در فیلم های تنوع صنعت

Ramone Hulet بود تا اواخر زمانی که این ایده به ذهنش رسید. "این صادقانه از نا امیدی" شیکاگو فیلمساز می گوید ب

توسط ABESTANEWS در 5 تیر 1399

Ramone Hulet بود تا اواخر زمانی که این ایده به ذهنش رسید.


"این صادقانه از نا امیدی" شیکاگو فیلمساز می گوید بیش از یک بعد از ظهر زوم تماس بگیرید. "من به تازگی کار بر روی مجموعه ای که در آن ما می خواستیم به استخدام سیاه و سفید, اما نمی توانستم."

این زمانی است که Hulet فکر آن: یک وب سایت که به عنوان یک لیست در حال اجرا به اتصال سیاه معماران و طراحان در صنعت فیلم با یکدیگر و غیر سیاه و فیلمسازان. Hulet کار می کرد تا 1 هستم که همان شب به پایان وب سایت و سیاه و سفید در فیلم متولد شد.

اما قبل از او می تواند رسما راه اندازی سایت Hulet مشترک این ایده با دوستان خود از پنج سال بازیگر و نویسنده کیرا جونز. جونز به تازگی ایجاد شده یک سری از Instagram داستان فریاد از دیگر سیاه مردمی در فیلم است. با هم دو به اتمام سیاه در فیلم با جونز مدیریت رسانه های اجتماعی برای سایت. در عرض یک روز آنها دریافت 100 ارسالی از تهیه کنندگان و نویسندگان کارگردانان و فیلم دیگر معماران و طراحان در سراسر کشور است. فقط یک هفته این تعداد افزایش به 400. این ارسالی وارد شده به سیاه و سفید در فیلم پایگاه داده که در آن شما می توانید پیدا کردن نام و اطلاعات تماس و موقعیت سطح تجربه و بیشتر از معماران و طراحان است.

جونز و Hulet را تجربه گسترده در صنعت فیلم نشان داد که نیاز به یک راه روشن تر به همکاری جذب و استخدام سایر مردم سیاه و سفید. Hulet اخیر کار شامل 2020 Candyman همکاری بین نیا DaCosta و Jordan Peele در حالی که جونز دیده می شود در فاکس امپراتوری و در کمدی webseries, راست ضربه تند وشدید زدن.

"من آن را دیده اند بسیاری از بار" جونز می گوید: در تماس با Hulet. "من قبلا در مجموعه به عنوان یک بازیگر جایی که من قرار بود به گفتن یک داستان و من نگاه بیش از دوربین و فقط دیدن دریای سفید مردان است."

مبارزه برای تنوع در صنعت فیلم است که هیچ چیز جدید است. ایلینوی وزارت بازرگانی و اقتصادی فرصت ایجاد یک اقلیت برنامه در سال 2019 است که شامل یک فیلم خدمات اعتبار مالیاتی برای مجموعه با مردم رنگ و یا زنان. در 2015 مارس در زمان سلطنت اینترنت توسط طوفان زمانی که او ایجاد هشتگ #OscarsSoWhite پس از Academy of Motion Picture Arts and Sciences اعطا تمام 20 اقدام به نامزد سفید بازیگران. اما در فیلم با هدف تاکید بر اهمیت حضور در پشت دوربین و همچنین در مقابل آن. یک سال 2020 UCLA مطالعه نشان داد که در حالی که زنان و مردم رنگ شاهد افزایش نقش در سال 2018 و 2019, نمایندگی بسیار داستان متفاوت در پشت صحنه. نوشتن و کارگردانی اعتبارات و همچنین سمت های اجرایی هنوز هم باقی می ماند به شدت سفید و نر.

"این دوربین به معنای واقعی کلمه از نگاه مخاطبان" Hulet می گوید. "آنچه که یک فیلمساز می خواهد مخاطب را به دیدن و چه یک فیلمساز می خواهد مخاطبان برای دیدن در حال رفتن به طور کامل متفاوت است."

برای بزرگنمایی کلیک کنید Actor Kyra Jones says she often finds herself sets where she's supposed to be telling a Black story being produced by a team of white men. - COURTESY KYRA JONES
  • بازیگر کیرا جونز می گوید او اغلب خودش را می یابد مجموعه, جایی که او قرار بود به گفتن یک داستان در حال تولید توسط یک تیم از مردان سفید پوست.
  • حسن نیت ارائه میدهد کیرا جونز

Hulet و جونز توضیح است که موانع بسیاری وجود دارد که نگه داشتن مردم سیاه و سفید و دیگر مردم رنگ از ورود و حرکت در صنعت فیلم از عدم وجود نمایندگی در فیلم های مدارس و برنامه های به عدم ارتباط و مربیان. Hulet می گوید که بسیاری از مردم سیاه و سفید خود را شروع کنید در مجموعه فیلم به عنوان تولید دستیاران اما مبارزه برای پیشبرد فراتر از آن.

سیاه و سفید در فیلم پایگاه داده وجود داشته است برای کمتر از یک ماه و در حال حاضر در حال ساخت یک تفاوت در زندگی از معماران و طراحان است. اشلی نبرد یک فیلمبردار در شیکاگو است که استخدام برای یک گیگ از طریق پایگاه داده.

"وجود دارد بزرگ سیاه و سفید از حضور در فیلمسازی است که اغلب نهان و بی سابقه به دلیل کمبود منابع می گوید:" نبرد که به تازگی مشغول به کار بر روی مجموعه ای از لنا Waithe را چی. "برخی از ما که ما در صنعت است و ما در این راستا و پس از آن وجود دارد کسانی که هیچ ایده چگونه به آن صنعت است."

سیاه و سفید در فیلم cofounders بر این باورند که متنوع فیلم و رسانه ها مورد نیاز است در حال حاضر بیش از همیشه به مردم در سراسر جهان در اعتراض به مرگ و میر غیر مسلح سیاه مردان و زنان است.

"هنر همیشه چنین بوده است جدایی ناپذیر در اعتراض به" جونز می گوید. "اگر ما فقط تا به حال با دیدن مردم نشان داده به عنوان اراذل و اوباش و جنایتکاران و افرادی که نیاز به ای اداره شود که باعث می شود آن را بیشتر احتمال دارد که مردم در حال رفتن به پلیس تماس بگیرید."

Hulet می گوید که او و جونز امید به گسترش در فیلم شامل سیاه معماران و طراحان سراسر جهان به عنوان به خوبی به عنوان میزبان در فرد شبکه های رویدادها و حضور در جشنواره ها است.

"هدف ما این است که تمایل بیشتر مردم سیاه و سفید در یک فضا به تصمیمات" Hulet می گوید. "در یک دنیای ایده آل ما یک بخش در Netflix بکشد ما فقط در Netflix بکشد." v

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن