متهم به اداره پست سارق دستگیر شده به اتهام

اندرو Binion Kitsap Sunمنتشر شده 8:49 PM EDT Jul 15, 2020یک مرد متهم burglarizing شهرستان Kitsap منطقه دفاتر پ

توسط ABESTANEWS در 26 تیر 1399

یک مرد متهم burglarizing شهرستان Kitsap منطقه دفاتر پست با کمک دیگران رزرو شده بود روز شنبه به زندان و متهم شده است.

Christopher James Smith, 41 دستگیر شد در پورت آنجلس آورده و به Kitsap County Jail.

یک زن است که قدمت اسمیت و عموم شناخته شده به عنوان یک مظنون در جرائم مربوط به سرقت تراویس لوئیس Brannan — که مشخص شد توسط مقامات با آخرین نام از ریس — گفته محققان او دریافت کارت بانکی از یک سوم شخص "co-conspirator" با اسمیت.

با استفاده از کارت های بانکی, سرقت از ادارات پست Brannan گفت که او و Smith خرید چوب از فروشگاه های سخت افزاری. یک قربانی گفت: 2.000 دلار صرف شد خود را به سرقت رفته کارت در فروشگاه های سخت افزاری.

پس از بازداشت اسمیت از محققان گفت: او می خواست به "به نوبه خود زندگی خود را در اطراف" و مایل به همکاری با محققان اما در ابتدا می خواستم به صحبت با یک وکیل با توجه به اسناد دادگاه.

اسمیت متهم شده بود روز شنبه در Kitsap County Superior Court با درجه دوم سرقت و در درجه دوم سرقت هویت.

اسمیت همچنین می تواند در صورت اتهام در Clallam County پس از یک معاون وجود دارد در ابتدا دستگیر و هر دو Brannen و اسمیت در آخر هفته گذشته برای بررسی با استفاده از یک کارت اعتباری به سرقت رفته به پرداخت هزینه برای یک اردوگاه در نزدیکی پورت آنجلس. دو تن از آنان پس از آن منتشر شد.

یک فرد مشخص شده در اسناد دادگاه به عنوان یک "شرکت conspirator" اعتراف به محققان است که آنها و اسمیت تا به حال burglarized دفاتر پست در کیپورت جنوبی Colby Grapeview در میسون کانتی و Lakebay در Pierce County است. دیگر دفاتر پست در منطقه شکسته شده اند و منجر به کاهش ساعت برای مشتریان اما تنها چهار نفر بودند بلافاصله نسبت به اسمیت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن