یک مانیفست عملکرد هنر اعتراض و بازگشت (برخی از) زنده تئاتر

در ماه ژوئن ائتلافی از بیش از 300 BIPOC theatermakers منتشر شد یک گواهی نامه تحت نام مورد "ما شما سفید آمریکای

توسط ABESTANEWS در 26 تیر 1399

در ماه ژوئن ائتلافی از بیش از 300 BIPOC theatermakers منتشر شد یک گواهی نامه تحت نام مورد "ما شما سفید آمریکایی تئاتر است." این نامه در بخشی به نام "تئاتر رهبران اجرایی, منتقدان, ریخته گری, مدیران, عوامل, اتحادیه های تجاری, تولید, دانشگاه ها و برنامه های آموزشی" اضافه کردن "شما همه بخشی از این خانه از کارت های ساخته شده بر روی سفید شکنندگی و برتری. و این است که یک خانه است که نمی خواهد ایستاد." گواهی نامه امضا شده توسط چندین شیکاگو BIPOC هنرمندان (از جمله سیدنی چارلز, Regina, Victor, Wardell ژولیوس کلارکو ساندرا مارکزدر میان دیگران) و همچنین بالا مشخصات نام مانند Viola Davis, Wendell Pierce, و لین-مانوئل میراندا. یک همراه دادخواست در change.org نزدیک به 83,000 امضا همانطور که از نوشتن این.

ما شما W. A. T. دنبال این اولیه شات در سراسر تعظیم این ماه با "BIPOC خواسته برای سفید آمریکا تئاتر"—یک برنامه جامع و دقیق تدوین است که هر دو anatomizes سیستمیک نژادپرستی در آمریکا تئاتر اکوسیستم و فراهم می کند یک نقشه راه برای راه برای شروع به از بین بردن آن است.

تاپیک های زیادی برای باز کردن در 31 صفحه سند است که می تواند در تمامیت خود را در یک PDF در اینجا. آن را به بخش های تحت پوشش فرهنگی صلاحیت شرایط کار و استخدام شیوه های هنری و نگهداری شیوه های تامین مالی و منابع خواسته برای BIPOC سازمان های تجاری تئاتر و برادوی اتحادیه های مطبوعاتی و دانشگاهی و حرفه ای برنامه های آموزشی.

برخی از نقاط جفت کردن با کسانی که ساخته شده در مناطق گسترده تر از ضد نژادپرستانه اصلاحات مانند تقاضا است که تئاتر "بس تمام قراردادی های امنیتی موافقت نامه با ادارات پلیس." دیگران بیشتر گرانول در طبیعت از جمله خواستار آن است که تئاتر "لازم ارائه و آرایش مو محصولات آرایشگران و/یا آرایشگری در هنگام کار با هنرمندان است." تقاضا برای شفافیت بیشتر و عدالت در تمام مناطق—بودجه, استخدام, حقوق, فصل انتخاب و عضو هیئت مدیره وابستگی میان آنها—طنین در سراسر سند است.

وجود دارد بسیار بیشتر خواهد بود به گزارش ما دیدن شما W. A. T. در ماه آمده است اما مشترک "سند زنده" آنها ایجاد کرده اید باید مورد نیاز خواندن برای همه کسانی که علاقه مند هستند در شکستن نژادپرستانه ساختار و شیوه در تئاتر و فراتر از آن.

صدای بوق برای عدالت

یکی از سیاه شیکاگو theatermaker و سازمان آمده است تا با یک خلاق شکل از اعتراض. Jocelyn شاهزادهکه مشغول به کار به عنوان یک dramaturg در سینماهای سراسر کشور و همچنین به عنوان یک شریک اصلی در ALJP مشاوره (برنامه ریزی و جستجو شرکت متمرکز بر ایجاد عدالت تنوع و شمول در سازمان های فرهنگی) می خواهد شما را به "صدای بوق برای عدالت است."

این تظاهرات را که روزانه در سراسر سمت شمال را یک دسته علف و غیره از عملکرد هنر به پیاده رو از غرب شهر بالای شهر راجرز پارک و جاهای دیگر.

شاهزاده یادداشت "وقتی تظاهرات شروع شد و در سراسر کشور در اطراف جورج فلوید قتل من برای اولین بار شروع به اعتراض در سمت جنوب شیکاگو است. من از سمت جنوب من اعتراض وجود دارد برای چند روز. و این نوع از تظاهرات که در آن ما در چهره افسران پلیس با باطوم."

اما او می افزاید: "من در زندگی راجرز پارک. من و زندگی در Lakeview, من به مدرسه رفت و در اوانستون در شمال غربی من باید یک اتصال به سمت شمال. بنابراین من فکر کردن در مورد چگونه مردم در سمت شمال نمی تمایل به رفتن به سمت جنوب یا غرب کنار آنها درک این مناطق می تواند خطرناک باشد. آن است که مردم زندگی می کنند, مردم در, رنگ, زندگی می کنند, آنها فقیر مناطق خطرناک. و بسیاری از این خشونت تصویب در مردم توسط پلیس در این مناطق."

شاهزاده می خواست برای دیدن بیشتر مردم در سمت شمال ایستاده تا برای ضد نژاد پرستی و عدالت است. پس از بحث با او دوست مدیسون کمپ (که سفید است) آنها آغاز شده در اوایل ماه ژوئن با چه شاهزاده تماس "به طور منظم دید تظاهرات" در پیاده رو در تقاطع مشغول است. اما پس از آن می گوید: شاهزاده "آنچه که من شروع به فکر می کنم در مورد من به عنوان یک زن نیاز به انجام تمام این کار را به سازماندهی مردم و تلاش برای آموزش و سازماندهی مردم سفید برای جلوگیری نژادپرستانه نسبت به من و چه خسته کننده است که نیروی کار است. و من شروع به فکر کردن در مورد فعالان مانند فنی لو آهوجا که سعید معروف " من مریض و خسته از بودن بیمار و خسته است.' و بنابراین شما می دانید برای من این بود که در آن من آمد تا با تصویر من مرتب کردن بر اساس از lounging در ساحل. نه تحت اللفظی اما با كلاه و همه چیز خیساندن پا."

که در آن صدای بوق برای عدالت می افزاید: عملکرد هنر و تاب و به طور منظم در اعتراض موتیف. هنگامی که شاهزاده وجود دارد او نشسته در صندلی چمن خواندن. سفید داوطلبان خدمت به عنوان واسطه بین او و هر کسی که می خواهد با او ارتباط برقرار گفتن آنها را به شاهزاده می گوید: "نه او استراحت. او نیاز به استراحت. شما می توانید با من صحبت کند.' که آن هم جالب و پویا."

تظاهرات شامل نوازندگان و هنرمندان تئاتر—شیکاگو بازیگر جو Foust نشان داده است تا به عنوان یک "غم دلقک" توزیع, سیاه, هلیم بادکنک به کودکان است. شاهزاده می خواهد به ادامه مطلب مراجعه کنید شیکاگو هنرمندان تئاتر و همچنین خانواده ها از همه نوع, نشان, نگه داشتن نشانه ها و ایجاد سر و صدا برای تماس با توجه به ضد نژاد پرستی و عدالت است.

"من فکر می کنم این یک راه خوب برای بچه ها برای پردازش و درک همه این مسائل است که اتفاق می افتد در اطراف آنها. من فکر می کنم آن را نیز یک راه خوب برای آموزش کودکان است که آنها صدای خود را در دموکراسی بیش از حد. و من فکر می کنم که هشت ساله را به یاد داشته باشید این و آن را الهام بخش آنها را به شرکت civically در جوامع خود را زمانی که آنها مسن تر. و من فکر می کنم که بسیار مهم است." شما می توانید از این برنامه برای آینده صدای بوق برای عدالت حوادث در Facebook.

فاز چهار برای گالری

یک تعداد انگشت شماری از شرکت ها در حال فرو بردن انگشتان خود را به عقب به اجرای زنده آبهای این ماه است. همانطور که از نوشتن این Judy & Liza—Once in a Lifetime: The London پالادیوم کنسرت—ادای احترامکه باز در گلخانه ای در اوایل ماه مارس و پس از آن مجبور به تعطیل با تمام دیگر نشان می دهد که در شهر در حال برنامه ریزی در بازگشایی در گلخانه در جولای 24. ستاره نانسی هیز (که همچنین coproduces) و الکسا Castelvecchi بازگشت به عنوان مادر و دختر سردستهزنان خواننده اپرا اواز یا موسیقی دو نفری با سه قطعه گروه reenacting خود را در سال 1964 کنسرت. خواننده منتقد آلبرت ویلیامز نوشت که زودتر تفرج "نشان می دهد بهترین لحظات دو نفره medleys که در آن هیز و Castelvecchi بیرون کشیدن عمیق و صادقانه محبت است که پیوند مادر و دختر در هر دو پیروز و بار تلاش." آنها در حال حاضر فراخوانی باند که در یک putatively فاصله امن هر چند این خرس تاکید بر این که آواز شده است مشکوک به خصوص موثر پخش از COVID-19 ویروس.

مخاطبان خواهد شد نیاز به پوشیدن ماسک صورت و گلخانه mainstage فضای دربسته در 25 درصد ظرفیت است. تئاتر بیشتر وعده داده است که "فیلترهای ویژه ای استفاده می شود در همه ما گرمایش و تهویه مطبوع واحد است." با قضاوت بر اساس پاسخ در رسانه های اجتماعی آن را در یک تصمیم بحث برانگیز و آن باقی مانده است دیده می شود اگر این پرندگان در معدن زغال سنگ را جلب مخاطبان است. در حال حاضر نشان می دهد برنامه ریزی شده است از طریق اوت 9.

اگر شما راحت تر با عملکرد در شیکاگو مدیر جسیکا Thebus و همکاران سازماندهی شده است "اعمال تصادفی از تئاتر است." در جولای 11, آنها ارائه شده پرواز پرندگان در ساحل در نزدیکی لویولا (shhh! همین را بگویم که شهردار!), این برنامه شامل یک حواصیل بزرگ آبی دست نشانده و چند پرنده کوچکتر عروسک "به ارائه یک تصویر از آزادی و قدرت به همه مردم در پارک." در شنبه مرداد 8, آنها در حال حاضر Mariposas Nocturnas: گرگ و میش صفوفایجاد شده توسط Ismael لارا. آن را "جشن زندگی می کند از تمام کسانی که قبل از رفته اند با تصویر نورانی و سفید, پروانه, شمع و موسیقی می گوید:" Thebus. کسانی که علاقه مند در این رویداد دوستدار خانواده باید جمع 8:30 PM در پایان Farwell خیابان در پارک Loyola پوشیدن لباس تیره و حمل الکتریکی شمع. عملکرد خواهد بود به لحاظ اجتماعی فاصله گرفته و ماسک ها مورد نیاز است. v



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب