#BlackArtMatters در جدید کتاب رنگ آمیزی

با سیاه و سفید زندگی مهم جنبش در نظر گرفتن مرکز تمرکز در شیکاگو و در خارج شهر ما دیوارها جامعه است پرتکاپو با

توسط ABESTANEWS در 7 مرداد 1399

با سیاه و سفید زندگی مهم جنبش در نظر گرفتن مرکز تمرکز در شیکاگو و در خارج شهر ما دیوارها جامعه است پرتکاپو با تعامل فعال و توانمند سازی. ما این را با تظاهرات عمومی و هنر و موسیقی و حتی کلمبوس مجسمه پایین آمدن: نژادی عدالت فعالیت منحصر به فرد زنده پس از ماه از خواب زمستانی همه گیر. جدید multigenerational رنگ آمیزی کتاب به نام #BlackArtMatters به دنبال کمک به علت برجسته سیاه و سفید هنرمندان, نمایندگی وسعت سیاهی و اهمیت نژادی و جنسیتی است.

این کتاب رنگ آمیزی است که زاییده افکار Mya Cavner و اتان Switall دو 17 ساله ویتنی جوان دانش آموزانی که قرار دادن مهارت های هنری خود را به دیجیتال صفحه و کار با نه سیاه و سفید هنرمندان محلی برای ایجاد #BlackArtMattersمنتشر شد 12 جولای. 44-صفحه ویژگی های کتاب نقاشی های سیاه پوست نفوذ هنرمندان, نقل قول الهام بخش و گریم آمار در مورد سیاه جامعه است که به معنای به آموزش. یکی آمار بازدید در واقعیت برای برخی از لباس زنان در شمال و جنوب امریکا: امید به زندگی خود را به طور متوسط 35 سال, با توجه به مطالعه انجام شده توسط Inter-کمیسیون آمریکایی حقوق بشر است. در این کتاب در کنار آن آمار محبوب عبارت "سیاه ترانس زندگی مقدس است." "ما نیاز به انجام کاری در مورد این آمار پس از آن می تواند تغییر در آینده" Cavner می گوید.

این کتاب رنگ آمیزی نیز جشن, سیاه, شادی با تصاویر از مردم دست در دست و لبخند بر لب و بغل کردن—از جمله تصاویری از نفوذ آیکون سیاه و سفید در جلو و عقب را پوشش می دهد مانند Noname, Solange, Misty Copeland باسکیت مردانه, مدل آلتون میسون و سیاه, ترانس معلول مدل هارون فیلیپ ساخته شده است که تاریخ در دنیای مد.

Cavner و Switall هر دو هنرمندان تجسمی که محبوس در موسسه هنر شیکاگو و رهبری خود را در مدرسه بازیگری برای برابری جنسیتی, باشگاه, همکاری در برخی از صفحات و برداشت دیگر پیشگام کمک هنرمندان با فراگیر نمایندگی در ذهن و همچنین هنرمندان فعالیت کار در جامعه سیاه.

Cavner یکی از نه دیگر سیاه و سفید هنرمندان معاصر که کار ارائه شده برای کتاب: آنتونی کونوور, Corinne سالتر, Idia Aikhionbare, Juliana Lebron Kristle مارشال, Leeya رز جکسون, Lo هریس و سابرینا Dorsainvil هر کمک به این پروژه آورده و سبک های مختلف هنری و پیام هایی که اضافه شده به این کتاب تنوع. موزه داران می گویند, هنرمندان—که کار آنها آشنا بودند هر چند آنها هرگز ملاقات کرد—ساخته شده در این پروژه امکان پذیر است. "آنها مایل به شرکت با دو نفر جوان آنها هرگز ملاقات کرد—آنها یک شانس با ما در, ما اجازه می دهد به استفاده از کار خود را و به مردم خرید کار خود را" Switall می گوید.

این پروژه هنری است که به منظور در دسترس و ویترین کمتر-برجسته دیدگاه که در حال دیدن بزرگتر سیستم عامل به دلیل سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است. و پس از کار در موسسه هنر هر دو نوجوانان شاهد قدرت تاریخی نمایندگی که هنر می تواند به عنوان یک آموزش و پرورش, ابزار, اما نیز آگاه است که هر کسی نمی تواند آن را تجربه به خصوص در کم درآمد سیاه جوامع و در طول یک بیماری همه گیر ،

"این کتاب رنگ آمیزی [است] یک راه جدید برای یک تجربه کامل و می تواند به شما معرفی کودکان به ایده های سیاه و سفید زندگی می کند موضوع و آنچه در آن به معنی یک سیاه ترانس فرد در حالی که شما در حال صحبت کردن در مورد آن با بچه خود را" Cavner می گوید. "ما می خواستیم برای قرار دادن مهارت های ما هم برای دیدن آنچه که ما می تواند انجام دهد برای پیدا کردن راه آن را به عنوان معنی دار و قابل دسترس به عنوان امکان پذیر است."

این کتاب رنگ آمیزی به فروش می رساند برای $25 برای شومیز یا 35 دلار برای نسخه گالینگور و 50 درصد از درآمد حاصل از رفتن به فضای شجاع اتحاد, این شهر اولین, سیاه, رهبری, ترانس چراغ LGBTQ مرکز منابع واقع در هاید پارک. باقی مانده 50 درصد را به هنرمندان برجسته که کمک آثار هنری اصلی است. Cavner می گوید که پس از حضور در اعتراض های اخیر برگزار شده توسط شجاع فضا داد, او می خواست برای کمک به این سازمان رشد می کنند که او احساس نمی گرفتن به اندازه بودجه توجه از مردم در مقایسه با دیگر سیاه و عدالت اجتماعی شدند. اما این مرکز شاهد رشد سریع پس از همه گیر وقتی که شروع آن بحران شربت خانه و شروع یک $800,000 کمپین جمع آوری کمک به حل و فصل را به خانه جدید خود. از آن پس با تشکر از حمایت جامعه, مرکز استخدام دو برنامه جدید هماهنگ. "ما احساس کردیم که برجسته, سیاه, ترانس مردم و سیاه و سفید عجیب و غریب مردم مهم بود چرا که بسیاری از سازمان های گرفتن مقدار زیادی از پول, اما شجاع فضای برخی از آنها برای اولین بار پرداخت می شود موقعیت در حال حاضر و ما می خواستیم برای کمک به کمک به که" او می گوید.

شاهد جوانان را مسئول این جنبش شده است هیچ چیز کوتاه از الهام بخش برای من و #BlackArtMatters همکاری همان اثر است. برای متصدی پروژه خود را کمک به آنها در پیدا کردن جای خود را در جنبش و همچنین قدرت جوانان—قدرت برای ایجاد موثر از طریق تغییر اجتماعی آگاهانه هنر است. v



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب