گزاف گویی از بازگشت به Mosley بسکتبال مراحل

جف گراهام Kitsap Sunمنتشر شده 1:36 PM EDT Jul 4, 2020وقتی که می آید به بازی بسکتبال Jaiden Mosley معمولا تلاش

توسط ABESTANEWS در 15 تیر 1399

وقتی که می آید به بازی بسکتبال Jaiden Mosley معمولا تلاش می کند تا دریبل دور از جمعیت.

این روزها سابق المپیک دبیرستان المپیک و بسکتبال کالج standout امیدوار است برای جلب توجه بیشتر با هر گزاف گویی او را می سازد.

نیاز به یک شغل پاره وقت قبل از عنوان کردن به شبه جزیره کالج, این سقوط Mosley با همکاری محلی, مربی, Brandon Smith به رهبری ball-handling آموزش از طریق زوم دو روز در هفته است. 30 دقیقه جلسه به طور معمول برگزار می شود دوشنبه ها و جمعه ها در ماروین ویلیامز مرکز تفریح و سرگرمی در برمرتون. Mosley برگزار شد های اخیر یک تمرین در جلوی المپیک دبیرستان.

Mosley ترک قبلی خود کار در یک رستوران محلی شوخی که نیست که با استعداد که می آید به ساخت پیتزا.

"من یک بازیکن بسکتبال" Mosley گفت. "من نیاز به انجام این کار تمام وقت است."

زمانی که Mosley خود را آغاز کرد زوم آموزش دریبل یک ماه پیش او اعتراف کرد به حال شک و تردید در مورد گرفتن بازیکنان به ثبت نام. سه بازیکن پیوست اولین جلسه, اما او در حال حاضر به 22 بازیکنان در گروه های سنی مختلف و سطوح مهارت است.

"من کردم بچه ها از کلاس پنجم تمام راه را از طریق سالمندان در دبیرستان" Mosley گفت. "از تاکوما به آلمان است."

Mosley گفت: جلسات نیست همه چیز یک طرفه آموزش. او به تدریس و نشان دادن مهارت های خود را در جهش و سپس او را با استفاده از لپ تاپ خود را به ببینید که چگونه دانش آموزان خود را در حال مراتب.

"دوشنبه ها فقط یک روز آموزش. من آنها را آموزش دهد یک دسته از اصول" Mosley گفت. "من آنها را تمام هفته را به تمرین. جمعه ها بیشتر از یک بررسی بعد. آنها به من نشان می دهد آنچه را که آنها انجام می دهند اگر آنها ساخته شده بهبود است."

North Kitsap بازیکن بسکتبال Aiden اولمست اینه که یک افزایش junior, گفت که او در حال همکاری با Mosley از ابتدا.

"من فقط همیشه مایل به دریافت بهتر," او گفت:. "من فقط سعی کنید برای انجام تا آنجا که من می توانم."

Mosley ممکن است مجهز تر از بیشتر به اداره آموزش بسکتبال در غیر سنتی شیوه ای. سابق المپیک و بسکتبال دبیرستان standout شد کنار و قبل از COVID-19 وارد معادله این بهار و او تا به حال برای دریافت خلاق زمانی که آن را آمد به تمرینات.

"آن سال تمام بوده است پس از من در یک روش سازمان یافته بازی," او گفت:.

درآمد همه-المپیک لیگ 2A اول-تیم افتخارات به عنوان یک کاربر و ارشد در المپیک بالا Mosley ماند محلی برای بازی در المپیک کالج به عنوان یک دانشجوی سال اول در 2018-19 و برنامه ریزی برای انتقال به اورگرین استیت کالج در المپیا.

"آن تابستان من صدمه دیده است" Mosley گفت: "و آن را فقط به نوع خراب همه چیز است."

Mosley گفت: او در حال بازی در یک وانت بازی در بنگور زمانی که "کسی سیلی توپ را از دست من و من ضربه شست."

زمانی که Mosley بعد سعی مصرف کفش خود را خاموش او نمی تواند حرکت خود را به سمت چپ انگشت شست. پس از سه روز از ناراحتی او رفت و به پزشک مراجعه کنید. آزمایشات نشان داد Mosley پاره رباط در انگشت شست خود را یک آسیب که نیاز به عمل جراحی 3-4 ماه که در بند و شش هفته بیشتر از تمرینات تقویت.

قادر به بازی بسکتبال در حالی که دوره نقاهت بعد از آسیب خود را Mosley متمرکز بر قدرت و مطبوع تمرینات — چیزی او ادامه داد: حتی پس از گرفتن بازیگران خود را خاموش. او را در نزدیک به 15 پوند و به تازگی وزن در 193.

"که همه گی" Mosley گفت.

هزینه های سال گذشته تحصیلی در المپیک, کالج, Mosley گفت: او را از امید بستن برای بازی در فصل آینده (2020-21) در شبه جزیره ، او چهره یک تغییر از مناظر ممکن است در خدمت او به خوبی با توجه به هدف او این است که در نهایت رقابت در چهار سال ،

"هدف اصلی من این است که به بازی در بالاترین سطح است."

با انگشت شست خود را احساس سالم دوباره Mosley انتظار نگه داشتن یک توپ بسکتبال در دست خود را دیدار با دانشجویان در مقابل دوربین.

"این کمک به قطار" او گفت:, "و آن را به کمک به آنها را،"



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن