برای داشتن قلعه بادی عالی، لازم نیست یک شرکت بزرگ باشید

موتور کوبنده، سفر هوایی، بالن، هواپیما، تیراندازی، امکان گریم فانتزی و خیلی از انواع بازیهای دیگر، از جمله مو

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

موتور کوبنده، سفر هوایی، بالن، هواپیما، تیراندازی، امکان گریم فانتزی و خیلی از انواع بازیهای دیگر، از جمله مواردی هستند که سرزمین عجایب در خود جای داده است. با توجه به قسمتهای مختلفی که در مجموعه چمران وجود دارد، میتوانیم آن را از جمله شهربازی های تهران برای بزرگسالان هم بدانیم. اما با این وجود نگران آسیب دیدگیهای احتمالی قلعههای بادی کودک خود نباشید چرا که شما میتوانید این محصولات کاملا تعمیر شدنی را با استفاده از برچسبهای تعمیرات ترمیم کنید، این برچسبهای تعمیری که با عنوان بسته تعمیرات به فروش میرسند میتوانند قسمتهای آسیب دیده و سوراخ شده را پوشش داده و از خروج باد جلوگیری کنند، فروشگاه اینترنتی اورجینال لند در کنار تمامی قلعههای بادی خود برچسبهای تعمیرات را قرار داده است تا در صورت لزوم بتوانید از آنها استفاده کنید، همچنین شما میتوانید از این فروشگاه به صورت مجزا این برچسبهای تعمیری را سفارش دهید. این شهربازی بیش از 40 بازی دارد که کودکان و همچنین ردههای سنی بالاتر میتوانند از آنها استفاده کنند. چکش یا پتک قدرتسنج، چرخ و فلک، مینی بولینگ، فوتبال دستی و مسلسل واقعیت مجازی فقط بخشی از بازیهای این مجموعه هستند که میتوانید ساعتها در آن سرگرم باشید.

This article w​as gener at ed by GSA C on᠎tent᠎ Generator ​DEMO!

قلعه سحر آمیز یا قلعه شادی، بخش سرپوشیده شهربازی ارم را تشکیل میدهد. سرسره های بادی در روزهای گرم تابستان برای بچه ها بسیار محبوب هستند و می توانند بازی را برای بچه ها لذت بخش تر کنند. کودکان برای بازی کردن و سرگرمی در منزل و مهدکودک ها و پارک های عمومی نیاز به وسایل بازی بیخطر با اشکال کودکانه دارند که لحظات شادی را در طول روز بگذرانند . در ضلع جنوبی و سمت راست درِ ورودی این قلعه راه پلهای جهت دسترسی به برجهای نگهبانی قرار دارد و روزنههایی در تمام طول دیوارهای اطراف و برجها نیز ایجاد شدهاست. شما میتوانید کودک خود را در طول خرید به این مجموعه بسپارید و با خیالی آسوده، کارهای خود را از جمله خرید انجام دهید. از جمله ویژگیهای دیگر این شهربازی میتوان به گریم فانتزی، عکاسی و مواردی دیگر اشاره کرد. از عمر این قلعه حدود یک قرن میگذرد واز مهمترین آثار تاریخی و جاذبههای گردشگری استان هرمزگان و بندر خمیر است. Th​is has ᠎been creat ed ᠎by GSA C᠎ontent G ener​at or DEMO.

این اثر در تاریخ ۹ آذر ۱۳۷۷ با شمارهٔ ثبت ۲۱۳۵ بهعنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. مرداد ماه ۱۳۹۹ انتشار تصاویر مرمت قلعه پرتغالیها در جزیر هرمز، نه تنها باعث حیرت و نگرانی فعالان میراث فرهنگی شد، بلکه مردم عادی را هم از این شیوه مرمت و بازسازی بهت زده کرده است. مساحت این قلعهٔ هفتطبقه، سه هکتار و دارای برج و بارو و دربندهای متعدد است و بالای تپهای مسلط بر شهر میبد قرار دارد. این شهر بازی در بام لند واقع شده. شاید علتش وجود پاساژهای متعدد و مختلفی است که در این قسمت از شهر پراکنده شده است. در این قسمت از شهربازی بیش از 120 نوع بازی وجود دارد تا همه با هر سلیقهای بتوانند از آنها استفاده کنند. کودکان پس از انجام بازیها و کسب امتیاز، میتوانند در غرفه هدایا، جوایزشان را دریافت کنند. این شهربازی مساحتی برابر با 6000 مترمربع دارد و از نظر تنوع بازیها حرفهایی برای گفتن دارد.

از آنجایی که پوست کودکان نسبت به بزرگسالان حساستر است و بیماریهای پوستی بیشتری آنها را تهدید میکند، جنس بدنه در انتخاب بهترین قلعه بادی کودک موثر است. ضد حساسیت بودن یکی از فاکتورهای اصلی در انتخاب قلعه بادی به شمار میرود. گرچه شهربازی های روباز هیجانانگیزترند اما شاید در فصل سرما و حتی فصل گرما، انتخاب شهربازی سرپوشیده منطقیتر بهنظر برسد. این دست از شهربازی های تهران معمولاً فودکورت یا اغذیه فروشیهایی دارند که شاید جزو بهترین رستورانهای تهران نباشند اما به خاطر حضور در این مجموعهها شلوغ و پرمشتریاند. حال که صحبت به پاساژها و مالها رسید، بد نیست به بزرگترین پاساژ خاورمیانه، یعنی ایران مال یا بازار بزرگ ایران هم اشاره کنیم؛ جایی که بدون شک از بهترین فضاها برای خانوادههاست. اما اکثر این محصولات ابعاد بزرگی دارند و برای باد کردن یا وکیوم کردن آنها به پمپ باد نیاز خواهید داشت. شما میتوانید علاوه بر تهیه لباسهای کودک و محصولات مربوط به آنها، فرزندان خود را به کافیشاپهای مخصوصی که برایشان ایجاد شده ببرید و تجربههای جدیدی را برایشان خلق کنید. وجود فضاهای دیدنی دیگری مثل بازار سنتی، باغ کتاب، باغهای ایرانی و بخشهای جذاب دیگر از فضاهایی است که میتوانید آنها را مشاهده کنید و از دیدنشان لذت ببرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن