اندرو الکساندر در شهر دوم

در پاسخ به تظاهرات قتل جورج فلوید و دیگر سیاه شهروندان توسط پلیس, بسیاری از سازمان های هنری و دیگر سازمان های

توسط ABESTANEWS در 17 خرداد 1399

در پاسخ به تظاهرات قتل جورج فلوید و دیگر سیاه شهروندان توسط پلیس, بسیاری از سازمان های هنری و دیگر سازمان های غیر انتفاعی علنا اعلام همبستگی خود را با معترضان و سیاه زندگی مهم جنبش است. شهر دوم توییتی حمایت خود را در مارس 31, همراه با یک نقل قول از دکتر مارتین لوتر کینگ ("می آید که سکوت خیانت است") و پیام "می گویند هیچ چیز به همدستی. سیاه, زندگی, داستان, هنر, و روح از ماده است."

Dewayne پرکینزیک مارکت پارک بومی و DePaul گراد کار می کرد که با چاه خیابان کمدی کرگدن در چند ظرفیت ها از جمله به عنوان یک عضو از یک تور ملی شرکت و در سال 2015 آموزش مرکز نشان می دهد هیچ Selfie کنترل قبل از تبدیل شدن به یک تلویزیون نویسنده (او نوشته شده است برای بروکلین 99, در میان پروژه های دیگر) بازتوییت دوم شهر پل بیانیه.

و او اضافه چندین مطلب از خود. "شما به یاد داشته باشید زمانی که سیاه و سفید بازیگران می خواستم برای قرار دادن در زندگی توجه به بهره مندی نشان می دهد و شما فقط گفت: اگر ما به نیمی از درآمد حاصل را به Chicago PD, چرا که من هرگز فراموش نخواهم کرد."

یک سونامی در تویت ها از دیگر BIPOC هنرمندان و دوم شهرستان فارغ التحصیلان به دنبال تماس نژادپرستی نهادی. آن را یادآور جنجال های اطراف 2016 دوم شهرستان e.t.c. نمایشنامه انتقادی یک خط قرمز طریق آن اجرا می شودکه نیمی از بازیگران ترک در پاسخ به چه بازیگر پیتر کیم شرح داده شده در شیکاگو مجله مقاله به عنوان یک محیط که در آن مخاطبان "پرتاب به طور فزاینده ای نژادپرستانه و ضد همجنس و misogynistic دیدگاه در من و من castmates: نظرات تحقیرآمیز, سکس با قومیت با استفاده از f-کلمه به تنزل من همجنسگرایی و فریاد "روسپیان" در زنان است." در پاسخ به خروج از بازیگران اندرو الکساندر دوم شهر صاحب مدیر عامل اجرایی و تهیه کننده حوصلگی در اطراف برخی از تیم مدیریت.

اما پس از واکنش توییتر و دوم شهرستان امپراتوری (که شامل پاسگاه در لس آنجلس و تورنتو همراه با کشتی مادر در پیپر را در کوچه) توقیف توسط COVID-19 الکساندر, 76, اعلام خروج خود را در یک یادداشت در حال حاضر در دسترس در وب سایت شرکت. در این valedictory او به نظر می رسد به قبول مسئولیت شکست به آدرس نژادپرستی نهادی در راه معنی دار.

"این شرکت به طور قابل توجهی رشد کرده است—و در عین حال فرهنگی همگن. وجود دارد هیچ بهانه ای برای آن من و نه از آن" اندروز نوشت. "من در برابر (آنچه که من در حال حاضر متوجه شد) من ناخودآگاه تعصبات تعصبات تئاتر جامعه و تعصبات از این شهر که دومین شهر تعبیه شده است. من احاطه شده خودم را با مردم بیشتر از خود من نژاد و فرهنگ است. به عنوان یک تئاتر تولید کننده, من می خواهم به فکر می کنم من باید خوب غرایز نه فقط تجاری بلکه به عنوان آن مربوط به آنچه که حق است. به عنوان یک مدیر من نه همیشه خوب بود غرایز. در حالی که تنوع تئاتر هنری, من موفق به ایجاد یک ضد نژادپرستانه محیط جایی که هنرمندان از رنگ ممکن است رشد. من خیلی عمیق و inexpressibly متاسفم."

الکساندر در ادامه گفت "من پله را به پایین و به طور کامل از بین بردن خودم از نظارت بر دومین شهر عملیات و سیاست و به سمت خودم از این شرکت به عنوان آن می ایستد. نفر بعدی برای پر کردن تهیه کننده اجرایی خواهد شد و موقعیت یک عضو از BIPOC جامعه است. که تعهد من افتخار کند."

الکساندر که تولید افسانه ای طرح مجموعه تلویزیونی SCTVدر زمان بیش از تورنتو دومین شهر عملیات در سال 1974 از شهر دوم مؤسسین برنی Sahlins و سپس به شرکت صاحب شیکاگو اصلی در سال 1985 نیز نظارت بر revues برای چندین دهه به عنوان تهیه کننده اجرایی.

الکساندر صاحب 50 درصد از این شرکت و تحت رهبری او دومین شهر گسترش نام تجاری خود را از طریق طیف وسیعی از طرح ها از جمله شرکت های بزرگ آموزش و گسترش هر دو مرکز آموزش امکانات و عملکرد های اضافی سالن در پیپر را در کوچه. معلوم نیست در حال حاضر چگونه برای سود شرکت به جلو حرکت خواهد کرد و با تغییر رهبری و کسانی که ممکن است در مشاجره به بیش از الکساندر نقش به ویژه با توجه به بحران اقتصادی از coronavirus shutdown که باعث اخراج گسترده و قطره درآمد در سراسر بخش های سرگرمی.

علاوه بر اعلام اسکندر خروج دوم شهرستان علنا متعهد به چند گام دیگر برای رسیدگی به این مشکلات با عدم تنوع و نژادپرستی نهادی به نام با فارغ التحصیلان در توییتر و بسیاری دیگر در طول سال.

"شهر دوم متعهد به بررسی داخلی استخدام, مصاحبه و استخدام دانشجو شیوه های به اطمینان حاصل شود ما به طور جدی به شناسایی و از بین بردن موانع برای دسترسی و باز کردن درب به BIPOC در هر منطقه از این شرکت است. شهر دوم متعهد به استفاده از منابع خود را به تولید هنر و BIPOC هنرمندان و تنوع مخاطبان در تئاتر ما. ما متعهد به شرکت گسترده ضد نژادپرستانه آموزش و پرورش است. شهر دوم را جاری مالی و در نوع کمک های مالی به سازمان های کار برای از بین بردن سیستم های ظلم و ستم و همچنین به سیاه و سفید متعلق به کسب و کار و مدارس در جوامع محروم."

چگونه است که نقش نیز باقی مانده است دیده می شود. v



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن