یک Juneteenth livestream برای زندگی در فرفره پوستر این هفته

برای بزرگنمایی کلیک کنید فرفره پوستر این هفته در مورد یک گیگ دوباره! حداقل در حال حاضر! این هفته پوستر شام

توسط ABESTANEWS در 29 خرداد 1399
برای بزرگنمایی کلیک کنید flyer-print_resize.jpg

فرفره پوستر این هفته در مورد یک گیگ دوباره! حداقل در حال حاضر! این هفته پوستر شامل یک رتبه عکس از بازسازی بنیاد Edward J. Williams مجموعه که اهدا شده به سازمان فرهنگی هنری توسط ویلیامز یک بانکدار و Chicagoan. این مجموعه شامل هزاران نفر از اشیاء و مصنوعات است که به تصویر کشیدن تصویر کلیشه ای از مردم سیاه و سفید.

بازسازی بنیاد و تجربی Sound Studio همکاری برای ارائه این livestream کنسرت سرپرستی موسیقیدان و بازسازی هنرمند در محل اقامت Yaw Agyeman. درآمد حاصل از نمایش پشتیبانی خواهد شد Tamir برنج بنیاد کار برای ایجاد Tamir برنج Afrocentric مرکز فرهنگی در کلیولند اوهایو است. این کنسرت خواهد بود و فیلم برداری در داخل و اطراف gazebo که در آن Tamir برنج کشته شد توسط پلیس که بازسازی بنیاد بازسازی در بازتاب باغ در زمین های سنگی جزیره بانک هنر.

هر چند این پوستر برای یک فرفره, این اولین بار در این فضای ویژه مجازی یا جریان کنسرت. ما مطمئن شوید که برای دیدن بیشتر به عنوان محدودیت در موسیقی زنده ادامه به دلیل COVID-19 و ما خوش آمدید ارسالی برای در نظر گرفتن. ما نیز در ادامه به قبول فانتزی خود را گیگ طراحی پوستر.

برای شرکت لطفا e-mail scollojulin@chicagoreader.com خود را با نام و اطلاعات تماس و اصلی خود را طراحی و یا نقاشی (شما می توانید ضمیمه یک فایل JPG و یا فایل PNG یا ارائه لینک دانلود). ما نمی خواهد بود قادر به انتشار همه چیز را از ما دریافت خواهید کرد اما ما از ویژگی های به عنوان بسیاری که ممکن است در حالی که این بحران همچنان ادامه دارد. شما e-mail باید شامل جزئیات در مورد واقعی یا فانتزی کنسرت و در مورد هر غیر انتفاعی جمع آوری کمک و یا اقدام کمپین است که شما می خواهم را به توجه خوانندگان ما.

نه هر کس می تواند یک فانتزی, فرفره, پوستر, البته, اما آن را ساده و رایگان برای اقدام از طریق وب سایت ملی مستقل برگزاری انجمن—اینجا را کلیک کنید برای گفتن نمایندگان خود را برای نجات ما وطنی موسیقی اکوسیستم. و هر کسی با چند دلار به فراغت می تواند حمایت از کار کارکنان در شیکاگو سالن—در اینجا ما لیست جمع آوری اعانه. در نهایت فراموش نکنید که رکورد فروشگاه! این خواننده منتشر کرده است یک لیست از فروشگاه های محلی است که به شما اجازه فروشگاه از راه دور.


هنرمند: Julie Yost برای بازسازی بنیاد
فرفره: یک Juneteenth قرنطینه کنسرت سرپرستی Yaw Agyeman و شامل Krista, Franklin, Meagan McNeal, YAW اوری R. جوان و Duane پاول livestreamed از طریق صدا تجربی استودیو وب سایت در جمعه 6/19 در 5:30 PM
بازسازی بنیاد اطلاعات: بازسازی-foundation.org
NPO بدانید: این Tamir برنج بنیاد



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن