بد آب و هوا به تعویق انداختن تاریخی SpaceX خدمه اژدها راه اندازی

Emre کلی و جوئل شانون ایالات متحده آمریکا امروز شبکهمنتشر شده 4:18 PM EDT مه 27 سال 2020BREVARD COUNTY, Fla. –

توسط ABESTANEWS در 8 خرداد 1399

BREVARD COUNTY, Fla. – بد آب و هوا به تعویق افتاد پرتاب موشک SpaceX که قرار بود برای اولین بار از یک شرکت خصوصی ارسال انسان به مدار و اولین بار در نزدیک به یک دهه است که ایالات متحده راه اندازی شد فضانوردان به مدار از خاک ایالات متحده آمریکا.

کهنه کار ناسا فضانوردان باب Behnken و داگ Hurley شد تا برای پرتاب از مرکز فضایی کندی پد 39A در 4:33 p. m. روی نام تجاری جدید اژدها کپسول در بالای یک موشک فالکون 9.

برنامه ریزی شده نسخه پشتیبان تهیه خرما برای ماموریت شناخته شده به عنوان خدمه اژدها نسخه ی نمایشی-2 شنبه ها در 3:22 بعد از ظهر و یکشنبه در 3 p. m. آب و هوا برای هر دو نسخه پشتیبان تهیه خرما می ایستد در 60% "برو" با توجه به فضای نیروی آخرین پیش بینی است.

سابق شاتل فضایی فضانوردان رفت و از طریق paces خود را برای ماموریت از جمله یک صبحانه سنتی از استیک و تخم مرغ, کت و شلوار در تاریخی عملیات و ساختمان پرداخت و 20 دقیقه سواری به پد 39A در دو تسلا Suv ها.

شدید آب و هوا به ارمغان آورد و باد و باران و رعد و برق به Space Coast در طول روز یکشنبه منجر به یک گردباد هشدار دهنده و قابل توجهی آب و هوا مشورتی ساعت قبل از برنامه ریزی شده راه اندازی.

چون این کپسول به رهگیری ایستگاه فضایی بین المللی برخی از 250 مایل سربار راه اندازی نیاز به رخ می دهد در 4:33 p. m. دوشنبه.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن معاون رئیس جمهور مایک پنس SpaceX مدیر عامل Elon Musk حداقل نیم دوجین فعلی و سابق فضانوردان و دیگر افراد برجسته آماده بودند تا شاهد تاریخی راه اندازی در فرد است.

با وجود نگرانی های بهداشتی از ادامه coronavirus همه گیر و بد آب و هوا تماشاگران جمع شده بودند به امید دیدن راه اندازی.

کتی و جان Mayes و دختر خود را Meghan از Gatlinburg, تنسی, drove all night برای رسیدن به Space Coast در زمان امروز راه اندازی.

"فقط به آن به تعویق افتاد" کتی گفت: در روز قبل از آن با یک خوشخو بالا انداختن.

"اما ما می دانستیم که امکان بود" جان گفت.

خانواده بهره وری منقسم زمانی در منطقه است و زمان صرف شده در Brevard County برای چندین سال. آنها دیده می شود موشک و شاتل راه اندازی شد. به عنوان خود اعلام کرد فضای پیشرفته آنها هیجان زده برای دیدن این موشک SpaceX بالا برود.

راه اندازی پوشش: چگونه Elon Musk در زمان SpaceX از یک ایده به لت از تاریخ ساخت

این پرتاب را نشانه آغاز یک تقریبا 19 ساعت سفر به مدار پاسگاه اختصاص به علم که در آن فضانورد کریس کسیدی و فضانوردان آناتولی Ivanishin و ایوان Vagner در حال انتظار برای کمک به باز کردن خدمه اژدها تخم. هنگامی که وجود دارد Behnken و هرلی را صرف یک تا چهار ماه در هیئت مدیره بسته به تظاهرات ماموریت نیاز دارد.

"این است که قطعا تاثیرگذار از یک نظر شخصی است و این یک موهبت بزرگ برای کار بر روی این برنامه و برای ناسا" کوین وگا یک مهندس ناسا که با این نسخهها کار بر روی فالکون 9 و خدمه اژدها گفت فلوریدا امروز از ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. "خانواده من ساخته شده بزرگ فداکاری برای این ساعت که من صرف کار بر روی این, بنابراین من فکر می کنم آنها خود قطعه ای از این بیش از حد."

در طول سفر خود به ISS وگا گفت: فضانوردان خواهد شد که دو فرصت به صورت دستی خلبان خدمه اژدها اگر برنامه اجازه می دهد. یکی خواهد بود "far-field" تلاش از ایستگاه فضایی و دوم خواهد بود بسیار نزدیک – در مورد 720 پا از ISS.

کتابچه راهنمای پرواز را Behnken و هرلی یک شانس برای استفاده از صفحه لمسی و بیش از رایانه های آنها را در دنیای واقعی تجربه خارج از شبیه سازی آنها استفاده کرده ایم تا این نقطه است.

"داگ برای هر چیزی آماده است در همه زمان ها. او همیشه آماده" Behnken یک نیروی هوایی سرهنگ گفت: هفته گذشته خود را خلبان و دوست دیرین. "هنگامی که شما در حال رفتن به پرواز به فضا در آزمون ماموریت شما می توانید بپرسید برای یک فرد بهتر و یا یک نوع بهتر از فرد وجود داشته باشد با شما."

هرلی در ضمن گفت Behnken است "هر بالقوه احتمال در حال حاضر فکر کردن در مورد پنج بار پیش از تقریبا هر کس دیگری."

"وجود دارد هیچ سوال من می توانید از او بپرسید که آیا او در حال حاضر بهترین پاسخ به. آن را مانند یک دارایی را به کسی خواهم که در این خدمه با شما" بازنشسته سپاه تفنگداران دریایی سرهنگ گفت.

پیگیری خبرنگار Emre کلی در توییتر: @EmreKelly

کمک: آسوشیتد پرس



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن