیمپسون پیشنهاد کرد که آتش نشان حقوق بود در پوش سه برابر درآمد متوسط ساکنان شهر است.

"این واقعیت که ما در حال پرداخت بیش از سه برابر متوسط درآمد ما ساکنان که برای پرداخت این همه بی وجدانی به خصوص از آنجایی که ما چه می گذرد در حال حاضر با این بیماری همه گیر که در آن ما باید افرادی که مجبور شده اند از کار و شغل خود را از بین رفته اند, آنها ندارد, برای بازگشت به, و ما هنوز در حال بهره برداری از آنها برای منابع برای پرداخت این موقعیت و برای پرداخت این افزایش دستمزد" سیمپسون گفت.

برمرتون را اداره آتش نشانی تبدیل شده و بیش از یک سوم از نیروی کار خود را در چند سال گذشته با تشکر از بازنشستگی با توجه به McGanney. گروه عمل با حداقل نیروی انسانی سطح 14 آتش نشانان در هر ایستگاه در هر شیفت. اضافه کاری لازم است برای حفظ ایستگاه کارکنان اگر کسی تماس در بیمار طول می کشد تعطیلات و یا حضور یک آموزش McGanney گفت.

"من فکر نمی کنم این شورا به طور کامل درک چگونگی کار ما ریزه از سازمان آتش نشانی, و این واقعیت که اکثر آتش سوزی در بخش های دولتی اضافه کاری" McGanney گفت.

هر دو آتش ارشد و دستیار رییس آتش نشانی هستند "در را" مواضع معنی کارکنان را می توان به اخراج توسط شهردار بدون علت. آنها همچنین پوشش داده نمی شوند با این اتحادیه توافق دسته جمعی با شهر و مزایای گذاشته شد که تحت قرارداد.

McGanney خواسته شورا به استخدام پین در حقوق و دستمزد $158,000 حدود $20,000 بیش از او به عنوان یک فرمانده گردان. اما مقدار اضافه کاری کسانی که در ستاد کار هر سال خود را به خانه پرداخت قابل مقایسه با دستیار ارشد.

"استدلال من است (پین) رفتن به محل کار بیش از 250 ساعت اضافی از یک سال است که او را به جبران کنید برای" McGanney گفت.

گورمن گفت: اختلاف بین اتحادیه-نماینده و غیر نماینده کارکنان مورد نیاز به آنها رسیدگی شود اما این شهر اضافه کاری سیاست یک نقطه چسبیده.

"ما انتخاب کرده اید از طریق سیاست ما تصمیم به استفاده از اضافه کاری به جای استخدام جدید آتش" گورمن گفت. "وقتی که به نمایندگی از اضافه کاری کارکنان می رود از نمایندگی به مدیریت من یک مشکل با اضافه کاری که به عنوان یک پایه برای خود حقوق و دستمزد."

جوان و گورمن نیز نگرانی در مورد روند استخدام – یعنی که شهر نیست یک عملیات گسترده جستجو و تنها در نظر گرفته شده داخلی برنامه برای این کار است. قبلا در جولای 8 جلسه اعضای شورا مورد بحث و در نهایت تصویب ایجاد یک مسابقه سهام کمیته مشورتی چیزی جوانتر که در نظرات خود.

"وجود این همه تاکید بر نژاد سهام و تنوع و شهردار و مجموعه ای از این سهام طرح اما او همچنین دارای یک سیاست استخدام از درون اگر شما انجام این کار, این بدان معناست که تنها شغل های که در دسترس هستند به نیروی کار ما منعکس جامعه ما این است که به استخدام در پایین ترین سطح" جوان گفت:.

پس در سال 2018 ویلر است پر از موقعیت های بالای شهر را با این نسخهها کار, خدمات مالی, پلیس و آتش بخش با داوطلبانی که در حال حاضر مشغول به کار برای شهر برمرتون.

"آنچه که من هستم نگران است 'خوب و قدیمی پسرانه سناریو اتفاق می افتد که در آن ما همیشه در حال استخدام داخلی ما در حال اضافه کردن هر گونه تنوع ما در حال اضافه کردن هر گونه مهارت های جدید" گورمن گفت.

ویلر گفت که او "شگفت زده و نا امید" توسط شورای تصمیم اما در دفاع از عمل خود را از استخدام داخلی.

"من نا امید شده بود چرا که ما یک فرد است که اختصاص داده شده است زندگی خود را به برمرتون خدمات آتش آنها به اثبات ارزش خود را به آنها ثابت کرده ایم وفاداری خود را" ویلر گفت. "کل زندگی حرفه ای و زندگی است که حلق آویز در تعادل در حالی که آن را در حال بحث بر روی زمین و رک و پوست کنده می کند که ارسال یک پیام خوب به بقیه نیروی کار است."

ویلر گفت: این شهرستان انجام یک جستجوی گسترده برای کسی که برای پر کردن موقعیت زیرا او ارزش "وفاداری سازمانی دانش و مشاهدات شخصی از عملکرد" هنگامی که به دنبال به استخدام و یا ترویج کارکنان.

"کسانی که همه چیز هستند غیر قابل تعویض هنگامی که شما در خارج از سازمان خود شما نمی تواند تضمین آن سه" ویلر گفت.

این شهرستان با دریافت چهار برنامه های کاربردی برای دستیار رییس آتش نشانی و موقعیت همه از درون آتش نشانی. شهردار اضافه شده است که به استخدام فردی از خارج از شهر به در آمده و یاد بگیرند در حالی که Payne – که دارای 25 سال تجربه در برمرتون – حس را ندارد.

"من نمی خواهم کسی به چیدن این فقط به عنوان یک دوران بازنشستگی شغل, من می خواهم کسی که می خواهد به اینجا و بهترین راه برای انجام این کار است با اثبات شما در حال حاضر می خواهم به اینجا" ویلر گفت.

پس از کد اصلاح شد رای پایین McGanney کشیده دستور کار مورد که مورد تایید پین به عنوان دستیار رئیس آتش نشانی بدون رای. این شهرستان خواهد شد به احتمال زیاد برای کار با این اتحادیه به استخدام او در موقت ظرفیت تا زمانی که شورای نگهبان می تواند دوباره این موضوع ویلر گفت.

"او اختصاص داده شده به این شهرستان از برمرتون هنگامی که شما انجام دهید که شما در حال رفتن به مانند من و شما در حال رفتن به قرار دادن این ها به کنار و فراموش چه چیزی بهترین را برای شهروندان" ویلر گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن