قوس دروازه می یابد راه های جدید برای ارائه خدمات حیاتی در طول COVID-19

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا May 30, 2020مانند اکثر سازمان های قوس

توسط ABESTANEWS در 12 اردیبهشت 1399

مانند اکثر سازمان های قوس دروازه شده است مجبور به تعلیق برخی از خدمات خود را و مقیاس برخی از نیروی کار خود را در چهره COVID-19 بیماری همه گیر.

بر خلاف اکثر سازمان های قوس دروازه تا به حال به این چالش در حالی که هنوز ارائه مجموعه ای از خدمات حیاتی به یکی از جامعه ترین جمعیت های آسیب پذیر.

قوس دروازه ماموریت برای کمک به ارائه بهترین شکل ممکن تجربه های زندگی برای کودکان و بزرگسالان مبتلا به معلولیت های فکری و توسعه. این سازمان فراهم می کند, مسکن, کاریابی, درمان و حمل و نقل برای بسیاری از افراد که ممکن است در غیر این صورت قادر به رسیدن به آنها.

در شش هفته گذشته قوس دروازه کارکنان مشغول به کار برای ارائه این خدمات در حالی که هنوز رعایت ایمنی و اجتماعی فاصله پروتکل های.

"آنها در حال حمایت از مشتریان خود را از راه دور از طریق تلفن به صورت روزانه چک-in ها و مشکلات است که می تواند رسیدگی به آنها از طریق تلفن گفت:" خانم راجرز قوس دروازه مدیر عامل شرکت. "اما بسیاری از مردم هنوز هم نیاز به کمک و زمانی که آنها رفتن به فروشگاه مواد غذایی آنها هنوز هم برخی از ملاقات های پزشکی, آنها نیاز به دریافت پول از بانک و مربیان وجود دارد بروید و به آنها کمک کند."

بیشتر: Coronavirus فلوریدا اضطراری سفارشات: آنچه می تواند باز چه باید بسته بماند

بیشتر: Coronavirus فلوریدا: DeSantis جلوه مرحله به مرحله بازگشایی برنامه برای رستوران ها و کسب و کار

قوس دروازه در خدمت حدود 1200 محلی مردان و زنان و کودکان است. وجود 36 بزرگسالان با سن حدود 20 تا 78 که در شش گروه محلی خانه و صدها نفر دیگر که زندگی کردن در جامعه. قوس دروازه هیچ COVID-19 موارد مثبت اما این سازمان است که در نظر گرفتن مراقبت از خود را برای محافظت از کارکنان و مردم است.

"ما تعدادی از برنامه های روز که در آن مردم از گروه ما خانه ها و همچنین جامعه به صورت روزانه است که ما تا به حال از نزدیک با توجه به همه گیر" گفت: کتی لاوترباخ COO.

برای بسیاری از مشتریان این روز مراکز یکی از چند مکان که در آن آنها می توانند خارج و تعاملات اجتماعی. دیگر فعالیت های منظم مانند بازی بولینگ کلیسا و هفتگی گروه شام نیز معلق شده است تا بسیاری از مردمی هنوز در تلاش برای تنظیم به یک زندگی جدید را از انزوا.

"این کاملا یک انتقال" راجر گفت. "من فکر می کنم برخی از ما مردمی ممکن است به طور کامل درک وخامت اوضاع یا فقط همه چیز را که می آید همراه با این. منظورم این است که همه ما در حال مبارزه با آن و تلاش برای توضیح به کسی که با معلولیت ذهنی می تواند در زمان های سخت است اما آنها در حال تنظیم به عنوان به خوبی به عنوان آنها می توانند."

خدمات ضروری قوس دروازه را فراهم می کند در رفته بدون وقفه و یا با برخی از ترفند. خدمات مسکونی ادامه و مشتریان که قرار داده شده اند ضروری شغل در فلوریدا-آلاباما مرز وزن ایستگاه هنوز هم رفتن به محل کار. کاردرمانی است که ارائه شده تقریبا از طریق پزشکی از راه دور فرمت و شرکت کنندگان در این برنامه برای آموزش بزرگسالان و پشتیبانی — دو سال بعد از برنامه آموزش و پرورش متوسطه — شده اند قادر به شرکت در کلاسهای آنلاین.

هنوز هم با آرایه ای از خدمات غیر ضروری سازندگان: قوس دروازه خواسته است بسیاری از آن حدود 200 کارکنان به ماندن در خانه. راجرز گفت: این سازمان قصد ندارد هر گونه اخراج و ارائه پرداخت به تمام کارکنان و مشتریان در این کار قرار دادن برنامه.

لاوترباخ گفت: کارکنان که هنوز مشغول به کار در گروه خانه و ارائه خدمات دیگر را با خوشحالی قدم تا بشقاب برای مشتریان خود.

"هر آنچه در آن طول می کشد چیزی است که ما در حال رفتن به انجام. من فکر می کنم این نوع از فلسفه کلی از افرادی که در اینجا کار" لاوترباخ گفت.

راجرز گفت: مثل بقیه از فلوریدا قوس دروازه شروع به نگاه به آینده به روند آن برای دوباره باز کردن. او گفت: آنها در حال حاضر تجسم یک مرحله به مرحله رول کردن که سالم مشتریان بازگشت به دنیا با دیگران زیر در فواصل امن.

او گفت: نگرانی اصلی این است که چه اشتغال چشم انداز را نگاه خواهم برای مشتریان خود در طرف دیگر از این بیماری همه گیر.

"یک فرد با ناتوانی انجام ورود به سطح کار است که اغلب یکی از اولین که گذاشته خواهد شد و بعضی اوقات یکی از آخرین rehired," راجرز گفت. "به طوری که برای رفتن به بزرگ مبارزه به عنوان ما دوباره به حالت عادی بازگشت."

راجرز گفت: یکی دیگر از مبارزه خواهد بود حفظ بودجه به عنوان همه گیر کرده بود مجبور به لغو و یا به تعویق افتادن بسیاری از کلید های جمع آوری اعانه. او گفت: او را درک وجوه خواهد بود برای بسیاری از خانواده ها و وجود خواهد داشت مقدار زیادی از غیر انتفاعی است که نیاز به کمک, اما آن است که هر جامعه و کمک به ماموریت خود را تا حد زیادی قدردانی است.

"ما یک بیمارستان ما یک خانه سالمندان, اما ما هنوز هم ضروری است" راجرز گفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قوس دروازه و کار خود بازدید arc-gateway.org.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب