به عنوان نیمیتز آماده به ترک هزاران نفر از برمرتون ملوانان تست شده برای COVID-19

جاش Farley Kitsap Sunمنتشر شده 4:54 PM EDT Apr 24, 2020برمرتون — قبل از USS Nimitz برگ Puget صدا رهبران نیروی

توسط ABESTANEWS در 6 اردیبهشت 1399

برمرتون — قبل از USS Nimitz برگ Puget صدا رهبران نیروی دریایی دستور داده اند بلند پروازانه وظیفه: آزمون هر ملوان در هیئت مدیره برای رمان coronavirus.

هزاران نفر در برمرتون مبتنی بر ناو هواپیمابر و همچنین همه ملوانان و هوانوردان را تشکیل می دهند که ناوگان شناخته شده به عنوان یک اعتصاب گروه هنگامی که آن را مستقر هستند تحت یک سواب نمونه برداری — حدود 8000 در همه.

"نیروی دریایی متعهد به در نظر گرفتن هر اندازه گیری ممکن است برای حفاظت از سلامت نیروی ما و به حداقل رساندن ملوانان' قرار گرفتن در معرض COVID-19 داد." Cmdr. لیزا Dougherty کشتی جنگی را سخنگوی.

بیشتر: در میان همه گیر چرا USS Nimitz حیاتی برای این کشور دفاع

پنتاگون می خواهد برای جلوگیری از تکرار یو اس اس تئودور روزولت بود که کنار در گوام با توجه به شیوع کروناویروس در هیئت مدیره کشتی. این هفته آزمایش روی روزولت در نهایت پیچیده با 840 موارد مثبت در میان تقریبا 5,000 ملوانان تست شده است. یک ملوان درگذشت از COVID-19 و چهار باقی می ماند در بیمارستان بستری است.

می آید در یک زمان هنگام تست برای coronavirus هنوز محدود در سراسر کشور. سواب نمونه برداری کیت تحویل داده شد از طریق دفاع تدارکات آژانس به نیمیتز و اعضای آن اعتصاب حامل گروه 11.

یو اس اس نیمیتز که خدمه به طور متوسط حدود 24 در سن قبلا قرنطینه مارس 1 در تلاش برای کمک به حفظ ملوانان از ابتلا به ویروس. اما به عنوان یک بررسی از ناو یو اس اس تئودور روزولت موارد یافت 60 درصد بدون علامت و Dougherty گفت: هدف این است که برای پیدا کردن این موارد و منزوی کردن آنها مطابق با دستورالعمل CDC "در حالی که حفاظت از سلامت کلی خدمه."

Dougherty کاهش یافته است می گویند اگر هر نتیجه ای باید دوباره مثبت تا کنون اما او تایید آنها جدا شده و "نمی شود مجاز به بازگشت به وظیفه تا زمانی که به طور کامل پاک توسط پرسنل پزشکی است." او گفت: هر مثبت مورد اعداد خواهد بود از جمله در نیروی دریایی fleetwide COVID-19 مورد نتایج.

بیشتر: Nimitz در دریای: گرفتن یک خدمه جدید از ملوانان استقرار آماده

با وجود رسانه ها و پنتاگون گزارش به خلاف نیروی دریایی شده است ثابت قدم در گزارش وجود دارد که میرم هیچ COVID-19 نفر در هیئت مدیره نیمیتز.

دیگران در میان نیمیتز اعتصاب بوده است quarantining و همچنین در مکان های مختلف در سه حالت مختلف متحده-واشنگتن و کالیفرنیا و هاوایی-برای بیش از دو هفته Dougherty گفت. اعتصاب گروه شامل ناوشکن مستقر در نیروی دریایی ایستگاه اورت موبایل مستقر در سان دیگو و EA-18G Growler اسکادران مستقر در ایستگاه هوایی نیروی دریایی Whidbey Island.

ارتش ژنرال Mark A. Milley رئیس ستاد مشترک ارتش گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در اواسط آوریل که نیروی دریایی کشتی و قایق, از جمله کسانی که از 13 زیردریایی است که بر در پایگاه نیروی دریایی, Kitsap, تست خواهد شد برای رمان کروناویروس "قبل از تنظیم بادبان است."

بیشتر: Nimitz در دریای: خدمه حامل آماده برای دیدار با عصر جدید تهدیدات

Seagoing عروق شده اند به خصوص مستعد ابتلا به COVID-19. این ویروس در سراسر الماس شاهزاده کشتی کروز قرنطینه کردن ژاپن در اوایل ماه فوریه به بیش از 700 موارد کشته و 13 نفر است. بیش از 1000 تست مثبت در فرانسه هواپیمابر شارل دوگل.

مقامات نیروی دریایی جمعه اعلام کرد که یکی دیگر از کشتی USS Kidd یک ناوشکن است که بخشی از روزولت اعتصاب گروه اما در حال حاضر درگیر در مبارزه با مواد مخدر کار کردن آمریکای جنوبی نیز حداقل 18 coronavirus موارد در هیئت مدیره.

در حال رشد وجود دارد خواستار افزایش تست. Rep. درک کیلمر D-فرفره هاربر با امضای نامه ای به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در این هفته با مجلس خواستار ملی استراتژی تست. کیلمر ذکر آمار که حدود 130.000 به 160 ، 000 نفر در هر روز در حال آزمایش و حمایت این تعداد افزایش یابد و به حداقل 500,000 آزمون در روز به منظور "درک بهتر infectiousness از ویروس" و به طور کامل بازگشایی اقتصاد است.

خبرنگار جاش فارلی را می توان در رسید josh.farley@kitsapsun.com. شما می توانید اطلاعات در مورد سفر خود را روی نیمیتز در اوایل این سال در اینجا.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن