باین بریدج ایسلند 60 روتاری فروش آنلاین خواهد شد. در اینجا چگونه آن کار خواهد کرد.

ناتان Pilling Kitsap Sunمنتشر شده 4:20 PM EDT Jul 20, 2020باین بریدج ایسلند – فرار از مقابله پناهجویان در این

توسط ABESTANEWS در 31 تیر 1399

باین بریدج ایسلند – فرار از مقابله پناهجویان در این سال خواهد آمد و نه در افزایش جمعیت اما در سراسیمگی از کلیک ماوس.

باین بریدج ایسلند را روتاری حراج و زیر و رو کردن فروش بازگشته است اما با یک پیچ و تاب و: در آن سال 60 آن را در محل آنلاین, به جای پهن کردن بیش از وودوارد مدرسه راهنمایی پردیس. بودجه هنوز هم به حمایت از هر دو محلی و جهانی در پروژه های.

در ماه مارس محلی دوار رهبران اعلام کرد که آنها تصمیم به لغو جولای 11, فروش, یکی از جزیره شلوغ ترین رویدادهای اجتماعی به دلیل شیوع کروناویروس. آنها پس از اعلام کرد که آنها در حال حرکت به جلو با یک آنلاین, توزیع نسخه از جمع آوری کمک سالانه برگزار خواهد شد که در ماه اوت است.

سوزی Burdick است که منجر به تلاش برای برنامه ریزی فروش در سال جاری گفت: این باشگاه دیدم این مشکلات رو به سازمان های غیر انتفاعی و احساس آنها نیاز به کمک. پس از هزینه های یک سکه در آورده را به باشگاه می رود, او اشاره کرد.

"ما احساس می شود که تعهد," او گفت:. "نبود OK فقط به نشستن در حاشیه."

در اینجا چگونه آن کار خواهد کرد: این رویداد هنوز هم دعوت خیرین به مالش دادن خانه های خود را برای چیزهایی که برای فروش قرار داده و آنها را لیست اقلام خود را در یک پورتال آنلاین با تصاویر و ویدئوها. همانطور که در سال گذشته این باشگاه می پرسد برای طیف گسترده ای از آیتم ها مانند وسایل نقلیه و قایق, دوچرخه, لباس کودکان, اسباب بازی و مقدار زیادی بیشتر در "خوب" یا "بهتر از خوب" شرط است.

فروش درخواست برای اقلام با ارزش 20 $و یا یک بسته نرم افزاری از مواردی است که باید یک مقدار از $20 به بالا. برخی از موارد ذکر شده خواهد شد با یک "فوری خرید" گزینه و دیگران فروخته خواهد شد حراج.

داوطلبان کار خواهد کرد به گرفتن اقلام آماده به لیست کمک مالی پنجره باز از اوت. 1-18. هیچ مرکزی مجموعه فضا و اهدا خواهد شد نگه داشتن اقلام خود را در خانه. آنها را به ترتیب برای یک وانت با یک خریدار اگر خود آیتم های خریداری شده در طول فروش اجرا می شود که Aug. 24-30.

برای کسانی که مایل به دریافت اولین نرم افزار در موارد پلت فرم آنلاین باز خواهد شد تا در ساعت 6 صبح در اوت. 24. خریداران نیاز به ثبت نام از طریق GiveSmart, فروش وب, پورتال و پس از آن می توانید آیتم های فهرست بر اساس طبقه بندی.

در حالت عادی سال فروش به طور معمول در $600,000, Burdick گفت. باشگاه انتظار دارد که کوچکتر فروش در این سال است و هدف از بالا بردن $50,000.

"چه جالب در مورد این, من فکر می کنم" او گفت:, "این است که مردم واقعا علاقه مند به نگهداری از این زنده نمی در نظر گرفتن یک سال خاموش است."

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این رویداد و نحوه اهدا و یا فروشگاه بروید bainbridgerotaryauction.org.

ناتان Pilling یک خبرنگار پوشش باین بریدج ایسلند, North Kitsap و واشنگتن کشتی برای Kitsap Sun. او را می توان در 360-792-5242, nathan.pilling@kitsapsun.com و یا در توییتر @KSNatePilling.

در نظر گرفتن حمایت از روزنامه نگاری محلی در شهرستان Kitsap: ثبت نام برای اشتراک دیجیتال امروز است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن