شکستن در انزوا

آن را سخت به اندازه کافی برای رفتن را از طریق فروپاشی بدون اینکه در میان همه گیر اما در حال حاضر مشارکت در حا

توسط ABESTANEWS در 24 اردیبهشت 1399

آن را سخت به اندازه کافی برای رفتن را از طریق فروپاشی بدون اینکه در میان همه گیر اما در حال حاضر مشارکت در حال آزمایش برخی می رویم مجازی و دیگران حتی حل کردن. در زمان پیش از میلاد (قبل از coronavirus) گرفتن بیش از یک فروپاشی ممکن است شامل بیرون رفتن اطراف خود را با دوستان منحرف کردن افکار خود را و یا حتی داشتن یک شب ایستاده است. هیچ چیز بهتر از گرفتن بیش از کسی که با گرفتن زیر کسی مناسب است ؟

همانطور که همه ما می دانیم در حال حاضر لحظات هرگز شده است بسیار منحصر به فرد است. بنابراین مردمی رفتن را از طریق breakups—یا شتاب انزوا یا نامناسبی رخ داده در طول همه گیر—آیا نیاز به پیدا کردن راه حل های جدید برای دوره نقاهت بعد از شکستگی و یا به سادگی پیدا کردن از بسته شدن.

دکتر لورا مک گوایر یک سکسولوگو و مشاور می گوید انزوا و روابط می تواند یک سویه برای همکاران. "بودن در هر رابطه طول می کشد زمان و اعتماد و ارتباطات; اضافه کردن به که ذاتی چالش انجام نشده و روز به روز همه چیز با هم ارتباط محدود و لمس و شما باید درست کار در دست." آنها توضیح می دهند که جدا—به طور جداگانه—چیزی, ارتباط جنسی, هرگز برای امضا. "برای کسانی که فکر می کردند که می تواند هر یک از دیگر هر هفته یا ماه آینده به طور کامل پیش بینی نشده. عدم جسمی و روحی مخاطب است نه غیر ممکن است برای غلبه بر اما قطعا می توانید پشته در استرس به خصوص در طول زمان هنگامی که کار و زندگی با شرایط teetering در یک خط نازک است."

K, 26, به تازگی رفت و از طریق یک فروپاشی در انزوا پس از همکاری از هشت سال در حالی که در انزوا. در طول قرنطینه K را شریک آمد بیش از برای یک پیاده روی و توضیح داد که رابطه نیست کار کنه. خود شکستن منجر به چند پیگیری مکالمات در تلفن و در نهایت به فینال دائمی فروپاشی است. K کاملا شوکه شده توسط news.

"من می دانستم که او در برخورد با برخی از سنگین اما او هرگز قبل نشان داد هر مشکلی در همکاری ما" آنها را توضیح دهد. "او به پایان رسید در این رابطه عمدتا به دلیل او نیاز به زمان برای کار را از طریق همه چیز و آدرس خود سلامت روان و شادی. من تصور ماندن در خانه به او یک لحظه به نفس و در نظر گرفتن همه چیز. او همچنین قادر به پاسخگویی به نیازهای من به عنوان من تلاش با آغاز قرنطینه که من مطمئن هستم که تحت تاثیر تصمیم خود را برای پایان دادن به رابطه."

برای K انزوا ساخته شده است در برخورد با احساسات آسان تر است. آنها توضیح می دهند که مخرب مکانیسم های مقابله با استرس هستند بیشتر از رسیدن و آنها می توانند یاد بگیرند که در مورد مقابله با احساسات خود به جای استفاده از آنها در حال اجرا. "در حالی که من فکر می کنم انزوا کمک کرده است تا بهبود ارتباط من با خودم فکر می کنم آن را پیچیده چگونه من احساس می کنم در مورد من در حال حاضر شریک زندگی سابق. شرایط ما در حال فروپاشی فوق العاده غمگین و سپس واقع در فوق العاده دشوار است زمان. چگونه من نه نگرانی در مورد کسی که من دوست دارم ؟ او زندگی می کند به تنهایی مبارزه, چگونه می توانم وجود داشته باشد برای او از طریق این بسیار مخاطره آمیز ؟ و من حتی می خواهید؟" K می گوید. "گاهی اوقات احساس می کنم مثل من در گیر فروپاشی قادر به فاصله خودم را از آن. هر کس می گوید: "وقت خود را صرف انجام کارهایی که فقط برای شما' 'آیا چیزهایی که شما را خوشحال اما من در حال حاضر متعهد به آن چیزهایی که قبل از فروپاشی! من فکر می کنم من واقعا بهره مندی از بیرون رفتن و ملاقات با افراد جدید!"

دکتر مک گوایر می گوید که در حالی که breakups همیشه سخت "را از طریق رفتن است که سقوط در بالا قادر به بیرون رفتن و پریشان بقیه زندگی—خانواده و دوستان و رویدادها—چیزی است که چند همیشه می تواند تصور کنید. ما می دانیم که انزوا و تنهایی یکی از مضر ترین تجارب بشر ذهن و بدن بنابراین در حال حاضر هر تجربه منفی تشدید شده است."

با توجه به مطالعه منتشر شده در مجله لانستقرنطینه است مربوط به مسائل روانی. احساسات مانند سردرگمی و خشم هستند تأثیر مشارکت و برای بسیاری از مردم جدا با هم و یا جداگانه آورده به نور ترس سرخوردگی و عدم درک, مالی, مبارزات, و خیلی بیشتر. رابطه مربی و کارشناس لی ویلسون در یک نظرسنجی که 31 درصد از مشارکت رنج می برد تحت قرنطینه.

اما هنوز خیلی زود به انجام هر گونه مطالعات واقعی در چگونه COVID-19 تأثیر است مشارکت. یک مقاله در روانشناسی می گوید که پس از طوفان Hugo, طلاق, افزایش, اما پس از, Oklahoma City bombing طلاق کاهش یافته است. و چون COVID-19 نمی تواند به عنوان طبقه بندی هر کدام از این فاجعه طبیعی یا حمله تروریستی), آن را دشوار است به دانستن اثرات این بیماری همه گیر در مشارکت یا نرخ طلاق. اما وکلای طلاق در حال انتظار برای تاثیر. بارونس فیونا شاکلتون در بریتانیا گفت که اوج خود را در زمان طلاق است که معمولا در طول تعطیلات و زمانی که زوج ها با هم برای مدت طولانی از زمان. او در انتظار یک نتیجه مشابه در طول بیماری همه گیر. در چین نرخ طلاق باید مشخصی که چیزی است که ما ممکن است انتظار برای بقیه جهان است.

Krister, 27 و شریک زندگی خود را شکست زمانی که آنها در شیکاگو و شریک زندگی خود را در خارج از کشور درست قبل از پناهگاه در محل سفارش اثر صورت گرفت. "این یک تماس تلفنی به طوری که بیشتر و یا کمتر شروع کردم به فروپاشی در حال حاضر در انزوا. ما در مورد تلاش به دوستان و به او پیشنهاد کرد به بحث ما بیشتر در مورد آن زمانی که او در بازگشت از سفر خود" آنها می گویند. "متاسفانه COVID-19 زده راست و بعد از آن تصمیم گرفت تا شانس به دست آوردن بیشتر بسته بودند باریک."

Krister و خود را شریک مورخ برای تقریبا یک سال و دوستانه متون بررسی بر روی یکدیگر شد سخت تر برای مقابله با, در حالی که در قرنطینه. "من تصمیم به فاصله خودم بیشتر به خاطر آن بود که تبدیل شدن بیش از حد دشوار است به تظاهر به من صدمه زدن به هر زمان ما تعامل. من در خواست فضای بیشتر در حالی که من در انزوا به خاطر آن بود که چرخه مسلط ذهن من است."

تک بودن و قدمت در طول یک بیماری همه گیر می تواند یک کمی روی حیله و تزویر به عنوان فرد در دیدار با یو پی اس توصیه نمی شود. بنابراین مجرد بودن و رفتن را از طریق از دست دادن یک همراه می تواند به خصوص دشوار است. آینده ممکن است نگاه تلخ به کسانی که نمی توانید طرح و یا فکر می کنم به دور آینده است. با هیچ پایانی در چشم برای همه گیر بودن به تنهایی می تواند همه چیز را تنهاتر. احساسات نیز افزایش. مردم احساس جمعی قریب به اتفاق اضطراب. سوال در مورد شخصی ما سلامت همکاران ما و سلامت ما دوستان و خانواده سلامت همه عوامل استرس زا در ذهن ما است.

مردمی که به صحبت من برای این مقاله قادر به رسیدن به فاصله فیزیکی از شرکای خود را. برخی از مردمی نیست خیلی خوش شانس و زندگی با شرکای خود است. اقامت در خانه سفارش مختل استاندارد طولانی مدت فروپاشی است. مردم های آشپزخانه خود را با exes برخی از آنها هنوز هم های تخت.

Buzzfeed خبرنگار جولیا موزر مشترک تجربه او از ریخته شدن بیش از زوم ویدئو کنفرانس برنامه در اتاق خواب دوران کودکی در انزوا. "فروپاشی بود در مورد به عنوان تحقیر آمیز به شما به عنوان انتظار می رود," او می نویسد. به طور کلی موزر اذعان می کند که او احساس می کند اما بدبختی این است که سپاسگزار او نیست, ارواح یا gaslit (چیزی است که می تواند به راحتی انجام می شود در زمان جداسازی). مجازی breakups قطعا یکی دیگر از بی دست و پا و واقعیت برای مردم منزوی و دور از شرکای خود را.

در بسیاری از انزوا بود دقیقا چه Krister مورد نیاز است. آنها توضیح می دهند که آنها نیاز به relearn یک عشق برای خودش همیشه در خارج از شخص دیگری. که در زمان برخی از زمان. "داشتن دوستان و خانواده در اطراف به گوش من سخت بود. همه من می خواستم به انجام دریچه و آن را احساس مانند یک بار تماس بگیرید و یا متن یک رمان احساسات به جای منفعلانه بیهوده گویی بیش از یک فنجان قهوه و یا نوشیدنی. من خوشبختانه یک هم اتاقی و آنها شده اند فوق العاده حمایتی به ویژه به دلیل آنها خارج شد یک رابطه چند ماه قبل است."

کار بر روی پروژه های خانه, ساختمان, مبلمان, مراقبت از گیاهان, نقاشی, طراحی و نقاشی تمام شدن بخشی از Krister روزانه indulgences. "من هم سعی کردم به مجله کمی و اخراج برخی از افکار منفی شخصی از طریق برخی از آداب و رسوم; هر فرم مراقبت از خود من می توانم از فکر می کنم (از جمله معاشقه با غریبه) بود فرار بزرگ از فروپاشی و قریب الوقوع بیماری همه گیر. عبور از حیوانات شده است نجات!"

دیگر از "تولدت مبارک" متن Krister و سابق خود را ندارد سخن گفته شده است. Damiane, 26 در یک وضعیت مشابه است. بیش از دو هفته پیش او و شریک زندگی خود تصمیم به تماس آن واریز شده پس از شش ماه هنگامی که آنها داشتند حرف زدند و چهره به چهره در مورد مسائل بزرگتر در ارتباط است. این دو صحبت نکرده پس از خود تقسیم می شود. او می گوید این نگرانی بودند "باد در شرایط کنونی" و اگر چه آن را دشوار "قرنطینه همه چیز را به سطح". Damiane و شریک زندگی خود را هنوز به درک یکدیگر است. او می گوید: "انزوا قطعا می تواند به عنوان یک اجاق گاز فشار است و در زمان من می توانم آن را احساس شکستن تار و پود رابطه اما این مسائل همیشه حاضر است."

برای Damiane او می گوید که داشتن یک شریک در طول همه گیر است "فوق العاده مفید" پس از فروپاشی شد تلخ و شیرین. در حالی که انزوا است مرکب غمگین احساسات برای Damiane آن را نیز زمان خوبی برای انعکاس. "این همیشه سخت است برای انتقال از بودن با شریک زندگی خود را, اما در این مورد [جداسازی] باعث می شود آن را کمی ساده تر برای ایجاد فاصله فیزیکی که لازم است برای بسته شدن است." او می گوید او شده است busying خود را با آبیاری گیاهان خود را. "بهار است و فصل رشد در حال آمدن است تا تعداد زیادی از انتشار است."

در حالی که جداسازی دشوار است آن را به یک پاداش زمان برای مردم به سرمایه گذاری در خود و منافع خویش. این که آیا شما در یک رابطه هستید یا نه گذراندن وقت به تنهایی و تأمل در چه فعالیت های شما را شاد می تواند ایجاد رشد برای آینده دوستی یا روابط.

دکتر مک گوایر موافق است که مردمی رفتن را از طریق یک رابطه تغییر باید تمرکز انرژی خود را به چیزهایی که آنها را دوست دارم. در حال حاضر می تواند زمان خوبی برای نگاه به درون. "FaceTiming با کسی که باعث می شود شما خنده, خودتان آموزش یک مهارت جدید صرف امتداد طولانی از زمان خواندن و یا ایجاد چیزهایی است که اجازه می دهد تا شما را به انتشار احساسات همه ابزار برای شفا" آنها می گویند. "بالاتر از همه به راحتی بر روی خود; مانند این است که شما می توانید درخواست خود را مادر او چگونه جان سالم به در قرنطینه فروپاشی است. ما همه در حال یادگیری به عنوان ما و طیف گسترده ای از احساسات و تجارب با تمام این طبیعی است." v



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن