5 روش جذاب برای رایگان به دست آوردن یوسی پابجی

استفاده از هک ها برای کسب یوسی یا برنده شدن در مسابقات غیرقانونی است. بنابراین، لیستی از بهترین راه های قانونی

توسط ABESTANEWS در 29 آبان 1400

استفاده از هک ها برای کسب یوسی یا برنده شدن در مسابقات غیرقانونی است. بنابراین، لیستی از بهترین راه های قانونی برای کسب رایگان پابجی موبایل یوسی در زیر آمده است.

کارت های هدیه Google Play

برخی از وب‌سایت‌ها یا برنامه‌هایی مانند appKarma پس از تکمیل کار توضیح‌داده‌شده در برنامه، به کاربران با کارت‌های هدیه Google Play رایگان پاداش می‌دهند. بازیکنان باید خود را در برنامه ثبت نام کنند و هر یک از وظایف محول شده را انتخاب کنند و آن را انجام دهند تا امتیاز کسب کنند. از این امتیازها می‌توان برای خرید کارت‌های هدیه Google Play استفاده کرد و می‌توان از آن‌ها برای خرید یوسی استفاده کرد، بدون اینکه از پول واقعی جدا شوید.

نظرسنجی های آنلاین

برنامه‌هایی مانند Google Opinion Rewards به کاربران برای تکمیل نظرسنجی‌های آنلاین پول نقد رایگان ارائه می‌کنند. کاربران باید به چند سوال ساده پاسخ دهند و بر اساس پاسخ های داده شده، پول به طور خودکار اعتبار می‌یابد. یک نکته اضافی برای کسب درآمد بهتر از طریق نظرسنجی های آنلاین این است که همیشه سوالات را با دقت بخوانید و مطابق با آن پاسخ دهید.

کسب درآمد از اپلیکیشن ها

برنامه های زیادی مانند Zupee Gold وجود دارند که پول نقد Paytm را به صورت رایگان ارائه می‌کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه را نصب کنید و به سؤالات ساده پاسخ دهید و پول برنده شده به طور خودکار در کیف پول برنامه وی واریز می‌شود. علاوه بر این، می‌توان آن را در حساب Paytm خود برای پرداخت هزینه یوسی در پابجی موبایل بازخرید کرد.

Elite Royale Pass

این بهترین راه برای دریافت رایگان یوسی پابجی موبایل است. Elite Royale Pass در مجموع 600 یوسی را به عنوان پاداش ماموریت RP ارائه می‌دهد. بازیکنان باید فقط یک بار Elite Royale Pass را خریداری کنند و باید ماموریت های RP را تکمیل کنند. Elite Royale Pass 600 یوسی هزینه دارد و بازیکنان می‌توانند کل مبلغی را که برای بازخرید پرداخت کرده اند به راحتی دریافت کنند.

اعتبار رایگان Google Play

 

فروشگاه Google Play مقداری اعتبار رایگان Google Play را به صورت تصادفی برای کاربران ارسال می‌کند که به نوبه خود می‌تواند برای خرید یوسی استفاده شود. بازیکنان باید مبلغی را که می‌خواهند آن را خریداری کنند انتخاب کنند و مبلغ اعتبار Google Play به طور خودکار از پرداخت کسر می‌شود. بنابراین، یوسی را می‌توان با نرخ بسیار ارزان تری خریداری کرد.

بیشتر بخوانید: نحوه رایگان به دست آوردن یوسی پابجی

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن