یک خلبان کشته در سقوط هواپیما خاموش بینبریج در سال 2018 است. به عنوان جزئیات جدید ظهور: چه اتفاقی افتاد ؟

ناتان Pilling Kitsap Sunمنتشر شده 5:19 PM EDT 9 مه سال 2020باین بریدج ایسلند — پرواز کم و بیش Puget صدا کوچک و

توسط ABESTANEWS در 21 اردیبهشت 1399

باین بریدج ایسلند — پرواز کم و بیش Puget صدا کوچک و دو صندلی Cessna نیز با کاهش نسبت آب ناودان پایین حرف و شروع به نزول درست کردن باین بریدج ایسلند.

هواپیما مسافر موفق به فرار اما دچار صدمات جدی شدند. خلبان آن بود و نه شانس. باقی مانده بود و نه بهبود با توجه به واقعی بررسی گزارش منتشر شده در مورد مه 27, 2018, تصادف, ملی ایمنی حمل و نقل که به بررسی حمل و نقل و تصادفات است.

خلبان مشخص شد که 70 سال Lee الیوت یک نجار از ادموندز پس از سقوط. در این گزارش اشاره کرد که او مسافری بود که شناسایی شده توسط Seattle رسانه ها در آن زمان به عنوان دوست دختر خود را به شدت مجروح شد و به گرفته Harborview Medical Center در سیاتل.

جزئیات در این گزارش رنگ یک تصویر زیبا ممکن است روز آخر هفته. تصادف رخ داده در طول ساعات روز در حدود 5 بعدازظهر هیچ آسمانی در حال سقوط بود وجود دارد "هیچ obscuration." درجه حرارت فصلی بود 59 درجه است. بادها بودند باد در 6 گره.

هیچ آتش سوزی و انفجار شد اشاره کرد و الیوت مسافر بگویید محققان بوده است بدون مشکلات مکانیکی با هواپیما قبل از آن پایین رفت.

این دو در زمان خاموش از اسنوهومیش و فرود در وشن جزیره با توجه به گزارش. و سپس: "پس از برخاستن از وشن جزیره در حالی که پرواز بر فراز آب های مسافری گفت: خلبان که او فکر هواپیما خیلی پایین است. خلبان پاسخ داد که آنها خوب بودند و که آنها قادر به پرواز با خیال راحت 200 فوت بالاتر از سطح آب است. مسافر اعلام کرد که خلبان نگاه کردن در اپل (مورد استفاده برای ناوبری) و او را دیدم او را فشار کنترل پرواز یوغ رو به جلو است. این هواپیما پس از آن تحت تاثیر آب و بدبختانه."

سقوط هواپیما در نزدیکی دهان عقاب بندر.

سیاتل ایستگاه تلویزیونی KIRO 7 گزارش در سال 2018 که به گفته خانواده این دو تا به حال شده است در یک تور گشت و گذار بیش از الیوت خلیج و تا به حال فرود به یک نگاه دقیق تر در یک گروه از مهر و موم در نزدیکی ساحل. که اطلاعات ذکر شده در واقعی گزارش منتشر شده توسط NTSB در روز دوشنبه.

"او دوست داشت برای پرواز" الیوت برادر اسکات گفت کیرو ، "باید صادقانه با شما این بود که راه او را می خواستم برای رفتن."

NTSB سخنگوی تری ویلیامز گفت: این سازمان گزارش نهایی در این حادثه که یک تجزیه و تحلیل از آمار منتشر شده در این هفته گزارش شد و باید تعیین علت منتشر خواهد شد در هفته های آینده.

یک shoreside آمده شاهد از محققان گفت: او تا به حال دیده می شود پایین پرواز هواپیما که نزولی شد و در ابتدا فکر می کردم این هواپیما که قرار بود به مرور آب و انجام یک حلقه. اما هواپیما خود ادامه نزول تا آن را به آب.

"هواپیما بدبختانه بیش از و به سرعت غرق شد" در این گزارش است.

در داخل هواپیما بود محذوف. هنگامی که او آمد به او را دیدم الیوت بود سقوط بیش از, هنوز مهار و به نظر می رسد ناخودآگاه. او قادر به فرار از غرق شدن صنایع دستی و نجات توسط یک قایق بود که در نزدیکی محل سقوط اما الیوت بود دیشب پس از یک جستجو.

گارد ساحلی و boaters دیگر در منطقه در منطقه جستجو کردند ولی ناموفق بودند در محل الیوت یا خرابه. جستجو بود به نام بعد.

در ماه ژوئن یک شیرجه تیم واقع هالک معکوس در بستر دریا در حدود 180 فوت زیر آب در این گزارش اشاره کرد. زمانی که تیم بازگشت و برای بازیابی لاشه هواپیما دیگر در محل آنها آن را پیدا کرده بود قبلا و نمی تواند واقع شود دوباره. الیوت باقی مانده بودند بهبود یافتند.

ناتان Pilling یک خبرنگار پوشش باین بریدج ایسلند, North Kitsap و واشنگتن کشتی برای Kitsap Sun. او را می توان در 360-792-5242, nathan.pilling@kitsapsun.com و یا در توییتر @KSNatePilling.

در نظر گرفتن حمایت از روزنامه نگاری محلی در شهرستان Kitsap: ثبت نام برای اشتراک دیجیتال امروز است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن