به عنوان روش های تابستان, Kitsap دولت مسیرهای کشتی باقی خواهد ماند و محدود خدمات

ناتان Pilling Kitsap Sunمنتشر شده 12:09 AM EDT Jun 6, 2020به عنوان تابستان و چه به طور معمول شلوغ فصل گردشگری

توسط ABESTANEWS در 17 خرداد 1399

به عنوان تابستان و چه به طور معمول شلوغ فصل گردشگری در Puget صدا رویکرد برمرتون و باین بریدج ایسلند دولت مسیرهای کشتی باقی خواهد ماند در یک قایق خدمات.

واشنگتن کشتی روز پنجشنبه اعلام کرد که تا اطلاع ثانوی آن را حفظ و نگه داشتن آن مدرج-بازگشت برنامه در محل با استناد به کاهش ridership خدمه و کشتی در دسترس بودن و بودجه به عنوان عوامل.

برمرتون و بینبریج راه عمل با یک قایق هر از اواخر مارس به عنوان ridership کاهش یافت و به دلیل شیوع کروناویروس. دولت Southworth-وشن جزیره-Fauntleroy مسیر عمل کردن یک کشتی در دو قایق خدمات. به Kingston-ادموندز مسیر تا حد زیادی عمل به طور معمول.

"این بسیار کاهش می یابد برنامه بیش از آنچه ما به طور معمول اجرا شود اما این یک سال نرمال و ما اصلا عادی تقاضای" فوروم اجتماعی سخنگوی ایان استرلینگ گفت.

در یک COVID-19 طرح خدمات منتشر شده در پنج شنبه, فوروم اجتماعی اشاره کرد که در آن 150 نفر از اعضای خدمه که بیش از سن 65 یا در نظر گرفته شده در دسته پر خطر در حال حاضر teleworking و در دسترس نیست به بادبان. آنها خواهد بود و بعید است به بازگشت به کار تا مرحله 4 از دولت بازگشایی طرح آژانس گفت.

اخیر ridership اعداد پایین بیش از 60% در مقایسه با یک سال پیش و کرایه درآمد پایین به طور قابل توجهی به عنوان آژانس گفت و اشاره کرد که مجموع farebox درآمد در ماه های مارس و آوریل بود حدود 14 میلیون حدود نیمی از آنچه پیش بینی شده جمع آوری می شود.

"در حالی که فوروم اجتماعی ساخته شده اولیه آن سرویس کاهش در درجه اول از نگرانی برای ایمنی و بهداشت, درآمد, کمبود خواهد تاثیر خدمات قابلیت رفتن به جلو" خبر داد.

و یک تعداد کشتی کار جلوگیری خواهد شد این سازمان از داشتن کافی عروق به کار در ظرفیت کامل برای چند هفته آن اضافه شده است.

"همه از این عدم قطعیت – و این واقعیت ساده است که بدون یک واکسن COVID-19 است که هنوز هم یک تهدید برای بهداشت عمومی و ایمنی – بدان معنی است که فوروم اجتماعی نمی تواند قابل اعتماد تنظیم یک برنامه سرویس بر اساس دلخواه و یا فصلی تقویم تاریخ" این طرح گفت. "به جای فوروم اجتماعی نیز باید درمان آن خدمات برنامه مانند یک شماره اضافه کردن سرویس زمانی که امکان پذیر است یا کاهش خدمات به عنوان لازم است."

ناتان Pilling یک خبرنگار پوشش باین بریدج ایسلند, North Kitsap و واشنگتن کشتی برای Kitsap Sun. او را می توان در 360-792-5242, nathan.pilling@kitsapsun.com و یا در توییتر @KSNatePilling.

در نظر گرفتن حمایت از روزنامه نگاری محلی در شهرستان Kitsap: ثبت نام برای اشتراک دیجیتال امروز است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن