'یک درام عمده برای صلح': برای کارن وارگاس فشار برای نژادی و حقوق صاحبان سهام است که هیچ چیز جدید

ناتان Pilling Kitsap Sunمنتشر شده 4:54 PM EDT Jul 1, 2020به عنوان معترضان در یک زندگی ماده رویداد در سیلوردل م

توسط ABESTANEWS در 12 تیر 1399

به عنوان معترضان در یک زندگی ماده رویداد در سیلوردل ماه گذشته شعار می دادند "ما می خواهید تغییر دهید!" کارن وارگاس دراز در وسط Bucklin هیل جاده ها است. چراغ سبز تبدیل شده و وسایل نقلیه شروع به لبه در اطراف او و اطراف او را مستعد شکل و نمادین نمایش.

"من گفت:" من خیلی خسته از دیدن بدن ما گذاشتن مرده در خیابان و مردم فقط می توانید درایو,'" وارگاس که سیاه است گفت: بعد از تأمل در این لحظه.

دو روز پیش او ایستاده بود در باین بریدج ایسلند را وینسلو راه وحدت جمعیت صدها نفر از معترضان در جامعه: "اجازه بدهید به شما بگویم قبل از اینکه ما با قرار دادن این تا من شما نیاز به دانستن این نکته است که در دراز مدت," او گفت: او صدای پررونق بیش از یک بلندگو. "این ain't no کوتاه مدت هیچ چیز نیست. شما در حال رفتن به مجبور به کار بر روی بی عدالتی در هر روز است."

او شده است یکی از برجسته ترین صداها در Kitsap خواستار عدالت در هفته های اخیر در میان ملی حساب و نژادی مسائل لمس کردن با مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس در مینیاپولیس. شما می تواند بشدت اشتباه است اگر شما فکر می کردم او فقط پیدا کردن صدای خود را در حال حاضر هر چند. او شده است در این در حالی که در مقابل گفتگو در مورد مسابقه به صورت محلی و سرمایه گذاری در زندگی جوانان از رنگ.

"کارن معامله واقعی است" گفت: لیلیان رابرتسون که به می دانم که وارگاس از طریق شوهرش اواخر اسقف لری رابرتسون از برمرتون را امانوئل کلیسای حواری که در آن وارگاس یک عضو.

"او شده است یک درام عمده برای صلح و همچنین, مدافع محروم. او با این نسخهها کار واقعا سخت به آگاهی به مردم در مورد محروم و چیزهایی که آنها باید برای غلبه بر که این نابرابری وجود دارد و که در آن آنها را به آدرس و نگه داشتن مردم پاسخگو باشد."

"من فقط به حال به آن را انجام دهد"

وارگاس رشد در ریچموند, ویرجینیا, در یک جامعه است که به خوبی می دانستند تاریک آن تاریخ به عنوان یک مرکز تجارت برده بود. پدر و مادرش به او آموخته بود که آن را ناامن می شود سیاه به خصوص در مناطق خاص در دولت, و او می دانست که در آن او می تواند و نمی تواند که پس از تاریک نیست, یک ایده خوب, او گفت: تأمل در دوران کودکی خود را در دهه های 1960 و 1970.

هنگامی که پدر او یک کار در دانشگاه کانکتیکات خانواده او در بر داشت آن را یکی از تنها سیاه و سفید خانواده در شهر آنها نقل مکان کرد. در ویلیمانتیک کانکتیکات در Sweeney مدرسه ابتدایی او را دیدم برادر خود را مورد آزار واقع شدند به دلیل رنگ پوست او را به کره بادام زمینی آغشته به مو خود را که در آن "هر کس می خواست برای مبارزه با سیاه, بچه," او گفت:.

او شناور در داخل و خارج از اطفال سیستم عدالت بود و او به عنوان ارزیابی آن روزها در حال حاضر جرم به عنوان یک پسر جوان است. او کاهش یافته و از دبیرستان خود را به اتمام GED و رفت برای پیوستن به تفنگداران دریایی در سنت سربازی در خانواده است.

پس از او خود مدت زمان خدمت در ارتش شد شوهرش نیروی دریایی حرفه ای به ارمغان آورد وارگاس' خانواده به باین بریدج ایسلند در سال 1992. او در بر داشت که یک بار دیگر او یکی از تعداد انگشت شماری از خانواده ها در جامعه است. جزیره او هنوز هم تماس صفحه اصلی امروز 90 درصد سفید در ایالات متحده به داده های سرشماری و کسانی که از سیاه و سفید و یا آفریقایی-آمریکایی تبار را تشکیل می دهند فقط 1% از جمعیت.

او شروع به دریافت تماس از منطقه مدرسه او گفت: "این پسر من است که خشونت و پس از آن دخترم را متوقف صحبت کردن و پس از آن من قدیمی ترین خانه خواهد آمد گریه او نمی خواست به سیاه و سفید و سیاه مردم بد هستند. چیزی منتقل و به من گفت که من نمی خواهم که به اتفاق می افتد به فرزندان من چه اتفاقی برای برادر من و خودم و خواهرم رو به رشد در ویلیمانتیک. که چه احساس آشنا است."

بنابراین او به کار می کنند. او پیوسته در باین بریدج ایسلند منطقه مدرسه طولانی مدت فرهنگی کمیته مشورتی هل دادن چند فرهنگی مشورتی مشاوران مکان برای بحث در مورد مسائل نژادی و مشاهده بودجه از طریق سهام لنز.

"من فقط به حال به آن را انجام دهد" او گفت:. "من برای دفاع از فرزندان من است و پس از آن بسیاری از والدین دیگر را دیدم من در دفاع از فرزندان من و از من خواست برای کمک به آنها برای حمایت از فرزندان خود را. و سپس قبل از من آن را می دانم من تا به حال تمام خانه پر از دانش آموزان از رنگ است که خواهد آمد به خانه من و آویزان کردن با بچه ها بود و آنها شروع به از برمرتون و پورت اورچارد."

گذشته از فرزندان او فارغ التحصیل شد و در سال 2011 اما او تا به حال هیچ وجه قصد کناره گیری از کمیته. او یکی از رهبران گروه هنوز امروز است.

این کار منجر به زندگی رهبری یک گروه او در سال 2003 تاسیس به عنوان یک محل برای جوانان در Kitsap به رهبری و آموزش مهارت های زندگی و فرهنگی آموزش و پرورش است. او ادامه می دهد که کار امروز تزریق عملی مهارت های زندگی و لحظات آموزش به سفر مانند یک "urbanteering" تفرج در سیاتل که در آن جوانان یاد بگیرند که چگونه به حرکت از شهر, سوار اتوبوس, کار, کردن, بودجه, کشف کردن که در آن به ماندن در شب. در این برنامه نوجوانان حل و فصل در یک ابتکار عمل که می خواهید به کار برای سال مانند عدالت اجتماعی بی خانمانی نژادپرستی و خشونت خانگی.

او را گرفته و دانش آموزان در آموزش و پرورش فرهنگی و رهبری, سفر در سراسر کشور به نیواورلئان به مینه سوتا به واشنگتن دی سی و در سال گذشته به غنا به عنوان بخشی از "سال بازگشت" مارک 400th سالگرد اولین ثبت بردگان ورود در ویرجینیا از سراسر اقیانوس اطلس.

از طریق برنامه وارگاس و دیگر مربیان چگونه ارزیابی هر دانش آموز در حال انجام است که آیا آنها باید اعتماد به نفس پايين "چگونه آنها احساس در پوست خود," او گفت:. هنگامی که شیوع کروناویروس محدود جلسات او به daily Facebook پخش برنامه های زنده به صحبت با دانش آموزان است. او اجازه رفتن به COVID-19 بطری تا پیام های خود را.

"من فکر نمی کنم که هیچ موضوع و یا موضوع است که او نمی خواهد مقابله با" رابرت گفت: Boddie یک دوست و همکار مدافع برای جوانان در Kitsap. "که کارن وارگاس من می دانم. من هرگز او را دیده می شود یکی نیست به یک چالش. کارن است که یک شخص فعال و زرنگ. موانع چیزی است که می شود در راه خود را."

'او به من شجاعت'

کسانی که در اطراف او توجه داشته باشید که او از ترس به فشار و فشار با نوک انگشت و prod. قبل از اولین سیاه زندگی موضوع اعتراض در Kitsap چند هفته به عقب او با نزدیک شدن Guyland چارلز یکی از دانش آموزان نوجوان و از او خواست اگر او می خواهد برای کمک به منجر شود.

"من نمی دانم" او گفت: مردد. "او مانند," فقط آن را انجام دهد.' او دوست دارد به مردم فشار زیادی است. او را هرگز بر کسی."

در یک رویداد چارلز رفت و به در بینبریج او را برداشت یک میکروفون و بسیج عصری برای مردم پوشش در خیابان ها خواستار عدالت است.

"او به من شجاعت به کمک به یک گروه و صحبت کردن و استفاده از صدای من," او گفت:.

زمانی که تنش های نژادی حباب در فرویو مدرسه در سال 2018 وارگاس شروع به پریدن کرد به عمل با یک گروه از دانش آموزان بیش از آنچه او را توصیف به عنوان یک چالش تابستان است.

"او خواهد گوش دادن به نگرانی های خود را, اما او نمی شد بالا تماس با آنها را برای خود رفتارهای اگر آنها نبودند مناسب" گفت: JD شیرین یک مأموریت ویژه در مرکزی, Kitsap منطقه مدرسه با تمرکز بر حقوق صاحبان سهام. "من همیشه تحت تاثیر قرار گرفته بود با این واقعیت است که او مایل به نگه داشتن بچه ها پاسخگو پدر و مادر پاسخگو باشد. او نبود به حداقل رساندن آنچه را که بچه ها شکایت در مورد آنها نگرانی های مشروع اما او همچنین می خواست آنها را با توجه به کسب و کار خود را."

رابرتسون به تماشای کار خود را با جوانان در ماروین ویلیامز مرکز تفریح و سرگرمی در برمرتون. او توسعه برنامه های آنها و صرف زمان بچهداری آنها را در طول تابستان با آنها را آموزش آنها در شعارهای و آهنگ ها.

"آنها فقط چسب و قدردانی او" رابرتسون گفت. "او خواهد بود در خارج وجود دارد با آنها را برای دریافت پیتزا, او را با استفاده از بودجه خود را به این برنامه ها ممکن است."

"این فقط باور نکردنی بود," او اضافه شده است. "آن بیرون آمد با کارن فقط گفت:" فرزندان من است.' هنگامی که او به آنها پشت آنها یک محصول بهتر است."

در یک سخنرانی در روز مسابقه در بینبریج دبیرستان سال گذشته یکی از شرکت کنندگان شناسایی خود را به عنوان یک افتخار پسر راست به عنوان کسی که کمتر از خوشحال با محتوای خاص گفت: Malatesta, که با این نسخهها کار در کنار وارگاس در بینبریج مدارس چند فرهنگی کمیته مشورتی.

وارگاس را به او نزدیک مایل به درک تفکر خود را که مایل به ساخت یک پل و یک مکالمه است.

گفت: Malatesta: "کارن می رود از راه خود را به صحبت کردن با افرادی که او می داند که به طور کامل مخالف هستند. او این مرد جوان لبخند و صحبت کردن با او."

پس از وارگاس پیچیده کردن ارز Malatesta از او خواست در مورد آن: چرا شما انجام این کار ؟

"'آنها هنوز هم مردم'" Malatesta گفت: یادآوری وارگاس کلمات. "'شما فقط کردم به عشق آنها را در در.'"

چه در حال حاضر ؟

به عنوان بخشی از تلاش های اخیر برای سازماندهی و فشار برای عدالت نژادی, وارگاس کمک به ایجاد تازه شکل گرفته Kitsap سهام نژاد و تعامل جامعه (ERACE) ائتلاف هماهنگی طیف وسیعی از سازمان های محلی در مسائل نژادی. آشکار ترین گروه سازماندهی تظاهرات ماه گذشته در Kitsap.

اما با تظاهرات پیچیده, میلیون دلار سوال این است که در حال حاضر این است: چه اتفاقی می افتد ؟ چه در حال حاضر ؟

وارگاس به چند ایده در این جبهه.

به نمایندگی از ائتلاف او گذراند یک ستون که به نظر می رسد در Kitsap Sun ماه گذشته جزئیات یک لیست طولانی از تغییرات او امیدوار است برای دیدن در جامعه است. ایده ها از جمله نژاد عدالت آموزشی برای مقامات دولتی و کارکنان تاسیس جامعه وظیفه نیروهای که می تواند توصیه مقامات دولتی در حقوق صاحبان سهام و مسائل مربوط به استخدام بیش از نفر از, رنگ, در, دولت, و, آموزشی, زمینه, سهام و آمریکایی های بومی و تاریخ سیاه دروس در مدارس, شهروند, نقد و بررسی تخته برای اجرای قانون بدن و مورد نیاز بدن دوربین برای افسران لیست.

بیشتر: چگونه Kitsap به جلو حرکت می کند پس از یک هفته همبستگی

"این خوب است که ما آمده و ما و اعتراض ما ایستاده در همبستگی" او گفت:. "اما کار واقعی است که به حرکت سهام رو به جلو در یک سیستمیک راه است که آدرس این بی عدالتی که آیا آنها در سلامت آموزش و پرورش و دولت ما. برای انجام این کار ما باید در این سیستم و شروع به از بین بردن برخی از این سیستم است. گاهی اوقات هنگامی که شما صحبت کردن در مورد از بین بردن, شما باید بگویم حال شما چطور از بین بردن? آیا شما قصد خراب کردن کل سیستم و یا شما می رویم به ساخت بنا و یا شما در حال رفتن به ساخت یک سیستم جدید?"

انتظار برای دیدن او در ادامه منجر به اتهام هل دادن برای تغییر, آموزش تا نسل بعدی. این چیزی است که نگه می دارد او رفتن: دانش آموزان خود را. او می خواهد برای دیدن تغییر برای آنها او گفت: "قبل از اینکه خداوند می گوید:" زمان به خانه آمده کارن.'"

"من فقط نمی خواهم به یک شنوا. من می خواهم به مطمئن شوید که من انجام. من هرگز در مورد خدمات لب بیش از حد. بسیاری از مردم می گویند شما فقط همیشه چیزی انجام می دهند.' من می گویند " من خوب است.' من خوشحالم که من انجام می دهند."

ناتان Pilling یک خبرنگار پوشش باین بریدج ایسلند, North Kitsap و واشنگتن کشتی برای Kitsap Sun. او را می توان در 360-792-5242, nathan.pilling@kitsapsun.com و یا در توییتر @KSNatePilling.

در نظر گرفتن حمایت از روزنامه نگاری محلی در شهرستان Kitsap: ثبت نام برای اشتراک دیجیتال امروز است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن