3 روش طلایی قانون جذب عشق و ازدواج

3 روش طلایی قانون جذب عشق و ازدواجآیا شما هم مطالب زیادی در مورد قانون جذب شنیده اید؟ این قانون چگونه به ما کم

توسط ABESTANEWS در 16 بهمن 1399

3 روش طلایی قانون جذب عشق و ازدواج


آیا شما هم مطالب زیادی در مورد قانون جذب شنیده اید؟ این قانون چگونه به ما کمک می‌کند تا در ارتباط با دیگران موفق باشیم؟چگونه از قانون جذب عشق و ازدواج استفاده کنیم؟ قانون جذب قانونی ساده است مانند اینکه ما معمولا چیزهایی را که به آن علاقه داریم جذب می‌کنیم و آنچه را که شما به آن فکر می‌کنید برای شما اتفاق می‌افتد.


چنانچه مایک دولی به سادگی و وضوح این قانون را تعریف می‌کند و می‌گوید قانون جذب قانونی است که به موجب آن در واقعیت همان اتفاقی می‌افتد که شما به آن فکر می‌کنید.


سوال این است که چگونه می‌شود از این قانون قدرتمند در روابط عاشقانه و ازدواج استفاده کرد؟


شما می‌توانید با قانون جذب، عشق شخص خاصی را به خود جلب کنید. قانون جذب دلخواه /p>

در این مقاله کوتاه سعی می‌کنیم 3 روش طلایی قانون جذب در عشق و ازدواج را بگوییم که با استفاده از آن می‌توانید یک  رابطه عاشقانه و یا یک ازدواج موفق را تجربه کنید.


پس با ما همراه باشید.


1.    به آنچه فکر می‌کنید اتفاق می‌افتد


شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی به روابط خود با دیگری فکر می‌کنید به صورت غریزی تنها خاطرات خوش و اشتباهات خود در رابطه را به یاد می‌آورید.



به عنوان مثال تمرکز اصلی ما به صورت غریزی بر روی خاطرات خوش خود در یک رابطه و یا اشتباهاتی همچون خرید مرغ از فروشگاه با برند اشتباه است. بنابراین بهتر است که تمرکز اصلی خود را بر موضوعات دیگری قرار دهیم.


تمرکز اصلی یا همان اولین فکری که در ذهن شما خطور می‌کند از اهمیت بالایی برخوردار است. پس اگر ایده ای را دوست داریم به فکر کردن راجع به آن ادامه دهیم در غیر اینصورت فکر و تمرکز خود را تغییر داده و به چیزهایی که بیشتر دوست داریم، فکر کنیم.


بهتر است همیشه به یاد داشته باشید که آنچه فکر می‌کنید، همان فکر در واقعیت نیز اتفاق می‌افتد. ذهن خود را معطوف به افکار خوب و دوست داشتنی کنید تا قانون جذب اثر خود را گذاشته و این افکار در واقعیت نیز اتفاق بیفتد.


افکار آزار دهنده را کنار گذاشته و تنها به افکار خوبی که به آن علاقه داریم تمرکز کنیم.


2.    تصورکردن


در‌واقع به موجب قانون جذب این تصورات ما هستند که واقعیات را شکل می‌دهد ولی نه تصورات خاطرات گذشته بلکه تصوراتی که نسبت به آینده از خود و روابط خود داریم.


من جایی شنیده‌ام که نگرانی عبارت است از ایمان و باور به مسیر اشتباه به عبارت دیگر نگرانی افکاری است با قدرتی ترسناک که توجه و تمرکز شما را به چیز‌های آزاردهنده هدایت می‌کند.


توجه و تمرکز ما یکی از با ارزش‌ترین چیزهایی است که ما در اختیار داریم به همین دلیل است که هرکس بخشی از این توجه را می‌خواهد.


"وقتی که تصور می‌کنید در‌واقع مانند یک لیزر عمل می کنید."


لحظه‌ای به لیزر فکر کنید؛ لیزر در‌واقع یک انرژی و نور قدرتمند و متمرکز است دقیقا همان کاری که ما با فکر کردن و توجه و تمرکز کردن انجام می‌دهیم یعنی افکار خود را با قدرت به موضوعی متمرکز می‌کنیم.


به عنوان مثال قانون جذب عشق قانونی است که ما ذهن خود را متمرکز بر ارتباط عاشقانه و ازدواج با شخصی میکنیم و این تمرکز و توجه و خواست، قدرتی بسیار دارد.


در ‌واقع تصور کردن و تجسم، ذهن و تمرکز ما را قدرت می‌بخشد و تصور کردن کاری بسیار ساده است.


به چیزهای خوب و لذت بخشی که می‌خواهید اتفاق بیافتد فکر کنید؛ مانند دوست داشتن شخصی یا تعطیلاتی را که می‌خواهید تجربه کنید.


تا جایی که می‌شود جزئیات را تصور کنید و نگران رسیدن آن لحظه نباشید و تنها با قدرت و لذت به تصورات خود فکر کنید.


3.    اقدام کردن


احساسات خود را مانند یک نردبان بدانید که می‌تواند شما را از غم‌ها و یا از شادی ها بالا ببرد.


هر جا که بتوانید به یک فکر بهتر دست یابید وقت خوبی برای شروع کردن خواهد بود.


سومین روش برای قانون جذب کائنات اقدام و عمل کردن است بدین معنا که وقتی که به تصورات خوب خود پرداختید قدمی هرچند کوچک نیز در جهت آن تصورات بردارید که آن را اقدام کوچک می‌نامیم.


به عنوان مثال تعطیلات رویایی را تصور کنید و در کنار آن اقدامی کوچک مانند آماده کردن مقدمات این تعطیلات را انجام دهید. آنچه بسیار اهمیت دارد این است که این اقدام کوچک و برای شما انجام شدنی است.


در‌واقع هر دستاورد بزرگ و باشکوهی را که می‌بینیم با ساده‌ترین اقدامات شروع می‌شود. از همین حالا تصمیم بگیرید که زندگی خود را با تصورات و اقدامات صحیح شکل دهید.


نتیجه گیری


پس قانون جذب را شناختیم و فهمیدیم که ذهن انسان بسیار قدرتمند است و به هر آنچه که فکر کنیم همان چیز در واقعیت اتفاق میافتد.


افکار خود را باید کنترل کرده و به اهداف خوب فکر کنیم نه به چیزهای آزاردهنده که همین افکار و توجه ما به یک چیز است که آن را در واقعیت نیز شکل می‌دهد. همیشه در جهت افکار و تصورات خود اقدامات عملی خود را انجام دهیم.


به عنوان مثال برای قانون جذب عشق می‌شود به نکات زیر اشاره نمود.


به جای اینکه افکار و تمرکز خود را معطوف اشتباهات خود در یک رابطه کنیم به لحظات خوشی که با آن شخص داشتیم فکر کنیم و اقدامات کوچکی که می‌توانیم انجام دهیم و با اعتماد به نفس و تصورات صحیح و عمل کردن به تصورات خود واقعیات را چنانچه می‌خواهیم شکل دهیم.


آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن