به عنوان پدر و مادر از بازگشت به کار در بازگشایی خواهد شد و آنها برای پیدا کردن کودک مراقبت ؟

Chris Henry Kitsap Sunمنتشر شده 4:42 PM EDT Jun 3, 2020پورت اورچارد — هفت کودکان نو پا سنین 2 تا 3, بازی های ب

توسط ABESTANEWS در 15 خرداد 1399

پورت اورچارد — هفت کودکان نو پا سنین 2 تا 3, بازی های برگزار شده در کف کلاس درس خود را روز سه شنبه در کشتی نوح مهد کودک. پوشش نوار مربع در فرش مناطق مشخص شده که در آن هر کودک به نشستن اجتماعی را حفظ فاصله یک توصیه از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری برای مراکز مراقبت از کودکان برای جلوگیری از گسترش coronavirus.

"هی اوان کجاست مربع خود را?" معلم دیانا Gromling خواسته در یک صدای شاد به عنوان یک پسر کوچک جرأت فراتر از مرز.

او به سرعت scooted عقب از داخل مربع و در ادامه بازی با یک اسباب بازی کامیون. در زمان عادی وجود دارد می تواند تا 14 کودکان و دو مراقبان در این درس است. اما این نیست زمان عادی.

در حال حاضر که این شهرستان منتقل شده به فاز 2 از دولت coronavirus طرح بازیابی, Kitsap, خانواده بازگشت به کار را پیدا خواهد کرد مراکز مراقبت کودک — اگر آنها حتی باز عامل در کاهش ظرفیت به دلیل COVID-19 احتیاطی.

این بیماری همه گیر است و زد در حال حاضر متزلزل صنعت است که در آن مرکز صاحبان کار در تنگ حاشیه در بهترین زمان و با اکثر کارگران به سختی یک دستمزد زندگی می کنند و فاصله ها را در حق بیمه.

بر خلاف برخی از مراکز که بسته در اوج این بیماری همه گیر نوح ماند باز برای خدمت به کودکان که پدر و مادر ضروری کارگران و دیگران که تا به حال به کار. در کمتر از نیم معمول ثبت نام در این مرکز تلاش مالی گفت: مدیر آماندا McKenney. تمیز کردن وسایل سخت برای دریافت و پروتکل های جدید برای محدود کردن انتقال COVID-19 مانند بهداشت و سلامت نمایش برای همه کارکنان و فرزندان پیچیده زندگی روزمره و به اضافه هزینه های عملیاتی.

بسیاری از مراکز تسلیم به آن فشار و بسته حداقل به طور موقت.

در سراسر کشور 1,279 برنامه های مراقبت از کودکان با ترکیب ظرفیت در خدمت 59,369 کودکان بسته شد که از روز شنبه با توجه به مراقبت از کودک آگاه از واشنگتن غیر انتفاعی مراقبت از کودک حمایت گروهی که همچنین کمک می کند تا خانواده ها پیدا کردن مراقبت از کودک. در Kitsap 48 برنامه های گزارش شده بسته از جمله 19 مراکز 12 خانواده برنامه های مراقبت از کودکان و 17 سن مدرسه برنامه.

"درک ما این است که تقریبا همه از تعطیلی مربوط به COVID گفت:" مارسیا Jacobs سخنگوی مراقبت از کودک آگاه است. "ما نمی دانیم که اگر این تعطیلی دائمی هستند یا نه."

کمک برای مبارزه ارائه دهندگان

سناتور. پتی موری, D-واشنگتن با دیگر دموکرات کنگره تا به معرفی یک لایحه به ایجاد ثبات در مراقبت از کودک بخش با تزریق 50 میلیارد دلار به موجود مراقبت از کودکان و توسعه بلوک کمک برنامه. McKenney با منطقه ای دیگر ارائه دهندگان به تازگی در یک کنفرانس تلفنی با موری به توضیح گرفتاری خود را.

"من شنیده ام از ارائه دهندگان مراقبت از کودکان مراقبت از کودکان کارگران و پدر و مادر از سراسر کشور ما که به شدت نیاز به حمایت در حال حاضر" موری گفت. "این روشن است که ما نیاز به مطلقا به افزایش بودجه برای اطمینان از سازگار دسترسی به امن و با کیفیت بالا و مراقبت از کودک — در غیر این صورت میلیون ها نفر از پدر و مادر در سراسر شهرستان Kitsap, Washington دولت و بقیه کشور را به مبارزه برای بازگشت به کار."

یک بررسی توسط ارائه دهندگان مراقبت از کودکان آگاه نشان داد 45 درصد در نظر گرفته شده بود بسته شدن کسب و کار خود را برای خوب است. تعطیلی پس از شروع این بیماری همه گیر نشان دهنده ریزش حدود 30 درصد از دولت مراقبت از کودک اسلات "و این است که حتی با در نظر گرفتن کمتر اسلات بر اساس دستورالعمل CDC گفت:" Deeann Puffert مدیر عامل مراقبت از کودکان و آگاه است.

پول در مراقبت از کودک ضروری است عمل می کنند در دسترس خواهد بود برای کمک به ارائه دهندگان خدمات پرداخت کارکنان خود را ارائه شهریه و شرکت پرداخت امداد برای خانواده ها و برای ترویج سلامت و ایمنی کودکان و کارکنان.

اما 50 میلیارد دلار بود به اندازه کافی برای تقویت مراقبت از کودک تا زمانی که این بیماری همه گیر است که پشت سر ما ؟ موری را به نقل از برآوردهای اخیر از زنان ملی مرکز قانون است که نشان می دهد آن را به حداقل $9.6 میلیارد دلار در هر ماه به ارائه دهندگان مراقبت از کودکان در کسب و کار.

موری می گوید: همه گیر امداد لایحه است نه یک جایگزین برای گوشیهای کودک مراقبت از اصلاحات. مراقبت از کودکان برای کار در خانواده عمل می کنند که او co-حمایت کمک خواهد کرد که بیشتر کم و خانواده های طبقه متوسط دسترسی به مراقبت از کودک کمک. این لایحه معرفی شده در سال 2017 همچنان در حال بحث در کنگره است.

موری در ماه دسامبر کمک کرد تا تضمین 20 میلیون دلار در دفاع ملی مجوز قانون برای مراقبت از کودک ساخت و ساز در تاسیسات نظامی $2.1 میلیون خواهد شد که رفتن به سمت نوسازی جکسون پارک کودک مرکز توسعه.

نقاط در حق بیمه

به 50 میلیارد دلار کمک های همه گیر لایحه در صورت تصویب توسط کنگره می آیند در بالای $3.5 میلیارد دلار برای مراقبت از کودکان و آموزش های اولیه که بخشی از مراقبت عمل می کنند. که 58 میلیون دلار به واشنگتن رفت و دولت است.

این گروه از کودکان ، جوانان و خانواده ها را پذیرفته است برنامه گرانت از ارائه دهندگان مراقبت از کودکان برای بیش از $28 میلیون در مراقبت عمل کمک کند. یکی دیگر از $24.4 میلیون در مراقبت قانون بودجه رفت و برای حمایت از ارتباطات کاری کودک, مراقبت از یک دولت-یارانه برنامه است که waiving خانواده شرکت پرداخت و از ماه مارس تمدید full-مراقبت روزانه برای کودکان در سن مدرسه از مدارس بسته اند.

McKenney امیدوار به دریافت $11,000 کمک مالی از DCYF اما عدم اطمینان از چه مدت او می تواند عامل در کاهش ظرفیت خود نگران پایین خط.

"این قطعا یک نگرانی" او گفت:. "من تا به حال برخی از پول ذخیره شده برای برخی از پروژه های. من نمی دانم که من می خواهم با استفاده از آن به صورت یک بیماری همه گیر."

و او نگرانی در مورد خانواده. برخی که می توانید از خانه کار می کنند و یا کسانی که در خانه به تماشای خواهر و برادر خود را disenrolled برای تابستان. در برخی موارد McKenney نشده است قادر به تضمین لکه های خود را. در حال حاضر او فقط دو لکه های موجود با COVID-19 پیشگیری محدودیت.

"این واقعا سخت است چرا که مراقبت از کودک است که واقعا سخت برای پیدا کردن" او گفت:. "من آرزو می کنم من قادر به انعطاف پذیر تر می شود."

آن را امن برای رفتن به عقب ؟

Puffert می گوید مراکز هستند به احتمال زیاد برای مبارزه با بازگشایی به دلیل محدودیت در ثبت نام رانده شده توسط CDC دستورالعمل. مرکز مدیران مانند McKenney تطبیق روزانه به تعداد آنها رشد در میان پروتکل های جدید. کارفرمایان در حال تعمق در زمانی که به تماس کارکنان خود را به دفتر. و پدر و مادر با وزن خطرات و مزایای سرگیری مراقبت از کودک, به خصوص اگر آنها افراد آسیب پذیر در خانه است.

"همه به نوعی در این شرایط سخت تقلا در حال حاضر" Puffert گفت. "این یک چیز پیچیده به ویژه هنگامی که شما فرزند محبوب خود در وسط آن همه و حرفه ای قرار می دهد که کودکان ایمنی مرکزی بسیار مهم است."

در کشتی نوح یکی از بچه ها در Gromling کلاس ظهور یک اسباب بازی پلاستیکی را در دهان خود. او با مهربانی آن را گرفت و پرتاب آن را در ظرف را با موارد دیگر او می خواهم بعد از استریل. در میان این مرکز جدید پروتکل های ایمنی آنها انجام داده ایم دور با لباس, لباس و سایر اسباب است که نمی توان به راحتی شسته شوند. بخشی از Gromling روز در حال حاضر شامل تمیز کردن مکرر از کلاس درس "تاچ پونت."

"این کار خیلی بیشتر," او گفت:. "آن را به ارزش آن. که راه آنها مریض نیست."

ماسک توصیه می شود توسط CDC "زمانی که امکان پذیر است" اما کشتی نوح یافت می شود آن را دشوار برای به دست آوردن کودکان به پیروی. کارکنان نمی به طور معمول پوشیدن ماسک آن را به عنوان مهم تکامل برای کودکان به ویژه نوزادان به دیدن یک فرد را به صورت کامل بیان McKenney گفت.

پدر و مادر با وزن این که آیا آن را بی خطر به فرستادن فرزند خود به یک برنامه مراقبت از کودک باید سوال در مورد پروتکل های جدید و ایمنی شیوه های Puffert گفت. در نهایت آن را به یک تصمیم گیری فردی.

"همه ما آرزو بود یک جواب درست اما در میان این همه من مطمئن هستم که یکی وجود دارد" Puffert گفت. "هر کس باید برای کشف کردن چه چیزی برای آنها بهتر است."

  • پایگاه نیروی دریایی Kitsap: NBK فرزند جوانی, برنامه کودک مراکز توسعه و مراقبت از سالمندان هنوز هم این سایت متعلق به ارتش یا وزارت دفاع از خانواده هایی که در شغل تلقی ماموریت حیاتی. خدمات تثبیت شده اند به NBK-Jackson پارک. مگر غیر از ماموریت های مهم خانواده, خروج, خود فضای امن هنگامی که عملیات عادی از سر گرفت. "نیروی دریایی در منطقه شمال غرب تاسیسات در حال سازماندهی برنامه های بازیابی خود را به عنوان کارگردانی با فرمانده نیروی دریایی و تاسیسات فرماندهی و نیازهای ناوگان بنابراین ما مرحله به مرحله جدول زمانی نمی خواهد به طور کامل مطابقت استان و شهرستان گفت:" NBK سخنگوی جیک Chappelle. "ما باید یک ایده بهتر و بیشتر اطلاعات در طول چند هفته آینده ما تاریخ مورد نظر."
  • مارتا و مری کودکان و نوجوانان: خدمت ضروری مددکار خانواده در ردموند و سیلوردل. آن را به تازگی دوباره باز به همه خانواده ها در آن کودک مرکز مراقبت از کودکان مرکز آموزش مجازی در ردموند و اولیه آن مرکز آموزش مجازی در سیلوردل. ظرفیت محدود است زیرا از دستورالعمل CDC گفت: مدیر Tammi Palodichuk. سن مدرسه برنامه قبلا در چند North Kitsap, مدارس, شیر تغلیظ شده بود در اواسط ماه مارس به ردموند ابتدایی و ارائه شده و به روز برنامه برای خانواده ها که نیاز به مراقبت. تمام روز در سن مدرسه برنامه ادامه خواهد داد به تابستان همراه با یک سایت در خانمها دره ابتدایی در مرکزی, Kitsap.
  • نوک درخت ایجاد کرد در اوایل یادگیری مرکز: این مرکز با دو مکان در وهیتن راه باز مانده است در طول بیماری همه گیر. بزرگتر از دو مرکز دارای مجوز برای 220 کودکان است اما در حال حاضر محدود به 111 تحت دستورالعمل CDC. نوک درخت ایجاد کرد باز در سال 2016 ارائه می دهد برای مراقبت از نوزادان از طریق کودکان در سن مدرسه. با توسعه های اخیر این مرکز استقبال از بازگشت خانواده ها و در نظر گرفتن برنامه های کاربردی جدید.
  • Kitsap منابع جامعه: KCR روز دوشنبه بازگشایی آن در اوایل یادگیری بخش در چهار مکان است. این شامل تمام روز زود سر شروع و شروع به سر در سایت رزماری Moen و غرب برمرتون مرکز آموزش زود هنگام ارائه 10 ساعت در روز را برای کار و خانواده است. KCR ارائه می دهد و گسترش روز شش ساعت پیش دبستانی کلاس (دو بار در هفته) در 1201 خیابان پارک و لری ایر ، مرکز آموزش زود هنگام. آن می تواند در خدمت 38 کودکان در تمام برنامه های روز و 48 در دو روز در هفته برنامه است. KCR ارائه آموزش از راه دور برای خانواده ها این است که قادر به خدمت.
  • YMCA از پیرس و Kitsap, شهرستان: YMCA مهد کودک شعبه ارائه می دهد مبتنی بر مدرسه مراقبت (که قبلا قبل و بعد از مدرسه مراقبت) برای سنین 5-13 در شش مکان در جنوب Kitsap دو در مرکزی, Kitsap و دو در برمرتون. پس مارس 16, آن ارائه شده است مراقبت رایگان برای کارگران ضروری است که ادامه خواهد داد تا از طریق ژوئن 19. شروع 22 ژوئن آن را به ارائه مراقبت برای همه باز از 6 صبح تا 6 بعد از ظهر از دوشنبه تا جمعه در کاهش هزینه. "ثبت نام باز خواهد شد به تمام شروع ژوئن 8, بنابراین در این زمان ما نه هر waitlists اما آیا پیش بینی نقاط پر کردن و نه به سرعت گفت:" تارا Harkness, مدیر اجرایی, YMCA پیرس و Kitsap شهرستانهای استان است.
  • Boys & Girls Clubs of South Puget صدا: این عمل با یک برنامه تابستان در برمرتون, جزئیات, حال نهایی; بازدید facebook.com/bgclubs.
  • قهرمانان قبل و بعد از برنامه های مدرسه: این برنامه یک بخش از KinderCare شده است ارائه مراقبت رایگان برای کارگران ضروری در ساختمان مدرسه در مرکزی, Kitsap و جنوب Kitsap. در طول تابستان, سایت باز خواهد شد در جنگل و زمرد ارتفاعات مدارس ابتدایی هر دو در مرکزی, Kitsap. نوزاد مراقبت از سایت در کاتن وود ابتدایی (CKSD) باز باقی خواهد ماند. این برنامه دارای ظرفیت برای گسترش در صورت نیاز گفت: قهرمانان منطقه مدیر کتی Toves. قهرمانان عمل کرده است یک سایت در جنوب Kitsap برای کارگران ضروری است اما نمی خواهد باز وجود دارد در این تابستان.

Chris Henry گزارش آموزش و پرورش و جامعه, اخبار, برای, Kitsap Sun. رسیدن به او را در (360) یا 792-9219 christina.henry@kitsapsun.com. حمایت از پوشش اخبار محلی با ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن