یکی دیگر از 3 میلیون آمریکایی فایل تعداد مدعیان بیکاری به عنوان اخراج همچنان به تاخت و تاز اقتصاد

Paul Davidson ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 9:51 AM EDT مارس 14 سال 2020ملت هفتگی صفوف از COVID-19-مربوط

توسط ABESTANEWS در 25 اردیبهشت 1399

ملت هفتگی صفوف از COVID-19-مربوط به اخراج و به نظر می رسد بی امان.

حدود سه میلیون آمریکایی ظ اولیه بیکاری ادعای هفته گذشته وزارت کار گفت: پنج شنبه, spotlighting موج دیگری از کاهش شغل و اضافه کردن به بی سابقه اقتصادی آسیب های ساخته شده توسط این بیماری همه گیر.

در هفته گذشته شرکت هایی مانند Uber جنرال الکتریک و Airbnb را گذاشته هزاران نفر از کارگران است.

بیش از 36 میلیون نفر از کارگران در حال حاضر به دنبال مزایای بیکاری در هشت هفته.

اقتصاددانان بررسی شده توسط بلومبرگ پیش بینی کرده بود که 2.5 میلیون مدعیان بیکاری واصل شد هفته گذشته است. مدعیان نمایندگی ملت را قابل اطمینان ترین سنج از اخراج.

چوب خط حساب کردن در زیر بود قبل از هفته 3.2 میلیون برنامه به مناسبت ششمین مستقیم کاهش هفتگی بعد از گریم تعداد به اوج خود رسید و در 6.9 میلیون دلار در پایان ماه مارس. اما در مجموع در صدر برآورد و نرخ کاهش پیدا کند. هنوز هم اگر گسترده تر روند رو به پایین ادامه می دهد این رقم باید شیب کمتر از یک میلیون تا پایان ماه ژوئن اقتصاددان می گوید: ایان Shepherdson از پانتئون اقتصاد کلان.

که با این حال هنوز هم می تواند به مراتب بالاتر از رکورد قبلی از 695,000 هفتگی نرخ بیکاری در طول یک رکود عمیق در اکتبر سال 1982.

یکی دیگر از نشانه مثبت: تعداد آمریکایی تشکیل پرونده تقاضای مستمر برای رفع بیکاری – یک گروه وسیع تری است که شامل تمام کسانی که از دریافت مزایای با یک هفته تاخیر – رز فقط حاشیه به 22.8 میلیون. نشان می دهد که "تعداد زیادی از مردم بازگشت به کار به عنوان مستندات بودند کاسته شد و تقریبا به عنوان بالا به عنوان تعداد زیادی از مردم از دست دادن شغل می گوید:" اقتصاددان پل Ashworth آکسفورد اقتصاد است.

آن را نیز می تواند به این معنی است که برخی از آمریکایی ها در حال آمدن خاموش بیکاری رول به دلیل حفاظت از پرداخت برنامه فراهم می کند که کسب و کارهای کوچک بخشایش وام برای پوشش هشت هفته از هزینه های عملیاتی به عنوان طولانی به عنوان آنها حفظ کارگران و یا rehire آن گذاشته است.

اکثر کشورهای صادر stay-در-خانه سفارشات و بسته کردن غیر ضروری کسب و کار در اواسط ماه مارس برای جلوگیری از گسترش ویروس. که املای میلیون ها نفر از اخراج در ابتدا ضربه رستوران و هتل و خرده فروشی کارگران سخت ترین. اما این کاهش با گسترش به دیگر صنایع در هفته های اخیر از جمله ساخت و ساز و خدمات حرفه ای.

اقتصاد ریختن رکورد 20.5 میلیون شغل در وزارت کار گفت: در هفته گذشته به عنوان نرخ بیکاری آمار 14.7% بالاترین پس از رکود بزرگ. که تا از 4.4% ماه قبل و 50 سال اخیر از 3.5% در ماه فوریه است.

اقتصاددان Ryan شیرین از مودی تجزیه و تحلیل پیش بینی یکی دیگر از پنج میلیون به 10 میلیون خالص زیان کار -- از جمله اخراج و جدید استخدام -- در ماه مه بر اساس مجموع ادعای ثبت در این هفته از آوریل شغل نظرسنجی. Shepherdson پیش بینی 11 میلیون حقوق و دستمزد ضرر و زیان در مارس و دیگری دو میلیون در ماه ژوئن با بیکاری اوج در یک 23 درصد قبل از کار دستاوردهای بازگشت در ماه جولای به عنوان کسب و کار بیشتر بازگشایی شده است.

هفته گذشته 214,000 کارگران ظ برای اولین بار ادعا می کند در کالیفرنیا یک قطره از 102,000 از قبل هفته. کل نیز کاهش یافت 102,000 در تگزاس به 142,000. و ادعا می کند به شدت کاهش یافته است در کارولینای شمالی به 56,000 و در اوکلاهما و کارولینای جنوبی به 33,000.

اما رقم مشخصی به 299,000 در کانکتیکات از 36,000 قبل از هفته است. و در گرجستان در میان ایالات متحده برای اولین بار شروع به بازگشایی اقتصاد خود را چند هفته پیش کل افزایش 13,000 به 241,000.

بیش از 40 متحده آغاز شده و مرحله به مرحله در reopenings توسعه که به احتمال زیاد بیشتر به محدود کردن تعداد مدعیان بیکاری در هفته های آینده. در همان زمان میلیون ها نفر از آمریکایی ها شده اند مانع در تلاش های خود به دنبال منافع چرا که از این ماجرا کامپیوتر و سیستم های تلفن هل دادن برنامه های کاربردی به بعد هفته و نگه داشتن برگه بالا.

شارلوت مالر, 52, پلانو از دست رفته و کار خود را به عنوان یک استخدام در یک شرکت نیروی انسانی در مارس 1, اما هنوز دریافت نکرده مزایای بیکاری چرا که او قادر به دریافت از طریق تلفن با وجود صدها تلاش همراه با دیگر موانع اداری.

او کشیده از پس انداز برای پرداخت صورتحساب مانند اجاره و آب و برق اما چهره او می توانید انجام دهید که فقط برای چند ماه. در ضمن مالر روشن به ارزان تر generic محصولات در فروشگاه مواد غذایی و لغو خود را 100 دلار ماهانه عضویت در یک سالن برنزه. او در نهایت مطلع شد در این هفته که او باید دریافت اولین چک در چند روز اما مطمئن نیست آن را پوشش کل دوره افزایش بیکاری.

"من نمی توانم خواب من نمی خوردن من از خواب بیدار در وسط شب," او می گوید. علاوه بر نگرانی در مورد پرداخت صورتحساب او شگفتی "است که اقتصاد به بازگشت به جایی که شغل به راحتی در دسترس هستند?"

نگه داشتن در ذهن است که مدعیان لزوما برابر به اخراج دائم. بسیاری از کسانی که فایل شده اند furloughed و یا به طور موقت گذاشته و برخی به سادگی دیده می شود ساعت خود را کاهش گسترش معیارهای واجد شرایط بودن توسط کنگره تصویب. مارس اشتغال گزارش نشان داد که نزدیک به 90 درصد از کارگران که مشاغل از دست رفته در ماه آوریل بودند موقت اخراج.

و در عین حال شیرین پرسش که آیا اکثریت قریب به اتفاق کارگران که به اعتقاد آنها در موقت اخراج خواهد شد rehired. با وجود پیش بینی برای یک جامد بازیابی در نیمه دوم سال بسیاری از مصرف کنندگان انتظار می رود با احتیاط از بازدید از رستوران ها و دیگر جمع آوری لکه های تا واکسن در دسترس است و احتمالا در اوایل سال آینده محدود کردن جهش در فعالیت های اقتصادی است. و برخی از کسب و کار بسته اند به طور دائم.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب