AG به نقد و بررسی دو مرگبار نیروی مورد از Kitsap و ماسون

اندرو Binion Kitsap Sunمنتشر شده 11:51 AM EDT Jun 26, 2020دولت دادستانی کل بررسی خواهد شد استفاده از "نیروی مر

توسط ABESTANEWS در 6 تیر 1399

دولت دادستانی کل بررسی خواهد شد استفاده از "نیروی مرگبار" در این سال که در آن مردم پس از تماس با پلیس از جمله یک زن به ضرب گلوله توسط یک ماسون شهرستان کلانتر و معاون در ماه مارس و مرگ در ماه گذشته از یک Kitsap County Jail inmate.

کاترین R. Hale, 32 درگذشت و پس از او اتهام زده معاون با ماشین; شان مایکل هاول 28 درگذشت پس از مهار توسط اصلاحات افسران.

در ماه ژانویه یک بخشی از رای دهندگان-تصویب طرح 940 اثر در زمان است که نیاز به "کاملا مستقل" تحقیقات زمانی که اجرای قانون با استفاده از نیروی که منجر به مرگ یا آسیب جدی است. دادستان کل باب فرگوسن گفت: بررسی وادار به دلیل سوراخ شهرستان موفق به دنبال این ماده در حالی که تحقیق در مورد مرگ مانوئل الیس, 33, سیاه و سفید مردی که در ماه مارس در حالی که در حال اطاعت تاکوما افسران پلیس.

"پیرس شهرستان بستری عدم تطابق با الزامات I-940 عمیقا نگران کننده" فرگوسن در بیانیه ای گفت. "من امیدوارم که ما پرس و جو را پیدا خواهد کرد که سازمان های اجرای قانون در سراسر کشور بر خلاف Pierce County, در حال پیروی از قانون است که نیاز به مستقل و شفاف تحقیقات به استفاده از نیروی مرگبار."

دفتر منتشر شده یک لیست از 30 حوادث پس از شروع سال آن را به بررسی بیشتر و در نتیجه مرگ شود. لیست وارد شده بود از گزارش های رسانه ها به عنوان وجود دارد بدون ایالت سیستم برای جمع آوری و گزارش استفاده از نیروی کشنده توسط پلیس. برخی از حوادث در لیست نشان نمی دهد نام و یا مسابقه از فرد مجروح یا کشته شدند.

این دفتر در حال آماده سازی یک گزارش جداگانه انتظار می رود تا پایان ماه است که موضوع توصیه در مورد چگونگی پیاده سازی یک سیستم گزارش گفت: وکیل ژنرال' دفتر سخنگوی Brionna Aho.

در فهرست گنجانده نشده است مرگ Stonechild Chiefstick, 39, یک بومی آمریکایی کشته جولای 3, 2019, توسط یک پولسبو افسر پلیس است. Kitsap County دادستان چاد Enright یافت تیراندازی توسط افسر کریگ کلر توجیه می شود.

این ماه Enright خواسته دولت های محلی و نمایندگان مجلس با در نظر گرفتن ایجاد یک دفتر دادستان کل"دفتر برای بررسی تیراندازی پلیس به جای محلی دادستان نقد و بررسی آنها را برای اتهامات گفته است نه اعتماد به نفس عمومی در جریان روند.

"محلی دادستان خواسته شده است که به بررسی اثر اجرای قانون محلی," او در مصاحبه با Kitsap Sun. "و طبعا مردم ندارد و ایمان است که سیستم پس ما باید در انجام کاری بهتر است."

دادستان کل را بررسی مارس 24 تیر اندازی مرگ هیل در نزدیکی ماسون دریاچه. یک کلانتر معاون دنبال شد حال به دستگیری او را برای جنایت حکم. معاون در پا در محل اقامت زمانی که هیل در یک خودرو که گفته می شود به او رسید. معاون اخراج شده در حال و سپس به دنبال او را در ماشین خود را. او ادامه داد: رانندگی برای حدود سه مایل قبل از توفنده در یک خندق. او در راه به بیمارستان.

منطقه سوم بحرانی حادثه بررسی تیم بررسی تیراندازی و شامل افسران از Thurston و دیگر شهرستانهای استان است.

Thurston County کلانتر ستوان ری بردی گفت: Thurston County دادستان بررسی تحقیقات تکمیل شده در مارس و اوایل این ماه که تیراندازی توجیه بود.

بردی استقبال از نقد و بررسی از دادستان کل.

"اگر چیزی نیاز به تغییر یا بهینه سازی ما همیشه خوش آمدید که بازخورد" بردی گفت: Kitsap Sun. "من درک جدی بودن این موارد و عمومی می خواهد بداند که ما در حال انجام آنچه که ما قرار است به انجام است."

هاول در مارس 15, مرگ همچنان در دست بررسی توسط Kitsap بحرانی Incident Response Team, یک گروه از Kitsap منطقه افسران که بررسی تیراندازی و استفاده از زور توسط ماموران در Kitsap County است. این تحقیقات است که به رهبری واشنگتن گشت.

هاول 28 اعتراف به برمرتون کارآگاه پلیس است که در مارس 8 او به طرز وحشیانه ای کشته سابرینا اولسون-اسمیت و 23 ساله در خانه اش در مونتگمری خیابان با توجه به اسناد دادگاه. هاول به تاریخچه خشونت اتهامات از زن دیگری و گفت که او در یک رابطه صمیمی با اولسون-اسمیت.

در مارس 9, در حالی که در یک سلول در زندان به معنای نگه داشتن زندانیان امن هاول گفته آسیب دیده بارانی. اصلاحات افسران حذف او را از سلول که در آن زمان هاول گفته شروع به مبارزه با آنها. پس از او مهار افسران اشاره او به نظر می رسد در پزشکی پریشانی.

او به بیمارستان منتقل شد و در آنجا درگذشت ممکن است 15.

مقامات در حال انتظار برای نتایج حاصل از خون و بافت آزمایشات قبل از نهایی این تحقیقات در آن زمان از آن خواهد شد توسط دادستان.

Aho نمی دانم چگونه اداره خواهد ادامه با مواردی که هنوز در حال بررسی کرد و گفت: این دفتر است: "هنوز نهایی ما ساخت."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن