10 روش از طریق به فروشگاه اینترنتی شما

این نوع کسب و کار در حقیقت مارکتپلیسهایی هستند که به مشتریان خود اجازه فروش محصول و خدمتشان را به سایر مشتریه

توسط مدیر سایت در 19 اردیبهشت 1402

این نوع کسب و کار در حقیقت مارکتپلیسهایی هستند که به مشتریان خود اجازه فروش محصول و خدمتشان را به سایر مشتریهای آن وبسایت را میدهند. استفاده نمایید و هنگامیکه بسیاری از بازدیدکنندگان مستقیماً وارد صفحات محصولات میشوند و صفحه اصلی وبسایت نمیبینند ممکن است این پیامها را در نظر نگیرند ازهمینرو توصیه میشود برای دیده شدن این کاهنده های ریسک آنها را بهصورت خودکار در بالای صفحات فروشگاه خود نمایش دهید. لینک مقالات را در صفحه نخست فروشگاه قرار داده است تا افراد زمان بیشتری به بررسی سایت بپردازند. این صفحه آخرینبار در ۶ فوریهٔ ۲۰۲۳ ساعت ۰۸:۲۴ ویرایش شدهاست. پیشنهاد می کنیم برای اینکه به دام اینچنین سایت ها نیافتید چک کنید که آیا به صورت کاملا واضح قوانین مربوط به مرجوع شدن محصول و گارانتی بازگشت وجه را هنگام خرید یا در صفحه ای مجزا در سایت به صورت کامل بیان کرده اند یا خیر ، اگر بیان نکرده بودند به خرید از آن سایت پیشنهاد نمی شود. فروشگاه های اینترنتی هر کدام ویژگی های مثبت و منفی خود را دارند، و شاید یکی از دلایلی که اشخاص تمامی خرید های خود را تنها از یک فروشگاه اینترنتی انجام نمی دهند همین موضوع باشد.

اگر قصد خرید لوازم آرایشی و بهداشتی را دارید فروشگاه اینترنتی مو تن رو برای شما بهترین گزینه است .موتن رو همچنین یک فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی نیز محسوب می شود. حتی تخفیف هایی برای ثبت اولین سفارش می تواند حداقل یک سفارش را از کاربری که هنوز هیچ سفارشی ثبت نکرده کلی فروش سایت را افزایش دهد. اگر شما هم جزو آن دسته از آدم هایی هستید که تابه حال از یک فروشگاه اینترنتی خرید نکرده اید حتما این مقاله را تا آخر مطالعه کنید تا شما را با 10 مورد از بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران در سال 99 آشنا کنم تا شما بتوانید با مزایا و معایب هر یک از آن ها به صورت کامل و با جزئیات ریز و درشت آن آشنا شوید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. مشتری از راه هایی که فروشنده تعبیه دیده است وجه کالا را پرداخت می کند که اکثرا به وسیله ابزار های پرداخت الکترونیک صورت میگیرد، به طور مثال کارت های الکترونیکی در هر دو نوع مجازی و فیزیکی قابل استفاده اند که البته از حالت فیزیکی و در محل آن بیشتر در فروشگاه های اینترنتی محلی استفاده میشود و در فروشگاه های اینترنی جهانی غیر قابل ادامه مطلب استفاده است.

ایده های زیادی برای ارائه تخفیفات مختلف در زمان های گوناگون وجود دارد که باعث افزایش چشم گیر فروش می شود، بنابراین یک فروشگاه آنلاین خوب از ابزار تخفیف برای افزایش فروش خود استفاده می کند. فروشگاه آنلاین اُکالا در دسته بندی های بسیار متنوعی محصولات خود را به فروش می رساند دسته بندی هایی همانند: مواد غذایی، نوشیدنی و دمنوش ها، میوه و سبزیجات، خواربار، ابزار و ملزومات، آرایشی و بهداشتی، لوازم التحریر و اداری، مادر و کودک و پوشاک. فرایند خرید در یک فروشگاه اینترنتی بسیار حائز اهمیت است از آن جهت که اگر مراحل خرید در یک سایتی آنقدر پیچیده و با مراحل بالا باشد در هر مرحله ممکن است کاربر از خرید خود صرف نظر کند و فروشگاه روزانه کلی سفارش را به خاطر همین موضوع از دست بدهد و در مقابل اگر فرآیند ثبت سفارش در یک فروشگاه اینترنتی ساده باشد و یا تنها در یک مرحله بتوان یک ثبت سفارش انجام داد آن فروشگاه به صورت چشم گیری افزایش فروش خواهد داشت.

مراحل خرید در یک فروشگاه آنلاین یکی از مراحل طراحی تجربه کاربری است که در بالا به اهیمت آن اشاره کردیم. این در حالی است که اگر تقاضای محصول در بازار بالا نباشد، زیبایی و جذابیت فروشگاه نتیجهبخش نخواهد بود. این فروشگاه اینترنتی ماهانه ۶۰میلیون ورودی از گوگل دارد و بیش از یک میلیون و 700 هزار کالای مختلف را از تامین کننده های ایرانی و خارجی در معرض فروش قرار می دهد. مسلما همه ما از فروشگاهی خرید می کنیم که بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت در اختیار ما قرار دهد، در حال حاضر برخی از فروشگاه های اینترنتی در ایران ضمانت کیفیت و اصالت کالا و همچنین ضمانت پایین ترین قیمت را دارند که این خوب پیشرفتی بزرگ در این زمینه است. مسلما همه ما دوست داریم محصولات مورد نیازمان را با قیمت مناسب و با تخفیف های ویژه خریداری کنیم. رابط کاربری تنها فاکتوری است که کاربر بعد از ورود به سایت با آن در ارتباط است. تجربه کاربری در یک جمله یعنی کاربر بعد از خروج از سایت احساس رضایت داشته باشد. می تواند در جستجوی حرفه ای به کاربر کمک کند. اگر شما بخواهید یک محصولی که به آن نیاز دارید را از یک فروشگاه اینترنتی خرید کنید اولین کاری که معمولا انجام می دهید جستجوی نام محصول در بخش سرچ سایت است و اگر بخش جستجوی سایت به درستی کار نکند یا سرعت پایینی داشته باشد تعداد زیادی از مشتریان خود را به همین دلیل از دست خواهد داد پس بخش سرچ فروشگاه باید کاملا حرفه ای و سریع کار کند تا کاربر بتواند محصولات مورد نیاز خود را خیلی راحت و سریع پیدا کند و خریدش را انجام دهد.

آخرین مطالب