زیبا ترین چیزی که reunites اول همه سیاه, دبیرستان, قایقرانی, تیم

در سال 1997 در سمت غرب شیکاگو یک گروه از پسران از مانلی دبیرستان که تصمیم گیری خواهد برای همیشه لطفا برای شکل

توسط ABESTANEWS در 10 مرداد 1399

در سال 1997 در سمت غرب شیکاگو یک گروه از پسران از مانلی دبیرستان که تصمیم گیری خواهد برای همیشه لطفا برای شکل دادن آینده خود را. اگر چه آنها در حال حاضر در معرض خطر زندگی خود را فقط در راه رفتن به مدرسه آنها در زمان های مختلف نوع خطر و همچنین: در یک قایق. این مستند زیبا ترین چیز reunites اول همه سیاه دبیرستان تیم قایقرانی در ملت و جوانان در حال حاضر مردان هل دادن 40 که تاریخ ساخته شده توسط پیشگامان و کسانی که در حال حاضر می خواهم یکی دیگر از شات در رقابت. روایت گرمی و برنده جایزه اسکار هنرمند مشترک و اجرایی تولید شده توسط NBA Hall of Famer گرانت هیل, NBA All-Star Dwyane Wade و برنده جایزه گرمی تولید 9th Wonder این داستان الهام بخش, موفقیت, ویژگی های یک حرکت هیپ هاپ نمره با آهنگ اصلی توسط Femdot, روبن Vincent, Ian Kelly King پیش نویس سوانک با ضربه توسط E. Jones, Khrysis و کاش.

این فیلم شخصیت کاریزماتیک Arshay کوپر که خود منتشر خاطرات Suga آب (در حال حاضر چاپ توسط Flatiron به عنوان زیبا ترین چیز) جلب توجه سابق المپیک پارو زن و برنده جایزه فیلمساز مریم Mazzio, مدیر, مستند. این فیلم بازگو که چگونه هر یک از مردان جوان بسیاری از باندهای رقیب تصمیم به یادگیری ورزش و رقابت در ملی قایقرانی دیدار خواهد کرد. "هنگامی که ما در آب" Arshay نوشت: "ما در یک محل که در آن ما نمی تواند شنیدن صدای آژیر یا گلوله و اجازه داده است که ما به شکل های مختلف چشم انداز برای خودمان که آنچه که ما می تواند تبدیل به."

مادام العمر تاثیر این دوران کودکی تجربه آشکار است در هر یک از داستان های خود را. وجود دارد Arshay که مادر در برخورد با اعتیاد و خانواده که با تلاش و باندهای مواد مخدر که امید زمانی که او هوشیار و خانواده تغییر کرده است. وجود دارد آلوین که با وجود رفتن به زندان اعتبارات Arshay برای آمدن به خانه خود را هر روز که او گفت: او را نگه داشته و از یک باند. پرستون نیز با تلاش یک مادر با مواد مخدر و هر دو آنها صرف زمان در زندان است. سخت ترین چیزی که او تا به حال برای غلبه بر او می گوید: خود بود. مالکوم از سوی دیگر می گوید: سخت ترین چیزی که او غلبه او سوء استفاده پدر.

هر یک از این صمیمی مصاحبه به نوبه خود یک نور افکن در بین نسلی تروما همه آنها به اشتراک گذاشته شده خود کشنده روابط با پلیس و خشونت محله آنها زندگی می کردند. آنها اشاره می کنند که در حالی که نابرابری درآمد است که اغلب صحبت از ایمنی نابرابری زندگی در شیکاگو سمت غرب است. قایقرانی استعاره نشان دادن آنها را که آنها نمی تواند حرکت رو به جلو به تنهایی بلکه با هم به عنوان یک.

این تحریک حادثه که به ارمغان می آورد همه با هم مرگ یکی از مربیان سابق مایک o'gorman که همه آنها اعتراف معنای خوبی بود اما "نوع نژادپرست است." در پی که در همه آنها حضور به هم تیمی های سابق تصمیم به نژاد دوباره در شیکاگو Sprints. نشانه های متعدد آموزش مونتاژهای و فوق العاده هیپ هاپ موسیقی متن فیلم. Arshay افزایش ریسک با دعوت از برخی از شیکاگو افسران پلیس به آموزش و رقابت با آنها نشسته و در هر صندلی.

در حالی که زیبا ترین چیز شروع می شود به عنوان نمونه "سفید ناجی" داستان یک زن و شوهر از بچه های سفید آوردن قایقرانی به واگذار محله—آن تلنگر که روایت. سفید ناجی روایت رسیدگی نیست و شکست این مردان جوان با آن روبرو است نه برنده و نه رفتن به کالج. در عین حال امروز همه آنها کارآفرینان عهد درست به کار سخت خود را. Arshay است که به وضوح انگیزه برای این مراسم هیجان انگیز و همچنین تصمیم خود را برای رقابت دوباره به عنوان بزرگسالان و برای پر کردن شکاف با اجرای قانون است. به هم تیمی های بزرگ نشان می دهد آسیب پذیری در یک صحنه صادقانه صحبت کردن در مورد چگونه آنها را جوک برای جلوگیری از درد. اما پلیس به طور عمده در خدمت به عنوان غرفه به داستان خود را. این مردان شجاع را در این مسئولیت به عنوان یک فرصت برای رفع شکسته روابط با افسران و صحبت در مورد چگونه است که تجربه تغییر آنها و در عین حال افسران صحبت نمی کنم, به چه, و یا حتی اگر آنها در حال تغییر است.

این فیلم آغاز می شود با هر یک از مردان بازگویی چگونه آنها هر مورد ده یا 11 سال زمانی که آنها برای اولین بار دیدم کسی کشته در محله خود را. این سخت آنها را به سمت چپ آنها را در حال رشد احساس تقریبا هیچ چیز. امروز هر یک از این مردان اعتباری خود را با موفقیت و توانایی خود را به بیشتر های کاربردی اعضای خانواده و دوستان خود را با تصمیم همه کسانی که سال پیش به یک خطر و به عنوان یک تیم کار. این یک فیلم است که هر کودک در شهر شیکاگو نیاز به سازمان دیده بان چرا که ما همه در همان قایق است. v



is.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن