فعالان می گویند شهردار پلیس اصلاحات وعده حلقه توخالی

Lightfoot صحبت می کند در طول مراسم در روز 20 مه سال 2019. گتی ایماژ این داستان در اصل منتشر شد درخوا

توسط ABESTANEWS در 5 تیر 1399
Lightfoot speaks during her inauguration ceremony on May 20, 2019. - GETTY IMAGES
  • Lightfoot صحبت می کند در طول مراسم در روز 20 مه سال 2019.
  • گتی ایماژ

این داستان در اصل منتشر شد درخواست تجدید نظر.

شهردار شیکاگو لری Lightfoot تحویل یک سخنرانی رسمی در ژوئن 2, باعث این اعتراضات بود که roiling این شهرستان بیش از پلیس با قتل جورج فلوید در مینیاپولیس. قبلی آخر هفته دیدم نه تنها ده ها هزار نفر از مردم نشان اما همچنین یک مهاجم نظامی پلیس پاسخ. وجود دارد برخی از غارت بلکه صدها تن از بازداشت تظاهرکنندگان بودند که محصور توسط پلیس پس از Lightfoot تعطیل حمل و نقل عمومی و برداشته پل که جداگانه در مرکز شهر شیکاگو از ثروتمند سمت شمال محله. در حال حاضر شهردار شد وعده از پلیس اصلاحات به عنوان او اغلب بیش از این دوره از زندگی عمومی است.

"روند [پلیس] اصلاح شده است بیش از حد کند و بیش از اندازه متمرکز" Lightfoot گفت: تصدیق کرد که این شهر هنوز در حال کار برای اجرای اصلاحات لازم الاجرا توسط فدرال رضایت فرمان آمد که از یک کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام بیش از خشونت پلیس و تبعیض و همچنین به عنوان یک طرح دعوی در دادگاه توسط دولت و دادستان کل.

علاوه بر آن روند Lightfoot وعده داده شده به اجرای چند اقدامات "ظرف مدت 90 روز است." اصلاحات او نام شامل آموزش برای افسران پلیس "به ارمغان می آورد که جامعه به آکادمی به عنوان معلمان"; "واقعی افسر برنامه سلامتی" برای افسران خود را برای مدیریت تروما و استرس; "مداخله در بحران و رویه عدالت آموزشی برای همه افسران" و "استخدام جدید برنامه پلیس-روابط اجتماعی و جامعه محور با ديد از جامعه در مورد چه کار می کند."

از دست رفته از این لیست یکی از آیتم های که اصلاحات فعالان مدت طولانی است که انتظار برای—نصب و راه اندازی غیر نظامی نظارت از اداره پلیس یک موضوع کلیدی Lightfoot مبارزه کرد و در زمانی که او فرار برای شهردار. تماس گیرنده به WBEZ خواسته شهردار یک هفته پس از سخنرانی او آنچه که او انجام شده بود در مورد مردمی اتحاد برای پلیس پاسخگویی فرمان که قرار بود برای ایجاد این نظارت و که گیر شده است در شورای شهر امنیت عمومی کمیته برای تقریبا دو سال است.

"تیم من کار کرده است پشتکار مجدانه برای ماه با GAPA مردمی برای رسیدن به برخی از توافق" Lightfoot گفت. "من امیدوار هستم که ما قادر خواهید بود به پل نهایی شکاف در یک زن و شوهر از مسائل کلیدی است. ما شده اند به طور فعال درگیر با GAPA خود شورا و همچنین ما رو بدست عمومی کمیته ایمنی خود را درگیر است."

که پاسخ چپ GAPA هماهنگ کننده Desmon Yancy کبود. "او راستگو زمانی که او به ذکر است که دفتر او شده است در جلسه به طور منظم با ما ائتلاف در مورد ما فرمان" او گفت:. "برای او به دروغ می گویند و ما شده ایم جلسه یک سیلی."

این GAPA ائتلاف که متشکل از گروه های مردمی و سازمان های غیر انتفاعی از سراسر شهر شده بود دفاع غیر نظامی نظارت پلیس پس از سال 2016. در ماه مارس سال 2018 ائتلاف پیشنهادی فرمان معرفی شد در شورای شهر. اما با وجود garnering حمایت از 29 aldermen—بیش از نیمی شورای—آن نشده پیشرفته به یک رای.

در حالی که او در مبارزات انتخاباتی, Lightfoot ساخته شده GAPA پیشنهاد برای پلیس نظارت بخش عمده ای از امنیت عمومی پلت فرم. او گفت: حامیان که یک شورای منتخب را از قدرت برای هدایت CPD سیاست و همچنین استخدام و آتش سرپرست پلیس اعضای پلیس مدیره و مدیر غیر نظامی از پلیس پاسخگویی که به بررسی قتل پلیس.

پس از او در مارس 2019 او به نظر می رسد دولت صادقانه در تعهد خود را به GAPA. Lightfoot اعلام کرد آن را به عنوان یک اولویت برای 100 روز اول برگزار شد و بیش از یک دوجین جلسات با GAPA سازمان بیش از سال گذشته است. اما در ماه مارس راست قبل از همه گیر مستند بحث متوقف شده است. Yancy گفت: دولت مانع این روند به دلیل آن را نه متعهد به یک بودجه جدید برای شورا و یا توافق آن را نهایی می گویند بیش از بخش سیاست. این شده است به خصوص خسته کننده او گفت: از آنجا که ائتلاف در حال حاضر به صرفنظر کردن از برخی از زمین مستقیم در استخدام و اخراج قدرت برای شورا با توجه به احتمال درگیری با قوانین ایالتی.

"ما لازم نیست که یک فرمان و من فکر نمی کنم ما خیلی نزدیک تر از ما هنگامی که ما آغاز شده است" گفت: Yancy. "در اینجا ما با یکی دیگر از شهردار که موفق به گوش دادن به جامعه است."

تا زمانی که این جریان سیاسی حاضر پلیسی موفق به تعادل شهرت به عنوان یک پلیس اصلاح طلب—و سابقه برای درگیر شدن در گذشته شهرداران' پلیس نظارت طرح—با اندک تعهدات بتن برای سازه پلیس تغییرات. او شده است می خواهم یک دادستان فدرال به طور خلاصه به عنوان رئیس دفتر استانداردهای حرفه ای (وظیفه با بررسی پلیس سوء) در Richard M. دیلی دولت شد و پس از آن نصب شده به عنوان رئیس پلیس شیکاگو مدیره با شهردار رام امانوئل. در طول تصدی او مورد انتقاد قرار گرفت به خصوص برای حرکت به آتش دانته Servin که ماند در بخش حقوق و دستمزد برای سال پس از قتل Rekia بوید. (بیشتر افسران "تصمیم به استعفا از CPD به جای صورت هیئت مدیره" در حالی که او مسئول مبارزات انتخاباتی او بعد از افتخار. استعفا می دهد پلیس برای حفظ حقوق بازنشستگی خود را.) در پی Laquan مک دونالد رسوایی Emanuel انتخاب Lightfoot به سر پلیس پاسخگویی نیروی کار. تیم او منتشر داغدار گزارش در مورد CPD در سال 2016 با ده ها تن از اصلاحات توصیه های بسیاری از آن اجرا نشده اند.

سه هفته قبل از او اعلام کرد که مبارزات انتخاباتی خود را برای شهردار در مارس 2018, Lightfoot منتشر شده op-ed در crain's Chicago کسب و کار. در این قطعه او استدلال کرد که شهر "نباید کوچک و یا مانع از تمایل شهروندان به یک مطلب مستقیم می گویند در چگونه مالیاتی خود را به دلار صرف هستند و به ورزش اندازه گیری پاسخگویی در مورد نحوه پلیس تاثیر زندگی و آزادی در محلات در سراسر شهرستان." او به این نتیجه رسیدند op-ed by اعلام آن غیر نظامی و نظارت "بحث ما باید به اینجا."

در تمام شهرداری کمپین Lightfoot معرفی خودش به عنوان طرفدار-پلیس-نامزد اصلاحات—یک موقعیت شگفت آور برای کسانی که می خواهم در نظر گرفته او را به شدت جاسازی شده در اجرای قانون وضع موجود. هنوز هم بسیاری در شیکاگو تصمیم گرفت تا او را به نفع شک. در سال 2019 او برنده شهرداری رواناب در یک زمین لغزش با ایمنی عمومی پلت فرم که شامل 18 متمایز وعده در دولت اصلاحات—از GAPA غیر نظامی نظارت مدل به یک "سراسر شهر بود مسابقه و روند مصالحه" به طراحی مجدد سرپرست معیارهای انتخاب برای جایگزینی CPD باند پایگاه داده. برخی از این وعده داده بودند و حتی همراه با اظهارات آغاز شده است که با "من خواهد شد . . ." و "من پشتیبانی می کند . . ."

در طول سال اول چند پلت فرم نقاط اجرا شده است. GAPA را فرمان متوقف شده است وجود دارد روند مصالحه به صحبت می کنند و تعمیرات اساسی از باند پایگاه داده است و ماه دور با وضوح بر این که آیا آن را کاهش ناعادلانه جرم سیاه و Latinx جوانان است. بیشتر از 90 روز اقدامات اصلاح شد همه چیز او می خواهم وعده دو سال پیش زمانی که او شروع به او را شهرداری اجرا شود. یک گزارش از رضایت فرمان نظارت بر ثبت در دادگاه در روز پنج شنبه نشان داد این شهر از دست رفته و 70 درصد آن در مهلت برای اجرای اصلاحات.

در یک بیانیه دفتر شهردار در دفاع از Lightfoot پیشرفت در انجام او وعده داده است. با توجه به دفتر او اقدامات برای بهبود منطقه در سطح جامعه محور استراتژی: صدها نفر از ماموران پلیس میله میله به نقل مکان به محله گشت وظایف و سیاست های تغییرات در آثار هستند به کاهش خطر دعوی قضایی مدنی مربوط به جستجو حکم اعدام و خودرو حرفه. این شهرستان با توجه به بیانیه ای در "یک برنامه آزمایشی برای حل و فصل برخی از انواع سوء رفتار شکایت از طریق ترمیمی-عدالت مبتنی بر میانجی گری" و دیده است و نزدیک به 25 درصد افزایش, قتل, گواهی عدم سوء پیشینه. در ژوئن 15 شهردار را اعلام کرد نیروی کار به تعمیرات اساسی CPD استفاده-از-نیروی سیاست—چیزی که در گذشته انجام می شود فقط سه سال پیش. او همچنین در حمایت از صدور مجوز پلیس.

Lightfoot حامیان می گویند شهردار نیاز به زمان بیشتری برای به انجام رساندن آنچه که او را به خصوص با توجه به عوارض ناشی از این بیماری همه گیر. اما دیگران دیدن وضعیت موجود—ادامه خشونت پلیس, پلیسی, امتناع به پلیس از مدارس ایده های اصلاحات که به مقدار بیشتری از بودجه برای پلیس به جای دیگر شهر خدمات—به عنوان دقیقا همان چیزی است که شهر باید انتظار برای دیدن زیرا آنها می گویند Lightfoot هرگز یک اصلاح طلب واقعی.

"این بسیار در خط با آنچه که ما انتظار داشتند وقتی که می آید به این شهردار گفت:" Jazmine Salas, co-صندلی شیکاگو اتحاد در برابر نژادپرستانه و سرکوب سیاسی. برای سالها این سازمان باعث شده است تا خود را ائتلافی از گروه های اجتماعی در تماس برای یک غیر نظامی پلیس پاسخگویی شورای. که ایده می رود بسیار بیشتر از GAPA پیشنهاد به طور کامل انتقال سیاستگذاری و اداره پلیس نظارت از شهرداری کنترل. شصت هزار Chicagoans دادخواست را امضا کرده اند در حمایت از CPAC و 19 aldermen باید co-حمایت فرمان در شورای شهر (که همچنین تا به حال یک رای). به عنوان هزاران نفر از مردم به راهپیمایی در خیابان های, نشانه خواستار CPAC هستند در همه جا.

"من احساس می کنم او واقعا خوبی در تولید این لحظات زمانی که او می تواند به عنوان یک پیشرو رهبر, اما, او را, او را بسیار بخشی از CPD سیستم" Salas گفت: در مورد شهردار. "تمام 90 روز وعده و همه چیز را به او پیشنهاد شده است تا سطح سطح. آن تغییر نمی کند این واقعیت است که سیاه و سفید و قهوه ای مردم ندارد و هر قدرت در حال حاضر ما سیستم پلیس." v

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن