5 مکان برتر توریستی در هند که باید از آن دیدن کنید

[ad_1] گوا، هند تصویر توسط aakka aakka از Pixabay. برای علاقه مندان به سفر سخت است که در خانه بمانند زیر

توسط ABESTANEWS در 3 دی 1400
[ad_1]
گوا
گوا، هند تصویر توسط aakka aakka از Pixabay.

برای علاقه مندان به سفر سخت است که در خانه بمانند زیرا محدودیت های همه گیر کاهش می یابد، واکسیناسیون های مضاعف افزایش می یابد و آب و هوا فوق العاده خوب می شود. بنابراین اکنون زمان عالی برای پیوستن به کمپین هند گردشگری آپنا دش دخو و غوطه ور شدن در تاریخ، فرهنگ و شکوه طبیعی برخی از خیره کننده ترین مکان های کشور است. در اینجا پنج مقصد از این قبیل برای تعطیلات شایسته در این فصل تعطیلات آورده شده است.

بوپال

بوپال، پایتخت مادیا پرادش، بافت شهری هزار ساله پر از تاریخ و فرهنگ است. گزارش شده است که پادشاه هندو بهوج این دهکده را در اطراف یک "کاخ" یا دریاچه مصنوعی تأسیس کرد که هنوز هم در قرن یازدهم وجود دارد. در نتیجه به شهر دریاچه ها معروف است.

در اوایل قرن هجدهم، توسط یک سلسله قدرتمند مسلمان به رهبری دوست محمد خان، ژنرال افغان، فتح شد. خان و پیشینیانش که چهار نفر از آنها خانم بودند، بوپال را در طول 200 سال حکومت خود به یکی از باشکوه ترین شهرهای هند تبدیل کردند که باعث حسادت امپراتوران مغول در دهلی شد. این پادشاهی بین سال های 1817 و 1926 توسط ملکه های زن معروف به بیگم بوپال کنترل می شد.

کلیشه گردشگری در مورد بوپال از میراث و خلاقیت های معماری آنها الهام گرفته شده است که هنوز در بخش قدیمی شهر وجود دارد. کاخ های سلطنتی به ویژه گوهر محل و شوکت محل از محبوب ترین جاذبه های گردشگری هستند. هر دوی آنها دارای شکوه و عظمتی هستند که از ترکیبی از سبک ها ناشی می شود.

مساجد بوپال دیدنی هستند. با تعداد زیادی از آنها که در حال حاضر بیش از 400 عدد ارزش دارند، بوپال به عنوان "شهر مساجد" نیز شناخته می شود. بیشتر آنها در منطقه باستانی هستند و بسیاری از آنها توسط بیگومیت ها ساخته شده اند که شکوه معماری آنها نشان دهنده تمایل به هنر است. تاج المسجد، بزرگترین مرکز عبادت اسلامی در هند، جواهر تاج است.

در بوپال، میراث سلطنتی تنها جاذبه نیست. بسیاری از کارهای اضافی برای انجام و کشف در این شهر وجود دارد که ترکیبی عالی از معماری قدیمی و جدید دارد. در حالی که سفرهای دریایی در غروب دریاچه و صرف غذا در بوپال اکسپرس، کابین قطار تبدیل به رستوران تقریبا ضروری است، معبد باشکوه Laxmiarayan، Van Vihar - پناهگاه حیات وحش 445 هکتاری و بسیاری از موزه‌های عالی برای بازدیدکنندگان رقابت می‌کنند. توجه اگر این کافی نیست، سایت میراث جهانی Sanchi Stupa، یک مکان زیارتی بودایی، و غارهای Bhimbetka، که بزرگترین مجموعه هنرهای ماقبل تاریخ هند را در خود جای داده است، در شعاع 50 کیلومتری قرار دارند.

پوندیچرها

پوندیچری که اکنون با نام پوندیچری شناخته می شود، دهکده ای ساحلی در خلیج بنگال در 165 کیلومتری چنای است که به عنوان نماد فرانسه در هند عمل می کند. در سال 1674 توسط فرانسوی ها تأسیس شد.

فرانسوی ها شهر را به دو قسمت تقسیم کردند: ویل بلانش که فقط برای اروپایی ها است و ویل نوآر که فقط برای مردم محلی است. این شکاف هنوز قابل مشاهده است. در حالی که ترافیک، سر و صدا و هرج و مرج در ویل نوآر فراوان است، ویل بلانش ساحلی جذابیت منحصر به فرد فرانسوی خود را حفظ کرده است. مجسمه های فرماندار فرانسوی دوپلیکس و ژان دارک، و همچنین ساختمان هایی مانند هتل دو ویل (تالار شهر) و اقامتگاه فرماندار سابق فرانسه، کنسولگری فرانسه و دفتر اتحادیه فرانسه، یادبود جنگ فرانسه، چندین کلیسا و هتل مانند De L'Orient و Le Dupleix، دامنه را تزئین می کنند.

Aurobindo Ashram، که در سال 1926 توسط Aurobindo Goose تحصیل کرده در کمبریج، یک ملی گرا که یوگی شد، و پیروان او میرا Alfasa، معروف به مادری که در سال 1920 از فرانسه به Pondicherry رسید و هرگز آن را ترک نکرد، تأسیس شد، جاذبه های Pondicherry قابل توجه هستند. مردم از سراسر جهان برای مطالعه یوگا، مدیتیشن و فلسفه هندی می آیند.

Auroville، یک جامعه منحصر به فرد که توسط The Mother در سال 1968 برای مردم از سراسر جهان ساخته شد تا در هماهنگی زندگی کنند، در نزدیکی مرکز Pondicherry قرار دارد. Matrimander، یک کره فلزی طلایی بلند که ساکنان در آن فکر می کنند، نقطه عطفی از شهر است.

گوا

هیچ مقصدی بهتر از گوا، یکی دیگر از روستاهای اروپایی سابق، در هند برای بازی با خورشید، دریا و ساحل در تمام روز و مهمانی بعد از شب وجود ندارد. این مستعمره کوچک ساحلی در سواحل غربی هند در دریای عرب به مدت حدود 400 سال تا سال 1961 توسط پرتغالی ها اشغال شده بود و به خوبی از طریق هوا، قطار و جاده از سایر نقاط کشور به هم متصل است. با این حال، این محله طعم قوی اروپایی را حفظ می کند که بازدیدکنندگان را از سراسر هند و فراتر از آن جذب می کند و به دنبال طعم دریای مدیترانه در یک محیط هندی هستند.

جاذبه های موجود در مقصد متعدد هستند، از جمله کلیساهای سفید رنگ باروک، معابد، خانه های قدیمی، بازارهای شلوغ، غارهای باستانی، مزارع ادویه جات که ابتدا اروپایی ها را به سواحل خود جذب کرد، و آخرین اما نه کم اهمیت ترین، لکه های شنی بی پایان در امتداد ساحل، معروف ترین آنها. که سواحل Calangute و Colva هستند.

مردم گوا ذاتاً کاملاً صمیمی هستند و دوست دارند اوقات خوشی داشته باشند. آنها از غذا و نوشیدنی خود لذت می برند. این ممکن است توضیح دهد که چرا این کشور دارای یکی از بالاترین تراکم کافه ها، رستوران ها، میخانه ها و کلوپ های شبانه در کشور است. موسیقی پر اکتان آنها، که دارای نت های فادو از پرتغال و احتمالا سامبا از برزیل است، به اندازه ای فریبنده است که همه را تشویق می کند و با ریتم های آن می رقصد. این امر گوا را به مقصدی ایده آل برای یک مهمانی برای استراحت و تفریح ​​پس از یک روز گشت و گذار یا ساحل تبدیل می کند.

هیچان

خیچان یک روستای هندی کوچک در صحرای تار در راجستان است که در نزدیکی مرکز مثلثی است که از سه مقصد شناخته شده در راجستان تشکیل شده است: جودپور، جیسالمر و بیکانر. بین اکتبر و مارس، لانه دهکده محل زندگی ده‌ها هزار جرثقیل مهاجر مغولی شد که به دلیل ظاهر برازنده و ظرافتشان، ملکه فرانسه، ماری آنتوانت، در قرن هجدهم آن را دموزل نامید.

هنگامی که زمستان در ماه اکتبر به محل پرورش آنها می رسد، این گونه های پرنده بیش از 5000 کیلومتر از طریق هیمالیا به هیچان مهاجرت می کنند، جایی که آنها شش ماه آینده را در روز شنبه سپری می کنند.

شهر ناهار از ورود آنها بیدار می شود. در حالی که "کلاغ زاغ" منظم بازدیدکنندگان بالدار سکوت معمول را می شکند، روستاییان عجله دارند تا یک جیره روزانه 2000 کیلوگرم غلات - برای بازدیدکنندگان خارجی - سازماندهی کنند. عاشقان پرندگان از شهرهای همسایه، و همچنین مسافران یک روزه از جودپور، جیسالمر و بیکانر، به جاده های خاکی هجوم آورده اند تا شاهد نمایشی بی نظیر از زندگی پرندگان باشند.

پرندگان را در طول روز در تپه‌های ماسه‌ای، برکه‌ها، بوته‌ها و نمک‌دان‌های مجاور می‌توان دید، اما بهترین زمان برای دیدن آن‌ها صبح است که در حیاط روستا جمع می‌شوند. هزاران نفر از این موجودات زیبا با موجودات خاکستری و دو پا که بر روی نوک سینه های پراکنده پایین می آیند تا شکم خود را پر کنند، واقعاً دیدنی است. پانورامای مغذی مانند یک تکه خاکستری و سیاه به نظر می رسد که روی یک اسپری زرد در دوردست بالا و پایین می شود.

اگر سفر طولانی را دوست ندارید، اقامتگاهی در دِرا تپه The Clements Retreats در نظر بگیرید، یک استراحتگاه زیست محیطی در سطح جهانی در روستای جامبا، که فقط با ماشین کوتاهی از کیچان فاصله دارد. از آنجایی که آنها بسیار نزدیک هستند، مهمانان فرصت های زیادی برای تعقیب جرثقیل ها در ساعات مختلف روز دارند، آنها را از نزدیک ببینند و با ویژگی های آنها آشنا شوند و حرکات زیاد آنها را با دوربین خود ثبت کنند.

علاوه بر ملاقات با جرثقیل ها، مهمانانی که در اقامتگاه اقامت می کنند این فرصت را دارند که کارهای جالب دیگری مانند شتر نوردی در دامنه شنی انجام دهند و با بازدید از روستاهای مجاور که محلی های صمیمی از آنها در خانه های گلی به نام خود استقبال می کنند، زندگی بکر کویر را تجربه کنند. "دانی ها" داستان زندگی خود را تعریف می کنند، صنایع دستی خود را نشان می دهند و حتی یک فنجان چای می خواهند.

دارجلینگ

دارجلینگ - "ملکه تپه ها" مکانی فوق العاده برای چند روز گردش در جاده های پرپیچ و خم احاطه شده توسط باغ های سرسبز چای است، اگر به چشم انداز خیره کننده رشته کوه های هیمالیا با برف و سرمای زمستان فکر کنید مشکلی نیست.

چای دارجلینگ را به سایر نقاط جهان متصل می کند. شکوه کوه های هیمالیا اطراف، به ویژه کوه کانچن جونگا، سومین قله مرتفع جهان با ارتفاع 8586 متر، برای بسیاری از بازدیدکنندگان پناهگاه کوهستانی دیدنی جذابیت زیادی دارد.

طبیعت نفس گیر را می توان تقریباً از همه جای دارجلینگ دید که به خوبی از طریق هوا، راه آهن و جاده به کلکته متصل است. با این حال، محبوب ترین مکان برای تماشا، Tiger Hill است، که بالاترین نقطه دسترسی در شهر است. مردم زود می آیند تا شاهد تبدیل عرفانی قله های برفی از بنفش-قرمز به طلایی-زرد با لمس اولین اشعه های خورشید صبحگاهی باشند. اگرچه یک منظره آسمانی است، اما حلقه باتاسیا بهترین گزینه بعدی برای افرادی است که دیر بیدار می شوند و از جمعیت دوری می کنند. این خط راه آهن به عنوان ایستگاه قطار اسباب بازی معروف، نماد دارجلینگ، که از سال 1881 شروع به کار کرده است، عمل می کند.

جمعیت قومی دارجلینگ متشکل از مردم همسایه سیکیم، نپال و بوتان است که سرزمین خود را "Dorji Ling" می نامند که به معنای "سرزمین رعد و برق" است. بودیسم دین آنهاست. در نتیجه، این محله خانه بسیاری از معابد، صومعه‌ها و استوپاهای بودایی است و کل مجموعه به عنوان یک مقصد گردشگری اصلی عمل می‌کند. برخی از آنها بسیار بزرگ هستند و شامل بسیاری از آثار هنری هستند.

مؤسسه کوهنوردی هیمالیا، که در سال 1953 به افتخار تنزینگ نورگی پس از فتح قله اورست توسط او و سر ادموند هیلاری تأسیس شد، یکی دیگر از ایستگاه های شایان ذکر است. باغ وحش کنار موسسه دارای گونه های غیرعادی مانند پانداهای قرمز، پلنگ برفی و گرگ تبتی است که همگی در مناطق پوشیده از برف هیمالیا بالای هیمالیا زندگی می کنند.

علاوه بر این، می توانید این مقالات را بخوانید: Peaky Blinders فصل 6، بررسی Samsung Galaxy S21 FE، ارزش خالص DaBaby، فصل ششم Shetland، فصل دوم، Cells at work، فصل 2، Goku، ارزش خالص 6ix9ine، فصل The Shannara Chronicles 3 , Death Note فصل 2, KProxy, Kung Fu Panda 4, 7StarHD, 123Mkv, Afdah, FFMovies, Bolly4U, Moviesflix, TrueID, Crystals for protect, Mewing, How to Charge Crystals, Knightfall Season 3, Vampire Diaries, Season 9, Homeland, فصل، فصل 5 شرلوک، گودیر ویوا 3، تخت بلند، پول نقد برای ماشین‌ها، منطقه F95، فصل 8 100، فصل 3 رستگاری، فصل 4 شکارچیان سایه‌ها، فصل 6 پولدارک، فصل 5 مکان خوب، ارزش خالص آبجو مدیسون، فصل آبشار جاذبه 3, Hunter x Hunter فصل 7, Marvelous Mrs. Maisel Season 4، Bloodborne 2، Derry Girls Season 3 و Knightfall Season 3، می توانید دسته بندی سرگرمی، سلامت، فناوری و تجارت ما را دنبال کنید.

منبع اطلاعات: هندوستان تایمز


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن