بازگشت به اتوبوس ؟ چه حمل و نقل عمومی را مانند نگاه در همه گیر عصر

مسیحی Vosler Kitsap Sunمنتشر شده 2:41 PM EDT 31 مه سال 2020برمرتون – ارین Hundtofte را قبل از COVID-19 رفت و آ

توسط ABESTANEWS در 11 خرداد 1399

برمرتون – ارین Hundtofte را قبل از COVID-19 رفت و آمد روزانه یک تا چهار ساعت رفت و برگشت امر است که شامل یک درایو, دوچرخه سواری و دو کشتی سفر.

در حال حاضر تقریبا سه ماه پس از شروع به کار از هیچ چیز کوتاه از coronavirus واکسن را متقاعد کردن او برای بازگشت به استفاده از حمل و نقل عمومی.

"من قطعا نمی خواهید برای دریافت بر روی هر قایق خارج از ماشین من تا ما (واکسن). همین کار را برای اتوبوس" Hundtofte گفت.

در اواسط ماه مارس, Kitsap, حمل و نقل کاهش می یابد و ظرفیت آن کشتی سریع از 118 به 46 نفر و به حالت تعلیق در فارس به سرعت گسترش COVID-19. هفته گذشته Kitsap County دریافت تایید برای حرکت به مرحله دوم دولت در چهار بخش بازگشایی برنامه ای که اجازه می دهد تا خرده فروشان مو سالن رستوران ها و دیگر کسب و کار برای شروع به بازگشایی شده است.

اما بسیاری از به طور منظم مسافران می گویند آنها هنوز هم برنامه ای برای جلوگیری از حمل و نقل برای آینده ای نزدیک است.

"به خصوص کشتی سریع بدون در نظر گرفتن اینکه آیا یا نه آنها تنها 50 نفر از جمله کارکنان آن را به یک فضای محصور شده برای 30 دقیقه آن را بازیافت درجه به مدت 40 دقیقه که فقط نخست شرایط را برای گسترش رویداد" Hundtofte گفت. "من فقط نمی خواهم به یکی از افراد شرکت کننده در آن است."

Kitsap حمل و نقل مانند دیگر حمل و نقل عمومی سازمان در سراسر کشور دیده می شود ridership و درآمد شاقول در طول COVID-19 pandemic به عنوان مردم باید قرنطینه در خانه. با کسب و کار بازگشایی و مردم بازگشت به کار, Kitsap, حمل و نقل است که به امید جلب سواران را بر روی اتوبوس و کشتی.

اما با بسیاری از کارفرمایان اجازه می دهد کارکنان به محل کار از خانه به طور دائم و سواران باقی مانده ترس از ویروس می تواند آن را برخی از زمان قبل از سطح خدمات بازگشت به قبل از همه گیر عصر.

"به طور کلی...من فکر می کنم آن را به آهسته بازگشت برای مردمی برای بازگشت به حمل و نقل عمومی" Kitsap, حمل و نقل, مدیر اجرایی, جان Clauson گفت. "به طور کلی یکی از چیزهایی که ما در حال رفتن به قادر به نشان دادن این است که آن را امن است."

ساخت حمل و نقل امن

Kitsap حمل و نقل خود را تشدید کرده است تمیز کردن رژیم در آن اتوبوس و کشتی های ناوگان در طول بیماری همه گیر. بالا-مناطق لمس در اتوبوس در حال پاک کردن هر روز با یک "بیمارستان درجه" ضد عفونی کننده با توجه به Kitsap حمل و نقل سخنگوی سانجی Bhatt. اتوبوس ها به صورت جداگانه عمیق تمیز دو بار در هفته و دریافت عمده روز تمیز کردن یک بار در ماه. کشتی در حال تمیز دو بار در روز بعد از صبح و عصر اجرا می شود.

تا کنون رانندگان اتوبوس و کشتی کارکنان شده اند به شدت تشویق, اما لازم نیست به پوشیدن ماسک در حالی که مشغول به کار است. Kitsap حمل و نقل فراهم می کند و ضد عفونی کننده دست و N95 ماسک برای همه کارکنان است که می خواهید آنها است و با توجه به نصب و پاک کردن صورت سپر مانند کسانی که در فروشگاه های مواد غذایی برای کمک به محافظت از رانندگان اتوبوس و سواران. آژانس نیز به دنبال همان لامپ UV استفاده می شود برای ضد عفونی کردن آمبولانس.

"این چیزی است که ما قصد داریم به ادامه کاملا در حالی که ما باید برای اثبات به جامعه ما این است که این وسایل نقلیه, وسایل نقلیه خود را در حال امن و پاک و اجتماعی فاصله و پوشش صورت است که دوباره آن را به امن برای سوار شدن در حمل و نقل عمومی" Clauson گفت.

Hundtofte نگرانی می آید از بودن در یک فضای محصور شده با ده ها تن از دیگران و تهویه مطبوع سیستم گردش هوا. او گفت: پاکیزگی کشتی نمی نوسان تصمیم خود را برای سوار شدن.

"من می خواهم که به می دانم که نه تنها آن را تمیز شده است و وجود فاصله بین مردم و همه است که با پوشیدن یک ماسک و که در آن مورد نیاز است که همه یک ماسک پنجره را باز" Hundtofte گفت.

جدید دستورالعمل های فدرال از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه سازمان های حمل و نقل پاک بالا لمسی مناطق اغلب و اجازه می دهد به عنوان بسیاری از کارکنان به کار از خانه به عنوان امکان پذیر است. آن را نیز توصیه می کند و...) و سیستم های پرداخت و صابون و ضد عفونی کننده را در دسترس مسافران است.

اوایل این ماه King County با صدور بخشنامه نیاز به هر کس به پوشیدن چهره و پوشش در برخی از فضاهای عمومی از جمله در حمل و نقل عمومی. Kitsap حمل و نقل شده است در ارتباط با Kitsap بهداشت عمومی منطقه است و می تواند پیاده سازی شبیه بخشنامه Clauson گفت.

هر پتانسیل بخشنامه نیاز به سواران به پوشیدن ماسک نیاز به تایید توسط Kitsap حمل و نقل مدیره از کمیسیون. سواران نمی خواهد متوقف شود از وارد شدن در اتوبوس اگر آنها صورت پوشش.

"من یک زمان سخت امتناع از خدمت به کسی که نمی توانیم یک ماسک و نیاز به حمل و نقل عمومی برای رسیدن به فروشگاه مواد غذایی" Clauson گفت.

کار از خانه

حمل و نقل مقامات همچنین اذعان کرد که ridership ممکن است دوباره بجای اول برگشتن به سرعت به دلیل تعداد افرادی که ادامه خواهد داد به کار از خانه.

COVID-19 نشان داده است که برای بسیاری از مردم از خانه کار عملی و امکان پذیر است و اغلب سازنده تر گزینه با توجه به Alanna Imbach صاحب شرکت پرنیان-با این نسخهها کار در ردموند.

پرنیان بزرگترین شرکت-فضای کار در Kitsap با حدود 200 عضو دارد. از زمان شروع این بیماری همه گیر این شرکت شاهد افزایش در تعداد کارکنان که به طور معمول رفت و آمد به سیاتل اقامت و کار در Kitsap. شرکت های که استفاده می شود به پرداخت برای حمل و نقل عمومی می گذرد به جای پوشش کارکنان خود شرکت کار هزینه عضویت.

"روزی که سیاتل تعطیل ما شاهد یک افزایش در تعداد از مردم که در پرنیان" Imbach گفت.

ماندن در منزل است که تنها بخشی از درخواست تجدید نظر. شرکت ها نیز در تلاش برای "de-خطر" کسب و کار خود Imbach گفت. درخواست کارکنان برای استفاده شلوغ حمل و نقل عمومی و جمع آوری در یک دفتر و یک خطرناک تر گزاره از کار از خانه.

"این شرکت در حال نگاه کردن به آن و گفت:" حمل و نقل عمومی است کاملا احتمالا یکی از بزرگترین موانع برای گرفتن مردم ما بازگشت به کار در یک دفتر'" Imbach گفت.

Hundofte شرکت به تصویب رسید کار از خانه رژیم در آغاز ماه مارس قبل از رژیم صهیونیستی. جی Inslee دستور داد تمام غیر ضروری کسب و کار ، سیاست شرکت قبل از آن نقطه به حال اجازه کار از خانه فقط گاه به گاه.

پس کار از خانه Hundofte گفت: شرکت تبدیل شدن به سازنده تر و برنامه ای برای ادامه سیاست.

"من رک و پوست کنده نمی توانم پیش بینی مصرف سریع فری هرگز دوباره" Hundtofte گفت.

کلی Guerra تبدیل با اتوبوس و کشتی به کار خود را به عنوان یک تور بین المللی اپراتور در سیاتل تا او گذاشته در پایان ماه مارس.

Guerra که مبارزات شديد آسم گفت: توانایی به کار از خانه خواهد بود یک جزء کلیدی از هر شغل آینده او اعمال می شود برای. او نگران آن است که بازگشایی کسب و کار می تواند باعث افزایش موارد در پاییز.

"اگر من توانایی قادر به کار از خانه آن را نگه می دارد من و خانواده ام ایمن" Guerra گفت.

Guerra اضافه شده است که او نگرانی در مورد توانایی Kitsap حمل و نقل به نگه داشتن عروق تمیز و عملی به طور منظم رفت و آمد زمانی که ظرفیت کاهش می یابد.

"وجود دارد تنها اتاق بسیار در آن چیزهایی که چگونه مردم در حال رفتن به قادر به با خیال راحت رفت و آمد در صورت وجود ظرفیت محدود?" Guerra گفت.

نیازهای حمل و نقل

برای بسیاری از مردم, حمل و نقل عمومی گزینه نیست و یا راحتی اما یک ضرورت است.

دنیس هارمن یک راکی پوینت ساکن دارای ناتوانیهای عصبی است که باعث می شود رانندگی یک تجربه خسته کننده. اتوبوس سواری یا راه رفتن او با راه اصلی از حضور در قرار ملاقات های پزشکی, خرید مواد غذایی و دیگر در حال اجرا errands.

"I gotta do what I gotta do, نیاز تغییر نکرده است" هارمن گفت.

حتی پس از آن همه گیر است کاهش در خود زمان. هارمن گفت: او را کمتر نگران نظافت اتوبوس ها و بیشتر در مورد فاصله بین سواران. برخی از کرسی شده اند محاصره و هارمن گفت: نوار احتیاط باعث می شود او آگاه تر از هر زمان کسی تخته اتوبوس.

"وجود دارد مردم کمتر ما رو بسیاری از مردم هستند که می ترسم" هارمن گفت. "من با پوشیدن یک ماسک در اتوبوس, آن را آسان به نگه داشتن اجتماعی فاصله در فضا."

توماس Beaber طول می کشد و دسترسی به اتوبوس سه بار در هفته به مرکز دياليز در وهیتن راه برای درمان. دسترسی Kitsap, حمل و نقل را بر روی تقاضا خدمات برای افراد مسن یا افراد با معلولیت تغییر نکرده است به طور قابل توجهی در طول همه گیر Beaber گفت: به جز کاهش است "غیر ضروری" سواران.

"قبل از آنها رفت و به اختیاری اجازه می دهد برخی از اعمال جراحی و چیزهایی که آن را تقریبا به طور کامل فقط در بیماران دیالیزی از آنجا که ما یک انتخاب نیست, ما باید به," Beaber گفت.

Beaber گفت که به نظر می رسد که Kitsap حمل و نقل گرفته است اقدامات احتیاطی مناسب با دسترسی به آن سواران بسیاری از آنها ضعف سيستم ايمنی. اگر او با استفاده از به طور منظم روت اتوبوس سرویس Beaber گفت که او ممکن است کمی بیشتر نگران است.

"من فکر نمی کنم زیرا من می دانم که آنها محدود به سفرهای زیادی آنها اجازه می دهد کسانی که از سفرهای غیرضروری," او گفت:.

بازگشت به خدمات

Kitsap حمل و نقل مقامات در حال انتظار برای یک نبرد دشوار به بازگشت به سطح خدمات را به جایی که آنها فقط چند ماه پیش. Systemwide ridership پایین است 70 درصد از سال گذشته اگر چه ridership به تدریج صعود به عنوان محدودیت فرمانداری برداشته شده است.

Kitsap حمل و نقل برنامه ای برای نگه داشتن کشتی و اتوبوس در کاهش ظرفیت به عنوان دولت به آرامی بازگشایی. زمانی که اتوبوس خود برسد "اجتماعی فاصله" ظرفیت, Kitsap, حمل و نقل خواهد بود قادر به ارسال یک اتوبوس دیگر را انتخاب کنید تا هر سواران اضافی.

"به اندازه ما از نظر مالی قادر به انجام این کار ما در حال برنامه ریزی برای بازگشت اما آن را می شود بر اساس تقاضا را نه بر اساس آنچه که ما تا به حال قبل از" Clauson گفت.

Kitsap حمل و نقل در انتظار یک کسر بودجه بین $12-24 میلیون دلار در این سال, اما دقیق تاثیر رکود اقتصادی روشن نیست هنوز. در ضمن Clauson قرار داده نگه دارید و بر روی برخی از آژانس پروژه های سرمایه ای.

"من می خواهم به مطمئن شوید که ما می توانیم نگه داشتن اتوبوس نورد بالا و پایین خیابان قبل از ما شروع به رفتن بیش از حد در پایتخت (پروژه)," Clauson گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب