تقویت سالی بنس

متضاد تکه ای از اخبار به نظر می رسد در میان clamorous زمینه از رسانه های اجتماعی تغذیه در مورد این بیماری همه

توسط ABESTANEWS در 5 تیر 1399

متضاد تکه ای از اخبار به نظر می رسد در میان clamorous زمینه از رسانه های اجتماعی تغذیه در مورد این بیماری همه گیر و ملی ما حساب با نژادپرستی نظاممند: توانمند رقص نویسنده سالی بنس درگذشت در 14 ژوئن سال 2020 است. دوستان و همکاران در زمینه رقص به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته شده و وندی Perron's واقعیت پر شده و به زیبایی توصیف اگهیاضافه کردن خود را اذکار و قدردانی برای او کار فوق العاده ای است که به بسیاری از ما بینش الهام بخش و زمینه. من خودم در مورد نوشته شده بنس به من داد یک طعم و فرهنگی ارتباط به عنوان یک هنرمند زمانی که او به ذکر یک قطعه از معدن در رقص زنان: بدن زن در صحنههای فمینیستی نقد باله و رقص مدرن. "سالی کتاب شگرف" اظهار نظر باربارا Glazerبرجسته عضو مرس کانینگهام رقص شرکت و همچنین پیشگامانه در اوایل 1970s نیویورک بر اساس گروه the Grand Union. "او ساخته شده Grand Union چیزی است که من می تواند به اشتراک گذاری با دانش آموزان و دوستان است. دموکراسی را بدن به من ماکرو ویستا به صورت فوق العاده و عصر; و به من گفت داستان من نمی دانم."

هنگامی که یک ایمیل از خواننده وارد چند روز پیش دعوت من برای نوشتن این قطعه من احساس به عنوان اگر من بود که به نام سالی خودش را به عضویت در عمل از کاوش در شناخت تفکر آشکار و نوشتن بود که زندگی خود را کار می کنند—اما این بار در خدمت خود آثار مفصل و هدیه او ما را ترک کرده است. من شروع به مطالعه پژوهش با رسیدن به همکارانی که تدریس: سینتیا الیور (دانشگاه ایلینوی در اوربانا شامپاین) و سوزان منینگ (شمال غربی) هر دو توصیف بنس کار به عنوان "بنیادی" به فهم جمعی ما از رقص معاصر شیوه و تفکر به خصوص با توجه به Judson رقص تئاتریک منی عملکرد هنر جمعی از اوایل 1960s.

مردمی دیگر توضیح داد که چگونه دانش آموز خود برخورد با بنس نوشتن را تغییر و تحت تاثیر آنها: "او به من وحی می گوید:" Jenai Cutcherیک رقصنده و مدیر موسس شیکاگو رقص تاریخچه پروژه که مواجه می شوند بنس کتاب در حالی که در دانشگاه ایالتی اوهایو. "کار او را نشانه ای برای من بود که جایی برای من در جهان رقص." مستقل طراح رقص شارون منصور سهام که بنس نوشتن در postmodernists به نظر از "عملکرد داخلی از این هنرمندان سوالات فرآیندهای رادیکال آزمایش و تجسم واقعیت. این لنز من شد سنگ محک در طول سال به عنوان من توسعه یافته هنری من صدای. زمانی که من خوش شانس برای عبور از مسیرهای با چند تن از این هنرمندان در طول سال آن را احساس مانند ملاقات با یک عضو خانواده که سالی به حال اول توضیح داده به من."

هیچ استدلال وجود دارد که سالی بنس شد برجسته پیشگامانه دانشمند و نوشته های او مطلع الهام و ارتباط بسیاری از هنرمندان رقص. کار خود را ادامه خواهد داد و به تدریس و پرداخته شده است. آن را در حال حاضر شده است تحت فشار قرار دادند در برابر; منینگ توضیح می دهد که رمزی برت در سال 2006 کتاب Judson رقص تئاتر: آثار نمایشی و 2019 MoMA نمایشگاه مورد Judson-عصر هنر, کار هرگز انجام می شودهر دو تجدید نظر بنس را روایت پست مدرن رقص عصر.

این برای من رخ می دهد که در حال حاضر ممکن است زمان زیادی به بازخوانی های مورد علاقه من از بنس آثار روستای گرینویچ 1963: Avant-Garde عملکرد و جوشان در بدن; آن را فراتر از Judson و توصیف تلاقی هنر و هنرمندان در میان تحول سیاسی و تاریخی تغییر که presaged آنچه که ما در حال تجربه در حال حاضر تحت مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در مواجهه با COVID-19 و فوری فعالیت Black Lives Matter جنبش است. او قاب برای رقص آمریکایی باید همچنان بر گسترش; من نمی توانم اما می دانیم که اگر چه بنس مسئول دادن اولیه به رسمیت شناختن به breakdancing به عنوان رو به رشد هنر در سال 1981 مقاله در ایجاد صدایاو متمرکز شده او کتاب ها و پژوهش های علمی در درجه اول در هنر توسط iconoclastic سفید هنرمندان.

اما قبل از سالی بنس شد سالی بنس معنوی در نیروگاه ساخته شده است که چنین تاثیر فوق العاده ای در این زمینه ما به او یک بار یک جوان خالق مجری و پاپ هنر خودش. مردم که می دانستند او را در اطراف این زمان زمانی که او دانش آموز در دانشگاه شیکاگو (به دنبال یک میان رشته ای در رشته نقد هنر و تئاتر) رنگ یک عکس از یک درخشان پرماجرا تکان دهنده در محیط از اوایل دهه 1970 محلی و رقص و تئاتر ، در میان بنس همکاران در آن زمان بود الن کاسههمکار رقص عاشق او می خواهم ملاقات در دانشگاه شیکاگو است. کاسه شده بود مشتاق باله دانشجو به عنوان یک دختر در کالج او تحصیل در رشته روانشناسی فلسفی با یوجین Gendlin و وندی Olmsted. "ما کلیک بلافاصله می گوید:" کاسه از بنس. "او بود که یک بار-در-یک-عمر بهترین زن ، ما تا به حال برای دیدن هر یک از دیگر هر روز بحث در مورد همه چیز." بنس فارغ التحصیل از U of C در سال 1972 و به زودی نقل مکان کرد به سمت شمال به بخشی از صحنه رقص بود که فوران وجود دارد کاسه به من می گوید.

چندین منابع آنلاین نام بنس به عنوان مؤسسین طبقه MoMing رقص و هنر مرکز یک محله در مرکز کلاس های رقص و آوانگارد عملکرد است که عمل در 1034 W. بری از 1974-1989. اما "سالی دانشجو بودم در MoMing نه بنیانگذار" می گوید Tem هورویتزکه آیا برای کمک به ایجاد MoMing اداره آن و حتی کمک کرد و نام آن را. "من پیدا کرده بود یک تای چی استاد H. H. Lui. هنگامی که ما به دنبال نام او پیشنهاد کرد که وجود یک دریاچه زیبا در چین به نام MoMing." لیو تدریس در MoMing; آیا سالی مورد مطالعه با او و یا شامل دانش آموزان خود را در عملکرد خود کار نامشخص است. اما یک خواننده نقد و بررسی توسط مردیت آنتونی از بنس حماسه بلند پروازانه شش ساعت peripatetic عملکرد یک روز در زندگی از ذهن: قسمت 2 توصیف گنجاندن تای چی جنبش در طراحی رقص. "سالی تا به حال چشم فوق العاده ای از انرژی و شور و شوق می گوید:" هورویتز "یک بسیار حس خوب از تئاتر است."

بنس تا به حال تصور یک روز در زندگی از ذهن به عنوان (نوشته شده در برنامه قابل مشاهده در اینجا) "یک سری از عملکرد نمایشگاه" در "شکل یک شکار گنج" آغاز شده است که در پشت موزه علم و صنعت ایجاد یک شخصیت داستانی و خانه در بنس آپارتمان در شرق 57th Street ساخته شده با استفاده از تغییر نور از غروب آفتاب در پشت پنجره U C کتابخانه و به این نتیجه رسیدند در یک نوار محلی. کار شرکت های متعدد هنرمندان از جمله خود او مادر بزرگ. آن را با نزدیکی به نوازندگان شیوه های مختلف از دیدن مردم در فضا نیز با صدا و رنگ و زبان. آن را سر در گم اجتماعی انتظارات: نقش بین مجری و مخاطب اغلب نامشخص است. پس از این نوار بازدید از بسیاری از شرکت کنندگان عقب نشینی به یک آپارتمان خصوصی برای یک حزب به نوشیدن ودکا پانچ و دود علف های هرز. موانع حل شده; آنتونی نقد و بررسی می شود حتی یک فرمت از این پروژه با عنوان "یک روز در زندگی از ذهن: قسمت سوم." امروز منتقدان هنر ممکن است این کار در عرصه اجتماعی در عمل و یا اجتماعی درگیر تمرین هنر است.

کاسه توضیح می دهد که نوآوری در زندگی از ذهن و بعد از آن آثار بودند سوخت تحقیقات بنس انجام داده بود در شهر نیویورک در سال 1973 در آماده سازی برای نوشتن Terpsichore در کفش. "او غرق خودش را در آنچه که بعدها به نام پست مدرن رقص می گوید:" کاسه "او خواهد من نوشتن نامه در مورد همه هنرمندان و هنر او از دیدن; نه همه آن رقص دقیقا من به یاد داشته باشید او را به نوشتن در مورد دیدن Carolee Schneeman [فمینیستی بصری و عملکرد هنرمند]." تابستان همان سال کاسه و سپس دوست پسر هم گرفته یک سفر جاده ای به Oberlin College برای دیدن بنس انجام مردیت مانک's Chacon. به عنوان یک شرکت کننده-مجری بنس مشغول بود در یک نوع از تحقیقات تعبیه شده که او در توصیف روشن و مستقیم حساب در جلد. 1 ، 1 از رقص نیوز: مطالعات انجام شده در رقص و مرتبط با هنریک مجله علمی است که هنوز هم امروز منتشر شد.

کاسه و بنس ایجاد یک دونفری با هم در سال 1975 انجام شده در MoMing که همه حساب برای تلفن های موبایل وحشی فمینیستی و رفو پانک. کاسه می گوید: قطعه مطلع شد دوستی خود و با الهام از سفرهای خود را به زن تنها فضاهای ارائه شده توسط Luxor حمام در شمال خیابان که در آن "زنان را بشویید و شما با برگ بلوط." رقص به عنوان سوفیبود یک بازی با نام سوفیا یک نمونه از عقل; این قطعه شامل ارجاع به الگوی کف از ایاصوفیه مسجد در استانبول.

"ما در تزیین بسیاری از ایده های ما فکر کردن در مورد در آن زمان می گوید:" کاسه بیاد که بنس تا به حال یک نشانه نئون ساخته شده برای این قطعه گفت: گرم بلغور در ادای احترام به زنان خشم مریم Woodsonکه معروف حمله Al سبز در وان حمام خود را با یک potful (قبل از کشتن خودش در اتاق خواب خود را). آنها خوانده کانت antinomies خالص عقل و شکست عینک شات در حالی که با پوشیدن چیزی جز زرق و برق کفش پاشنه پلت فرم. دو نفره نیز گنجانیده شده یک گروه دایره رقص با یک گروه از دوستان خود را مطلع پسامدرن طراح رقص دبورا یونجه's مشارکتی دایره رقص. این خواننده زد یک بررسی از این کاراییکه hilariously شامل یک حساب کاربری منتقد Michael Minerخروج از عملکرد به پیدا کردن دوستان خود و سپس بازگشت به تئاتر است. "ما آغاز شده است که عملکرد با بازی ده نسخه از 'اجازه دهید زمان خوب رول" می گوید: "کاسه. "من مطمئن هستم که چرا ما بود که, اما من فکر می کنم ما مجذوب شد که بسیاری از افراد مختلف تا به حال تحت پوشش این آهنگ."

اعتقاد من این بود بنس را غوطه ور شدن در آزمايش رقص و عملکرد عمل به عنوان یک ساز که او را قادر به تبدیل شدن به چنین عمیقا درک محقق و نویسنده. این نوع از پاک کردن و ریز-honed نقد که بنس که در نوشتن او متولد شده است از همدلی با هنرمندان او می نویسد: در مورد; تازه و زنده استدلال او باعث می شود در مورد رقص و عملکرد آشکار خود تجسم هنری, خلاقیت و منحصر به فرد را از دیدن و درک جهان است. در تلخ یک بیت از زمان فقط یک ماه و یا تا پیش از شیکاگو رقص تاریخچه پروژه شروع به کار بر روی مجموعه ای از بنس کمک هزینه تحصیلی, عکس و فانی; مدیر Jenai Cutcher امید آن خواهد شد در دسترس عموم در سال است. v

با تشکر ویژه Jan Bartoszek مورین Janson Heintz و ربکا Rossen برای کمک خود را با این مقاله.

Asimina Chremos یک هنرمند چند رشته ای در حال حاضر مستقر در فیلادلفیا. او زندگی و کار در شیکاگو از سال 1997 تا 2010 که در طی آن زمان او خدمت در ظرفیت های مختلف برای رقص زمینه از جمله مدیر هنری از لینک های سالن استاد در لو کونته استودیو رقص و رقص ویرایشگر برای زمان از شیکاگو مجله.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن