احساسی خداحافظی: ببینید که چگونه بوکر تی واشنگتن بالا خود را جشن گرفت سالمندان

Eric J. والاس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:42 PM EDT Apr 23, 2020بوکر تی واشنگتن دبیرستان کلاس ارشد مشاور

توسط ABESTANEWS در 5 اردیبهشت 1399

بوکر تی واشنگتن دبیرستان کلاس ارشد مشاور هالی Shumpert مبارزه احساسات در حالی که با پوشیدن یک ماسک و دستکش در خارج از مدرسه پنج شنبه صبح.

Shumpert و 30 همکار مربیان ایستاده بود تحت بلندی رعد و برق برای توزیع فارغ التحصیلی حیاط نشانه های تی شرت و دیگر اطلاعات مدرسه به کلاس 2020 از سالمندان در یک درایو از طریق بازگشت به مدرسه خود را بالا.

این مربیان پس دانستن آن می تواند خود را برای آخرین بار با دیدن این افراد به عنوان دانش آموزان از بوکر تی واشنگتن است.

محلی فارغ التحصیلی شده اند به طور نامحدود به تعویق افتاد و در میان COVID-19 همه گیر اگر چه Escambia County School District سرپرست مالکوم توماس عهد کرده است به برگزاری نوعی مراسم این تابستان.

که نامشخص واقعیت نبود از دست رفته در Shumpert که به بوکر تی واشنگتن به عنوان یک دانشجوی سال اول راهنمایی مشاور چهار سال پیش و مجموعه ای بود برای جشن فارغ التحصیلی اولین Wildcat کلاس ارشد.

هنگامی که دانش آموزان peered از طریق پنجره ماشین را انتخاب کنید تا خود را مراقبت ارشد بسته های روز پنج شنبه برخی از سمت چپ خود را هدیه در قالب نقاشی و نامه برای ابراز قدردانی Shumpert و همکار مربیان است.

"ما واقعا آنها را از دست رفته و قادر به ماندن در تماس با آنها" Shumpert گفت. "...ما نه تنها به دنبال نمرات و تکالیف اما زمانی که ما با آنها ملاقات ما به دنبال در آنها.

"من به دنبال در چشم چهره و زبان بدن است. شما می توانید بگویید بسیاری با نگاه کردن به کسی و من با آنها برای چهار سال است. شما می توانید بگویید که آنها در حال خود است."

"ارشد Giveout" یک ایده از حالا به تازگی تشکیل ارشد کمیته که اصلی دکتر مایکل رابرتز گفت: این مدرسه تشکیل شده برای مقابله با چالش های جدید مواجه سالمندان در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

"ما واقعا می خواستم به نشان می دهد که ما هنوز در حال فکر کردن در مورد آنها و از آنها مراقبت کنیم" گفت: سوزان کلی کلاس ارشد حامی و کسب و کار معلم جهت مشاهده فرم خرید. "که راه آنها هنوز هم برخی از سنتی خاطرات یک ارشد سال است."

رابرتز تخمین زده است که تا حالا ساخته شده بود در تماس با 99 ٪ از 400 سالمندان در سال 2020 کلاس چشمگیر مجموع از آنجا که او گفت: برخی از دانش آموزان که قبلا فاقد ضرورت — صفحه اصلی کامپیوتر و وای فای و وب کم — برای شرکت در آموزش آنلاین.

ارتباط با سالمندان است یک چالش با تمام احساس مدارس منطقه که برخی از آنها مانند خلیج فارس نسیم و سرعت انجام داده اند علائم مشابه به افتخار این کلاس از سال 2020 است.

هفته آینده سرنوشت ساز خواهد بود در اینکه آیا رابرتز کلی و Shumpert دیدن دانش آموزان خود را دوباره قبل از حرکت از بوکر تی واشنگتن است.

توماس ابراز تمایل به فشار فارغ التحصیلی به عنوان در اواخر ماه جولای در تلاش برای ارائه برخی از حس عادی برای فارغ التحصیلی سالمندان است.

"امروز ممکن است (آخرین بار که ما آنها را به عنوان دانش آموزان) اما امیدوارم آن نخواهد بود" رابرتز گفت. "سرپرست مصمم است برای انجام برخی فرم از فارغ التحصیلی."

"...که بخشی از نامه ما رسیدن به آنها را می دانیم که آن را هنوز رتبهدهی نشده است. ما قصد داریم برای انجام کاری. آن را نمی ممکن است سنتی اما امیدوارم این خواهد بود که آخرین باری که ما آنها را ببینید."

Eric J. والاس را می توان در رسید ejwallace@pnj.com یا 850-525-5087.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب