آنها به عنوان در نظر گرفتن یک ماسک دستور بینبریج مقامات mull اجرای آموزش

ناتان Pilling Kitsap Sunمنتشر شده 4:48 PM EDT Jun 10, 2020باین بریدج ایسلند را شورای شهرستان خواهد شد در نظر گ

توسط ABESTANEWS در 22 خرداد 1399

باین بریدج ایسلند را شورای شهرستان خواهد شد در نظر گرفتن شهر جدید کدهای که نیاز به برخی از اندازه گیری از ماسک-پوشیدن در جزیره برای جلوگیری از گسترش COVID-19.

بعد از یک بحث طولانی در ویژگی های شهر جدید کدهای الزامی ماسک در سه شنبه شب 4-3 اکثریت شورای شهر به جای چرخد و به تصویب یک مراسم قطعنامه "به شدت تشویق" پوشش صورت در این مناطق همراه وینسلو راه است. شورای وزیران پس از رای به ایجاد یک کمیته فرعی که هش کردن اطلاعات از یک دستور ماسک را برای در نظر گرفتن.

بحث و گفتگو گرد هم آورده دو داستان مسلط عناوین خبری در هفته های اخیر: COVID-19 و پلیس. مرکزی در بحث و گفتگو در روز سه شنبه بود که ایده اجرای یک ماسک نیاز توسط اجرای قانون در زمانی که نقش پلیس تبدیل شده زیادی صحبت کردن نقطه در جامعه پس از تظاهرات و مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس در مینیاپولیس در ماه گذشته.

یک پیش نویس پیشنهادی برای اندازه گیری به پا زدن کردن بحث را ساخته اند یک ماسک تخلف مدنی تخلف با رشد جریمه متصل به هر یک از نقض.

"من بسیار مردد به حمایت از یک دستور است که همراه با هر نوع اجرای بند" Councilwoman Rasham Nassar گفت. "من فکر می کنم آن را فقط حساس بودن به زمان و صدای بیرون آمدن از زندگی مهم جنبش که در حال تولید و پشتیبانی از درخواست برای خلع سلاح کردن ما پلیس و کاهش بودجه پلیس و کاهش قدرت برای تنبیه و مجازات مرتب در حال حرکت به دور از این قانون نظم و رویکرد دولت و بیشتر متمرکز بر آموزش و پرورش و همکاری با جامعه. من فکر می کنم این روش که تمرکز بر همکاری و آموزش و پرورش با جامعه ما بوجود می آید و اعتماد در دولت های محلی."

گفت: عضو شورای جو Deets: "من فکر می کنم اجرای بسیار مشکل ساز است که از نظر, یک, پلیس, ظرفیت, اما از لحاظ این که به عنوان یک قانون نظم و رویکرد است که اجازه دهید آن صورت, ما در یک فوق العاده ای در وضعیت اجتماعی, تظاهرات, من فکر می کنم این می تواند بسیار منفی داشته است."

پیش نویس فرمان را ایجاد نیاز در خواص مجاور وینسلو راه از دولت ترمینال کشتی به رشد خیابان و به نام استثنا برای کودکان و کسانی که با معلولیت. هر فرد مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن چهره-پوشش زمانی که آنها نمی تواند حفظ 6 فوت فاصله از دیگران است.

Councilwoman کیرستن Hytopoulos پیشنهاد یک مفهوم است که دستور ماسک-پوشیدن اما هیچ اجرای متصل به جز احتمالا یک یادآوری ملایم. داوطلبان می تواند رویکرد مردم با پوشیدن ماسک و تماس مورد نیاز است.

"هر افسر پلیس و یا کد اجرای افسر می تواند کسی و آنها را یادآوری و اطلاع رسانی به آنها و آموزش آنها" Hytopoulos گفت.

با کمی پیشرفت در دستور Deets تحت فشار قرار دادند برای حل تشویق ماسک پوشیدن و باریک اکثریت تصویب اندازه گیری. اعضای شورا پس از آن حل و فصل در ایجاد یک سه شخص کمیته به کار از طریق یک پیشنهاد نیاز به ماسک.

"فرمان بله خواهد حکم پوشیدن ماسک, اما به عنوان دیگر شهرستانها که گذشت دیگر احکام الزامی به پوشیدن ماسک انجام داده اند به این معنا نیست که ما توانمند سازی پلیس ما برای رفتن خوب شما اگر شما در یک فروشگاه و یا در خیابان و یا در یک محل عمومی در پارک بدون ماسک" Nassar گفت. "من فکر می کنم این نوع از جایی که ما آمده ایم به برخی از توافق."

گفت: مایکل پولاک یکی از سه عضو شورا در کمیته فرعی: "من واقعا فکر می کنم با تمرکز بر آموزش و پرورش با علامت های انجام کارهایی که در حال رفتن برای به دست آوردن مردم به واقع تعامل در رفتار است که ما می خواهیم و نه شورشی در برابر آنچه ما می خواهیم آنها را به انجام به سادگی از آنجا که ما در حال گفتن آنها را به انجام آن. وجود دارد کمی که می گذرد. من واقعا فکر می کنم آموزش و پرورش راه رفتن است."

ناتان Pilling یک خبرنگار پوشش باین بریدج ایسلند, North Kitsap و واشنگتن کشتی برای Kitsap Sun. او را می توان در 360-792-5242, nathan.pilling@kitsapsun.com و یا در توییتر @KSNatePilling.

در نظر گرفتن حمایت از روزنامه نگاری محلی در شهرستان Kitsap: ثبت نام برای اشتراک دیجیتال امروز است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن