آدم و حوا شکار برای سیب در فرفره پوستر این هفته

برای بزرگنمایی کلیک کنید این هفته فرفره پوستر برای دیگر املاک گیگ البته مجازی یکی. هنرمند Yewon تکواندو ای

توسط ABESTANEWS در 4 تیر 1399
برای بزرگنمایی کلیک کنید anteloperfinal-text1.jpg

این هفته فرفره پوستر برای دیگر املاک گیگ البته مجازی یکی. هنرمند Yewon تکواندو ایجاد شده در این پوستر برای آلبوم آینده-انتشار livestream توسط بروکلین بر اساس دو Anteloper نام Jason Nazary و سابق Chicagoan Jaimie شعبه دارد.

این کنسرت حزب آزادی برای Anteloper جدید تور Beats Vol. 1 (بین المللی Anthem) و گروه انجام خواهد شد مجموعه ای از خود را برروی, روانگردان, instrumental, موسیقی ایجاد شده با synths, سازهای کوبه ای, ماشین درام های الکترونیک و پردازنده و البته شاخه ترومپت. آنها خواهید بود همراه با زنده "بصری دستکاری" از هنرمند کیم Mathslice و این لایحه همچنین شامل یک غربالگری از تئودور Darst جدید متحرک, ویدئو رادار رادیو.

این خواننده در ادامه به استقبال ارسالی از فرفره پوستر برای آینده کنسرت بود آنها مجازی یا (در نهایت) در فرد است. ما همچنین دوست دارم به نگه داشتن خود را دریافت فانتزی فرفره طراحی پوستر.

برای شرکت لطفا e-mail scollojulin@chicagoreader.com خود را با نام و اطلاعات تماس و اصلی خود را طراحی و یا نقاشی (شما می توانید ضمیمه یک فایل JPG و یا فایل PNG یا ارائه لینک دانلود). ما نمی خواهد بود قادر به انتشار همه چیز را از ما دریافت خواهید کرد اما ما از ویژگی های به عنوان بسیاری که ممکن است در حالی که این بحران همچنان ادامه دارد. شما e-mail باید شامل جزئیات در مورد واقعی یا فانتزی کنسرت و در مورد هر غیر انتفاعی جمع آوری کمک و یا اقدام کمپین است که شما می خواهم را به توجه خوانندگان ما.

نه هر کس می تواند یک فانتزی, فرفره, پوستر, البته, اما آن را ساده و رایگان برای اقدام از طریق وب سایت ملی مستقل برگزاری انجمن—اینجا را کلیک کنید برای گفتن نمایندگان خود را برای نجات ما وطنی موسیقی اکوسیستم. و هر کسی با چند دلار به فراغت می تواند حمایت از کار کارکنان در شیکاگو سالن—در اینجا ما لیست جمع آوری اعانه. در نهایت فراموش نکنید که رکورد فروشگاه! این خواننده منتشر کرده است یک لیست از فروشگاه های محلی است که به شما اجازه فروشگاه از راه دور.


هنرمند: Yewon Kwon
فرفره: Anteloper با تصاویری توسط کیم Mathslice, livestreamed از طریق مخفیگاه آنلاین در چهارشنبه 7/1 در 9 PM
اطلاعات بیشتر: yewonkwon.com
NPO بدانید: شیکاگو مستقل برگزاری لیگ

آخرین مطالب