آرایشگری مو, سبک و ناخن سالن می تواند در حال حاضر باز در Kitsap. آن را امن برای بازدید ؟

ناتان Pilling Kitsap Sunمنتشر شده 5:36 PM EDT 29 مه سال 2020روبن ویلکینز آماده است برای آنچه که ممکن است در آی

توسط ABESTANEWS در 10 خرداد 1399

روبن ویلکینز آماده است برای آنچه که ممکن است در آینده درب آرایشگاه خاموش اقیانوس آرام خیابان در برمرتون. او دیده می شود تصاویر.

"برنامه من این است که رزرو کردن با مردم ارسال عکس به من گفتن "من عاشق این برش'," او گفت:. "من در حال حاضر بسیار برنامه ریزی شده را برای مردم ثابت شد ، من از دیدن برخی از خانه کاهش مردم انجام داده اند. آنها خوب نیست."

پس از دو هفته بسته بودن به دلیل شیوع کروناویروس, همه چیز نگاه متفاوت در آرایشگاه/سالن زیبایی توسط Consele که او صاحب همسر Tovi.

در زیر جدید بازگشایی روش های مشتریان نمی خواهد اجازه راه رفتن و منتظر کاهش دهد. آنها باید به یک وقت ملاقات.

"آن را نمی خواهد همان رفاقت که ما استفاده می شود به" روبن گفت. "هنگامی که شما را 10 تا 15 نفر در آن وجود دارد و تمام, صحبت کردن, شوخی, خنده, داشتن یک زمان خوب و در حال حاضر ما نمی توانیم از مشتریان مانند که هیچ فقط نشستن در اطراف و ... آن را برای رفتن به فردی که آن را می آید به شما و مشتری خود را."

پلکسی گلاس موانع را از هم جدا ایستگاه کارگران را به پوشیدن ماسک و دستکش. او ایجاد یک صفحه نمایش است که او می تواند جای خود را در بین خود و مشتری اگر او در خصوص نزدیکی در طول یک سرویس مانند یک اصلاح, او گفت:. بدون راه رفتن در خدمات او را گسترش ساعت در مغازه از هشت ساعت به 12.

او امیدوار است در نهایت بازگشت به راه همه چیز بودند. در حال حاضر, هر چند, آن را نمی خواهد همان خواهد بود.

"ما در حال استفاده می شود به داشتن واقعا هیجان انگیز در حالی که ما در وجود دارد," او گفت:. "سلمانی ساخته شده است در جامعه. آن را ساخته شده در یک محل تجمع برای بسیاری از مردم جوامع مختلف متفاوت است. به از دست دادن این نوع از درک همه چیز است که در هر آرایشگر."

در حال حاضر که Kitsap County است در فاز 2 از دولت بازگشایی, شخصی, ارائه دهندگان خدمات مانند آرایشگران, مدل مو, زیبایی, تا تو, هنرمندان و ناخن سالن کارگران می تواند شروع به کار دوباره اگر آنها به دنبال برخی از دستورالعمل های ایمنی. کسب و کار مجبور به اتخاذ نوشته روش برای مکان خود را و یک سایت خاص COVID-19 ناظر برای نظارت بر عملیات. الزامات شامل صورت پوشش کارکنان سلامت نمایش و مکرر شستشو.

در کینگستون ریشه و ریش تراش ترکیبی سالن آرایش-آرایشگاه را باز درهای خود را برای اولین بار در تاریخ 1 ژوئن. مالک دانه رابینز گفت: فروشگاه جدید را با بودجه اضافی برای تمیز کردن در بین انتصاب و یک دستیار خواهد شد صفحه نمایش مشتریان در درب. فروشگاه باید یک سرفه حداکثر.

"شما سرفه یک بار و آن را دوباره اتفاق می افتد, شما باید برای رفتن" او گفت:. "ما قصد داریم مردم را کلمه ای که به آن آلرژی است."

رابینز می داند که خطرات وجود دارد به خط خود را از کسب و کار در مجاورت نزدیک با مشتریان است. اما او همچنین می داند که سبک می تواند در خدمت به عنوان یک نوع از مشاور برای مشتریان و می توانید به من قرض بدهید یک گوش گوش دادن.

"من می توانید تمام اقدامات احتیاطی که در محل برای محافظت از ما و فقط دعا, برای, بهترین," او گفت:. "راه ما زندگی می کنند در حال حاضر نه تنها شدنی است. من به تماشای بسیاری از نوجوان مشتریان مبارزه با بیماری های روانی چون آنها خیلی افسرده. ما نه به معنای زندگی در خانه های ما و نه به ساحل بروید و نه تعامل با دیگر انسانها. تا آنجا که COVID است قاتل خاموش به طوری که بیماری روانی است."

پس چگونه امن است که آن را به ترک خانه و کوتاه کردن مو ؟ به ناخن های خود را انجام می شود ؟

آن را نمی ممکن است به 100% حساب برای هر خطر درگیر در لوازم آرایشی و بهداشتی, تجربه گفت, Dr. Paul Pottinger استاد بیماری های عفونی در دانشگاه واشنگتن دانشکده پزشکی. اما مرحله ساده می تواند به طور چشمگیری کاهش می دهد که خطر او گفت: مثل ماندن در خانه اگر شما بیمار چک کردن مطمئن شوید که کارگران و سالم نگه داشتن آنها چهره خود را پوشانده اند و اگر یک کاری است که تمیز بودن در بین مشتریان.

"همه باید بدانند که خطر در هر چیزی که ما انجام," او گفت:. "این است که خطر ابتلا به ارزش پاداش خوب کوتاه کردن مو ؟ این یک تصمیم شخصی است. من فکر نمی کنم آن را بی پروا اگر آنها را به مراحل ساده آنها در خود نگاه کنید و خود سابقه پزشکی آنها تصمیم آنها سالم مردمی آنها نمی دود آنها اضافه وزن آنها بیش از 65 آنها را سرکوب کننده های ایمنی آن را واقعا معقول است را امتحان کنید."

در یک ژن Juarez سالن در Kitsap بازار در سیلوردل مهمان در حال حاضر قادر به استفاده از یک نرم افزار تلفن همراه به کتاب قرار ملاقات, بررسی و پرداخت برای خدمات خود را. مکان اضافه خواهد شد زمان تمیز کردن در بین مشتریان. کارکنان را تحت نمایش درمانی و باید به تصویب یک دما را بررسی کنید.

مهمانان خواهد بود نیاز به پوشیدن ماسک در طول خدمات خود را و زمانی که آنها نمی تواند نگه داشتن تسمه بیش از گوش خود را مکان به احتمال زیاد استفاده از برخی از نوع پزشکی چسب برای نگه داشتن ماسک ثابت در محل ژن Juarez افسر ارشد عامل کتی ترنت گفت.

از فراوانی احتیاط سالن نمی خواهد ضربه خشک مو را کاهش می دهد هر گونه ذرات پرواز را از طریق هوا ترنت گفت.

"این یک تصمیم شخصی برای هر یک از ما, اما ما باز رزرو آنلاین برای برخی از ما وفادار ترین مهمان (چهارشنبه) و ما تا به حال خیلی مثبت پاسخ فوری" او گفت:. "من فکر می کنم بر اساس بازخورد ما دریافت شده از کشورهای دیگر ما می توانیم انتظار بسیار سالم پاسخ اولیه و پس از آن احتمالا کاهش تدریجی به بیشتر از یک مهمان عادی ترافیک سناریو."

جینی رنه قهوه ای که صاحب یک سالن در سیلوردل می داند که این تغییرات به معنی مقدار زیادی لباس های شسته شده بیشتر از پیش بند و capes و بر خلاف قبل از او شما تنها قادر خواهید بود که مسئولیت رسیدگی به یک مشتری در یک زمان. او خوشحال گرچه برای دیدن یک تجدید تمرکز بر پاکیزگی و برای دیدن مردم که بیشتر مراقب باشید.

"این باز کرده است بسیاری از مردم چشم, هم," او گفت:. بوده است وجود دارد مشتریان که آمده در بیمار و فقط از رختخواب بیرون می کردم و می خواستم به موهای خود را انجام داده است. من رول چشمان من بود واقعا ؟ من (فقط به عنوان به زودی ببینید) شما صبر کنید یک ماه دیگر."

ناتان Pilling یک خبرنگار پوشش باین بریدج ایسلند, North Kitsap و واشنگتن کشتی برای Kitsap Sun. او را می توان در 360-792-5242, nathan.pilling@kitsapsun.com و یا در توییتر @KSNatePilling.

در نظر گرفتن حمایت از روزنامه نگاری محلی در شهرستان Kitsap: ثبت نام برای اشتراک دیجیتال امروز است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن