استخر بادی - نکاتی در مورد چگونگی بیشتر سازنده باشید؟

این استخر پیش ساخته دارای استاندارد های جهانی می باشد و در این رابطه در دیواره های آن از پی وی سی برزنتی استف

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این استخر پیش ساخته دارای استاندارد های جهانی می باشد و در این رابطه در دیواره های آن از پی وی سی برزنتی استفاده شده است که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش می گذارد . شایان ذکر است که در بخش های تحت فشار این محصول همانند کف استخر از پی وی سی چندلایه به منظور بالا بردن استحکام و مقاومت استفاده شده است . این کالای پرکاربرد و مقرونبهصرفه در اندازه و ابعاد و طرحهای مختلف توسط شرکتهای تولیدکننده همچون اینتکس، بست وی و اینتایم عرضه میشود و به دست مصرفکننده میرسد. استخر پیش ساخته بادی با عمق یک متر از سری استخرهای ایزی ست زیبا و با کیفیت می باشد که توسط برند بست وی روانه بازارهای جهانی شده است . ابعاد این استخر پیش ساخته به مشخصات ( قطر : 549 سانتی متر و ارتفاع : 122 سانتی متر ) می باشد که فضای استاندارد و ایده آلی را برای آب تنی در یک تابستان گرم فراهم می آورد .

همچنین در بدنه این محصول یک عدد خروجی آب تعبیه شده است که با اتصال شیلنگ به آن به راحتی می توانید از آب داخلی استخر برای آبیاری درختان حیاط تا محدوده باغ خود استفاده نمایید . در صورتی که استخر های بادی تضمین داشته باشد شما با خیال راحت تری می توانید سفارش خود را به ثبت برسانید. همچنین برای باد کردن آن ما به شما پمپ بادهای اینتکس را معرفی میکنیم که برای تهیه آن ها می توانید به فروشگاه آرال کالا مراجعه کنید. از این حصول علاوه بر استخر آب می توانید به عنوان استخر توپ هم استفاده کنید و اسباب شادی را برای کودکتان فراهم کنید. اما اگر میخواهید خودتان در کنار فرزندتان از این استخر استفاده کنید، باید سایزهای بزرگتر این محصول را تهیه کنید. هنگام خرید باید فاکتورهایی را در نظر گرفت تا با توجه به هزینهای که صرف میکنید، به نتیجهی مطلوب برسید. Art ic᠎le has been g​enerated  with GSA Conte nt ​Ge​nera tor DEMO !

استخر بادی با توجه به طول، عرض، ارتفاع و طرحی که دارد برای گروه سنی مشخصی طراحی و تولید میشود. وقتی بحث ارتفاع باشد یعنی بلندی تمام بدنه استخر را در نظر گرفتن. در بحث ارتفاع استخر و ابعاد آن نکته مهمی که وجود دارد این است که ارتفاع و عمق با یکدیگر متفاوتاند. یک نکته مقرونبهصرفه این انتخاب این است که اگر سایز بزرگ استخر را تهیه کنید هم خودتان در کنار کودک خود به تفریح میپردازید و هم اینکه میتوانید با کمتر کردن حجم آب بستری مناسب برای بازی کودک خود فراهم کنید. ظرفیت آن: نکته دومی که باید بعد از توجه به جنس استخر بادی منتخبِ خود به آن دقت نمایید، ظرفیت محصول مورد نظرتان است. آیتمی که همیشه در ابتدای خرید باید در نظر گرفته شود. در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید استخر پیش ساخته راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر پیش ساخته بادی با عمق 1 متر همراه ما باشید . زیرا شما در غواصی آزادانه از ماهی ها دیدن می کنید و به شنا در میان آن ها می پردازید، اما در اسکوتر دریایی، موتور های متصل، شما را حرکت می دهند که به همین دلیل این تفریح اغلب برای کودکان پیشنهاد می شود.

پیشنهاد ما به شما عزیزان نیز ابتدا بررسی این دو برند در هنگام خرید استخر بادی می باشد و سپس در صورت عدم انتخاب محصولات این برندها می توانید به سراغ برند های دیگر نیز بروید . گذر می کند. شما می توانید برای اجاره دوچرخه به ایستگاه بازار مرجان و یا اسکله تفریحی کیش مراجعه نمایید و در هنگام غروب نیز از زیبایی های جزیره در اوج آرامش لذت ببرید. حتی می توانید سطحی بلندتر را تراز کنید تا در آن نقطه خاص استخر را قرار دهید. چسب تعمیرات اینتکس شامل یک عدد وصله 15 سانتیمتری شفاف و یک بسته چسب مایع است که در صورت هر گونه آسیب تنها کافی است به اندازه همان قسمت آسیب دیده، وصلهای را به صورت دایرهای برش دهید (حتما برش وصله به صورت دایره یا بیضی و بدون گوشه باشد) آن را به مایع چسب آغشته کنید و بر روی قسمت آسیب دیده قرار دهید و یک وزنه سنگین را نیز بر روی آن بگذارید تا کاملا پرس شود و محکمتر و سریعتر بچسبد. این استخر پیش ساخته دارای ساختاری دایره ای شکل می باشد که در لبه آن به صورت بادی است .

آخرین مطالب