در سراسر US, 'داستان دو شهر' به عنوان برخی از آغوش بازگشایی میان coronavirus و دیگران محتاط باقی می ماند

مارکو دلا کاوا دن Keemahill نیک Penzenstadler منتشر شده 9:50 AM EDT آوریل 8 سال 2020سان فرانسیسکو — ملت را بی

توسط ABESTANEWS در 19 اردیبهشت 1399

سان فرانسیسکو — ملت را بی ربط به روش re-opening نشان داد دو آمریکا.

یک جمعیت است کسانی که مشتاق به اصلاح آزادی حرکت و راه اندازی مجدد اقتصاد و دیگری توسط افرادی که COVID-19 نگرانی نگه داشتن آنها را پناه در محل. و اغلب آنها زندگی در کنار هم در یک کشور را 1.2 میلیون coronavirus موارد 75,000 و مرگ و میر.

در کالیفرنیا است که دوباره باز با احتیاط جف گورلی کشیده شده هر دو حرارت و ستایش برای استقبال مراجعان به عشایر غذاخوری در سن کلمنت در نزدیکی سن دیگو.

"من یک احمق هستم نه چندان اشتیاقی," او می گوید. "اما ما نمی توانیم قرنطینه سالم دیگر."

در ضمن در گرجستان که در آن رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ تحت فشار قرار دادند تا برای سریع تر باز شدن آتلانتا روابط عمومی exec جنی ماس آماده نیست برای از سرگیری عادات قدیمی.

"پاسخ من بسیار ساده است," او می گوید. "در این زمان بین زمانی که مستند آغاز شد و که در آن ما در حال حاضر هیچ چیز تغییر کرده است. بنابراین من در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی."

Coronavirus بازگشایی: دیدن یک نقشه از زمانی که ایالات متحده در حال پایان دادن به مستند

شما می توانید نظر سنجی فقط در مورد هر شهر آمریکا یا شهر و پیدا کردن نمونه هایی از هر دو نگرش است. برخی از آنها به شکل سیاسی با باورهای دیگران با چالش های اقتصادی و راحتی با خطر است. اما با وجود اختلاف نظر بر سر, سرعت, ملی دوباره باز اتفاق می افتد.

ایالات متحده آمریکا امروز تحلیل از استفاده از تلفن همراه داده ها نشان می دهد که مردم در هر کشور باید فعال تر در هفته های اخیر پس از یک کاهش قابل توجه در تحرک رسیده است که پایین ترین نقطه آن در اواسط ماه مارس.

اما بسیاری از آمریکایی ها محتاط باقی می ماند. اطلاعات است که می آید از محل شرکت داده SafeGraph است و بر اساس حرکات ضبط شده از 16 میلیون ناشناس همراه نشان می دهد ارتجاعی است که اتفاق می افتد به مراتب آهسته تر از بسیاری از ایالت' ناگهانی حرکت به پناهگاه در محل با ایالات متحده تحرک کمتر از نیمه راه بازگشت از پایین ترین سطح که نسبت به ماه فوریه است.

متحده نیز دوباره باز در همان سرعت. تحرک داده ها نشان می دهد که 10 کشور با کمترین ترک-نرخ خانه در غرب و شرق سواحل مناطق که در آن برخی از فرمانداران شده اند تهاجمی در مورد خود-قرنطينه.

از آن هفت در 10 صفحه برای کل مرگ و میر از جمله سخت ضربه نیویورک و نیوجرسی که در آن به تاریخ یک ترکیب از 35000 نفر از COVID-19 ریوی و عوارض ناشی از ویروس است.

در مقابل هفت متحده است که تقریبا در نیمه راه دوباره به حالت عادی جنبش ها در دشت و جنوب شرقی که در آن مرگ تعداد کمتر بود و رهبران اغلب بيشتر مردد به محدود کردن جنبش و مشتاق به از سرگیری تجارت است.

مقامات بهداشتی هشدار می دهند که برگردیم به برخی از فرم طبیعی ممکن است بدون عواقب باشد. مقامات در حال نظارت بر میزان عفونت در مورد ترمیم پناهگاه در محل سفارشات است و لازم تلقی می شود.

"این امر می تواند یک اشتباه و سوء تفاهم های اساسی زیست شناسی این ویروس کار می کند به فکر می کنم ما می تواند پرش به عقب به ما زندگی می کند می گوید:" لری چانگ, بیماری های عفونی پزشک متخصص در دانشگاه جانز هاپکینز در مریلند است.

چانگ می گوید: فقدان استراتژی ملی در دوباره باز شده در سمت چپ آن را به مقامات محلی به می آید تا با قوانین خود را دارند. اما جهش و مسری طبیعت coronavirus را ادامه خواهد داد به یک تهدید اگر گروه تماس است reinitiated بیش از حد به زودی.

"وجود دارد یک جامعه که در آن مردم نمی آنفولانزا ؟ نه" او می گوید. "برخی از نقاط کشور ممکن است احساس کنید که این ویروس نیست و یا نمی تواند و یا نمی خواهد آنها را تحت تاثیر قرار, اما این ویروس را پیدا خواهد کرد آنها را."

نظرسنجی: آمریکایی ها بیشتر نگران بازگشایی بیش از حد به سرعت نسبت به سرعت به اندازه کافی باز نیست

بیشتر 'تهمت' متحده در حال باز برای کسب و کار

سیاسی گرایش به اثبات می شود یک عامل وقتی که می آید به مناطق فرار از اقامت در خانه وجود به گفته محققان در دانشگاه استنفورد در کالیفرنیا که مطالعه یافت مداوم حزبی تقسیم در میان کسانی که پس از اجتماعی فاصله دستورالعمل.

"مردم در اکثر pro-مغلوب ساختن پیشی جستن استان ها در حال کاهش بازدیدکننده داشته است خود را به نزدیکی نقاط مورد علاقه را به حدود 42 درصد در حالی است که تعداد 64 درصد در کمتر Trumpy' مکان می گوید:" فارغ التحصیل دانشگاه استنفورد دانشجو لوی Boxell که مشغول به کار در این پژوهش است.

Boxell می گوید افراد به نظر می رسد به پایگاه تصمیمات خود را کمتر در دستور دولت و بیشتر در یک مخلوط از خطر ادراک و مشوق های اقتصادی.

ایالات متحده آمریکا امروز تجزیه و تحلیل تایید می کند که ساکنان استان ها و کشورهای که رای بیشتر به شدت برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016 در سمت چپ صفحه اصلی بیشتر از دیگران در اوج قرنطینه و در حال حاضر نزدیک به بازگشت به قبل از COVID-19 سطوح فعالیت است.

Lindy تامپسون صاحب سیج مت کافه در شمال تگزاس تکدی شهر میامی یک توپی ترین کشور pro-مغلوب ساختن پیشی جستن شهرستان که در آن رئیس جمهور را به دست آورد 95 درصد آرا در سال 2016.

تگزاس 1,100 coronavirus مربوط به مرگ و میر. مردم در میامی و اطراف تگزاس, شهرستان فقط خجالتی از نیمه راه بازگشت به مارس سطح فعالیت از آوریل کم, ایالات متحده, امروز, تجزیه و تحلیل یافت.

اگر چه Thompson, 39, بازگشایی شد او eatery در روز رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت مجاز آن در مارس 1, او می گوید: این پناهگاه در محل سفارشات "نه قرمز یا آبی مسئله در اینجا مردم آن را در زمان به طور جدی حتی اگر ما روستایی است."

مشتریان خود را به آرامی به آینده را هر چند از هنوز هم محبوب است. برای ایمن ماندن جداول شش فوت از هم جدا و بدون چاشنی اشتراک گذاشته می شود.

"و من OCD در مورد تمیز کردن" او می گوید.

چه اجتماعی فاصله قوانین در دولت؟: دسترسی به رستوران ها و خرده فروشی و فعالیت در فضای باز در حال افزایش است

در تاسکالوسا،, آلاباما یکی دیگر از مغلوب ساختن پیشی جستن دژ گلفروش سارا موریسون, 33, به تازگی بازگشایی شد او تاسکالوسا گل Shoppe در زمان برای روز مادر. او به ارمغان آورد بسیاری از کارکنان و تا کنون کسب و کار است که به دنبال سریع.

موریسون نمی کند و نظر خودش را به سیاسی اما می گوید او قدردانی رئیس جمهور "با تکیه به سمت متحده تصمیم گیری برای خودشان دلیل آن را در اینجا متفاوت از نیویورک است."

آلاباما تا به حال 350 coronavirus مرگ و میر. در تاسکالوسا ایالت 75 درصد از کاربران تلفن چپ صفحه اصلی در طول هفت روز پایان مارس 1, کمی خجالتی 82 درصد بود که پس از در ماه فوریه است.

نگرانی بزرگ در شهر مثل همیشه فوتبال است و بسیاری نگران هستند در مورد تاثیر اقتصادی اگر دانشگاه آلاباما افسانه Crimson Tide تیم بازی نمی کند این پاییز.

"ما نمی توانیم ترک زندگی از ترس از ویروس اما ما در حال نگه داشتن نفس ما در فوتبال" موریسون می گوید.

بازگشت به کسب و کار اما با ماسک

دیگر عکس های فوری از سراسر کشور صحبت می کنند به همان است که ترکیبی از هیجان و احتیاط در مورد بیرون آمدن از coronavirus محدودیت.

در رزول, گرجستان, Mikaela Cupp مدیر کل در هوگو صدف نوار خوشحال شده است برای دیدن دوستان و همسایگان بازگشت به رستوران, حتی اگر آنها در حال نشستن شش فوت از هم جدا. کارکنان خود را همه ماسک می پوشند حتی اگر کاربران بیشتر نیست. بیش از 1300 گرجی فوت کرده اند از COVID-19.

"جامعه هیجان زده وجود دارد این مقید کردن" ما می خواهیم به خارج شدن از خانه انرژی" او می گوید. "و مردم به طور کلی هنوز هم بسیار محترمانه انجام بخشی خود را, نگه داشتن فاصله خود را."

در بیشر گاردنز فلوریدا استر Venouziou است "تظاهر فرماندار گفت: هیچ چیز نیست" و در ادامه به فاصله اجتماعی برای چند هفته آینده با وجود رژیم صهیونیستی است. Ron DeSantis' فشار برای بازگشایی eateries و سواحل در دولت که در آن از 1600 نفر به تاریخ.

"مردم در رسانه های اجتماعی مشغول انتقاد از انتخاب" می گوید: Venouziou که ترویج کسب و کارهای محلی. "برخی می گویند" بیایید اقتصاد و سرپرستی فروشگاه ها و دیگران می گفت: "شما حریص و نمی مراقبت در مورد سلامت ما است.' هر کس در حال انجام آنچه آنها فکر می کنم درست است, پس از آن خسته کننده به مردم حمله کردند."

در هایلند, میشیگان, Mike ماهر هرگز تعطیل ماهر و تغذیه حیوان خانگی عرضه می شود که کالاهای ضروری بود برای این منطقه روستایی به صاحبان دام. میشیگان وارد شده بیش از 4,300 coronavirus مرگ و میر.

"مردم بیشتر مراقب بودن می گوید:" ماهر, کارکنان که پوشیدن ماسک و نگه داشتن فاصله خود.

او دیده نشده و مادر خود را در شش هفته از نگرانی برای سلامت خود را. و ویروس گرفته و از عوارض آن در دیگر صاحبان کسب و کار.

"محله ما زندگی می کنند به طور معمول پر جنب و جوش, اما آن را به شهر ارواح. ما نگران برای مغازه ها که باقی می ماند توقیف," او می گوید.

دریافت روزانه coronavirus به روز رسانی در صندوق پستی خود را: ثبت نام برای خبرنامه ما در حال حاضر.

در یک شهر, 'داستان دو شهر'

این کشور گریخته نگرش و رویکرد به بازگشایی — نه فقط دولت توسط دولت اما اغلب شهرستان شهرستان — منجر به یک بیت اجتماعی رایگان برای همه است که گاهی اوقات منجر به معتاد به اسب دوانی و حتی رفتار خشونت آمیز.

در نظر گرفتن شهر نیویورک که در آن با وجود سرسام آور مرگ و میر 20,000 برخی از ساکنان جوان به تازگی flocked به پارک به حمام افتاب گرفتن در آفتاب بهار و نقشه کشی پلیس در پاسخ.

یا میشیگان خریداران که پس از اینکه از او خواسته به پوشیدن یک ماسک پاک کرد و بینی خود را در کارمند پیراهن قبل از اینکه دستگیر شد.

یا جنوب کالیفرنیا ساحل شهرها هستند که در یک گرم یدک کش-از-جنگ با دولت فرماندار بیش از دسترسی به آن یاد گشت و گذار.

"این تقریبا یک داستان دو شهرستانها در اینجا در سان کلمنت می گوید:" عضو شورای شهر ژن جیمز. "شما رو پر جنب و جوش گروه از افراد در اینجا برای ساحل زندگی و دیگر ساکنان مسن که به اعتقاد ما باید در حفظ و سوارکاری پناهگاه در محل است."

جیمز می گوید: او همدردی با دو امتیاز از ديد اما طرف با کسانی که می خواهند زندگی را از سر گرفت. کالیفرنیا تا کنون بیش از 60,000 coronavirus موارد و در حدود 2500 مرگ و میر.

"ما کاهش گسترش ویروس در اینجا با پیروی از تمام قوانین, اما دل من می شکند برای کسب و کار از دست داد," او می گوید. "چه مدت می تواند به ما سرپناه در محل؟"

انسان از ترس ویروس بلکه FOMO

انسان به طور غریزی بدون چربی نسبت به هر دو میل به صورت عادی و تمایل به پیروی از رفتار گروه می گوید: الیسا Epel استاد روانپزشکی در دانشگاه کالیفرنیا در سان فرانسیسکو.

"گروه-فکر می کنم قدرتمند است برای ما انسان ها می گوید:" Epel. "اگر مردم احساس کم خطر و شروع به بیرون رفتن به شام ما FOMO ترس از گم کردن ما می خواهیم در."

اما Epel یادداشت خطر است یک اصطلاح نسبی است. برای برخی از آمریکایی ها خطر نمی گرفتن به دفتر خستگی اما برای بسیاری از آن را به معنی امکان از گرسنگی و بی خانمانی.

آمار نشان می دهد که برای برخی از گروه های قومی به طور خاص آفریقایی آمریکایی لاتین تبار و آمریکایی های بومی خطر ابتلا به COVID-19 همراه با به طور قابل توجهی بالاتر مرگ و مير ،

"ما به طور کامل نمی تواند درک بسیاری از گرفتاریها و انگیزه مردم" به عنوان ملت دوباره باز می شود, او می گوید. "هستند بسیاری از سطوح مختلف اجتماعی و مالی و سیاسی زمینه های که در حال رانندگی به ظاهر از دو آمریکا."

فشار برای بازگشایی ناعادلانه به خطر انداختن فیزیکی و مالی شکننده آمریکایی می گوید: کشیش ویلیام باربر دوم یک جشن پاستور از Goldsboro, North Carolina. او همکاری صندلی از مردم فقیر انتخاباتی است که راه اندازی یک ابتکار عمل در برابر بازگشایی به نام "اقامت در محل زنده بماند سازماندهی است."

"فقیر مردم سفید و سیاه فقیر مردم هستند در معرض بیشترین خطر از این ویروس در حال حاضر فرمانداران می خواهم به ارسال آنها را به این کشنده بازگشایی می گوید:" آرایشگر. "این اشتباه است و در مقابل بهترین توصیه های پزشکی."

کوچک جونز, 49, بازگشت به کار در یک شرکت حسابداری و مدیریت پزشکی در دالاس اما او بسیار عصبی در مورد آن. جونز که آسم همراه با او دو فرزند نوجوان است و نگران است که او دفتر تنظیم و همچنان به قرار دادن او در معرض خطر ابتلا به ویروس.

"سه نفر در دفتر من هستند با پوشیدن ماسک از شاید 75," او می گوید. "من مردم تجمع در cubicles. وقتی که من مردم را به پوشیدن ماسک در هنگام صحبت کردن با من من کردم و بی اعتنا به نظر می رسد."

Dallas County ساکنان تا حد زیادی رعایت تگزاس' self-قرنطینه حکم در طول هفته گذشته با تنها 56 درصد ترک خانه در پایین نقطه در ایالات متحده آمریکا امروز دادهها نشان داد. آنها در حال حاضر در حدود یک سوم از راه بازگشت به خود را قبل از COVID-19 سطح فعالیت.

برای جونز کار یک ضرورت برای قرار دادن مواد غذایی بر روی میز است. او شهر تدریجی فشار برای بازگشت به حالت عادی خود ترس.

"من مردم قصد بازگشت به قبل از همه گیر رفتار خواهم همه چیز را OK در دنیا و بقیه از ما در حال راه رفتن بر روی پوسته," او می گوید.

ترس از دوم COVID-19 موج

گزارش های اخیر نشان می دهد که مدل ایجاد شده توسط سازمان مدیریت اضطراری فدرال هوا در حدود 200 ، 000 مورد جدید در هر روز تا پایان ماه مه گسترده پرش از حدود 25,000 موارد در روز بوده که این هنجار در طول ملی مستند.

در سن کلمنت نوار صاحب گورلی می گوید: هیچ کس خواهد بود که به تماشای این آمار با دقت بیشتری نسبت به او خواهد شد.

"من یک virologist اما من به دنبال ما موارد و میزان مرگ و کسانی که به تعداد کم در اینجا باید من را تشویق به دوباره باز کردن و من به شما در حفظ و پیروی از آنها را فقط به عنوان نزدیک که قبل از, هر روز," او می گوید.

برخی از 50 درصد از ساکنان در اورنج کانتی که در آن سن کلمنت واقع شده در سمت چپ صفحه اصلی در ارتفاع قرنطینه در ماه آوریل داده های دستگاه را نشان داد. سطح فعالیت رخنه کرد فقط یک چهارم از این راه به حالت عادی به عنوان از آوریل 1.

برخی از کسانی که گرفتم در حال آمدن به عشایر برای آبجو سرد و خوشمزه مواد غذایی مکزیکی است. گورلی می گوید که او استخدام کرده است امنیت فوق العاده را امتحان کنید و نگه داشتن کاربران پیوستن به اجتماعی فاصله دستورالعمل هر دو در داخل رستوران و در آن عرشه.

صحنه خشن در صحنه عشایر آخر هفته گذشته پس از شبیه pre-virus بار با مشتریان شانه به شانه است که پلیس آمد و برای هشدار دادن به گورلی. او از مشتریان به فاصله بسیاری انجام داد.

بیشتر: Coronavirus ممکن است آخرین بار 2 سال مطالعه هشدار می دهد. و موج دوم آن می تواند بدتر.

گورلی گفت: افتخار می کنم که از نگرانی برای کارکنان و مشتریان او تعطیل عشایر روز قبل از کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom صادر ایالت دستور در 19 مارس ، Newsom به تدریج بوده و صدور دستورالعمل های جدید برای رسانه های خرده فروشی به عنوان دولت برطرف نسبت به آن ایمن بازگشایی.

اما سن کلمنت restauranteur می گوید او تصمیم گرفت هفته پیش بر اساس شهرستان نسبتا کم نرخ مرگ است که او را بازگشایی در مارس 1, صرف نظر از آنچه Newsom تصمیم گرفت. با توجه به این شرایط نگه داشتن درب از عشایر بسته شد و دیگر یک گزینه قابل دوام او می گوید.

"من نه کم بها دادن به این ویروس می گوید:" گورلی. "اما برای من سوال این بود که چگونه ما صبر کنید ؟ این ویروس برای رفتن به رفته پس از شش ماه زمانی که همه ما شکست ؟ ما باید به زندگی و حرکت است."

به دنبال ایالات متحده آمریکا امروز شبکه خبرنگاران مارکو دلا کاوا @marcodellacava دن Keemahill @dankeemahill و نیک Penzenstadler @npenzenstadler

در مورد اعداد: برای تحلیل آن ایالات متحده آمریکا امروز با استفاده از داده تلفن همراه استفاده از SafeGraph. تجزیه و تحلیل اندازه گیری سهم از کاربران در هر استان و شهرستان که در سمت چپ صفحه اصلی در یک روز معمولی در ماه فوریه قبل از بحران چگونه بسیاری از سمت چپ صفحه اصلی در طول دولت در پایین ترین سطح از فعالیت و چگونه بسیاری از آنها در حال حرکت در طول هفت روز پایان دوره جمعه. از آن اخبار خروجی محاسبه شده است که ایالات متحده در حال نزدیک به بازگشت به سطح نرمال تحرک. به حساب تغییرات روز از هفته, تجزیه و تحلیل با استفاده از هفت روز به طور متوسط.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن