یوسی پابجی را بیشتر بشناسید

در اوقات فراغتت چکار می کنی؟ آیا زمان زیادی را به صورت آنلاین، بازی کردن یا تماشای تلویزیون می گذرانید؟ آیا اگ

توسط ABESTANEWS در 29 آبان 1400

در اوقات فراغتت چکار می کنی؟ آیا زمان زیادی را به صورت آنلاین، بازی کردن یا تماشای تلویزیون می گذرانید؟ آیا اگر شروع به کار روی سرگرمی کنید که قبلا هرگز انجام نداده اید، زمان بهتری نخواهید داشت؟ مهم نیست که با استفاده از دستان خود خلق می کنید یا فقط سرگرم می شوید، این نکات می توانند به شما در کشف یک سرگرمی کمک کنند.

داشتن یک سرگرمی به شما این شانس را می دهد که استرس مثبت را تجربه کنید، در حالی که یک چالش جدید هیجان انگیز را ارائه می دهید. سرگرمی ای پیدا کنید که از استعدادها و علایق طبیعی شما استفاده کند. در حالی که سرگرمی شما باید چالش برانگیز باشد، نباید استرس منفی به زندگی شما اضافه کند. یک سرگرمی شما را به گونه‌ای به چالش می‌کشد که سایر تجربیات زندگی‌تان این کار را نمی‌کنند.

وقتی به فکر وارد شدن به یک تجارت با سرگرمی خود هستید، باید قیمت محصولات خود را به درستی تعیین کنید. می‌خواهید مطمئن شوید که قیمتی که می‌گیرید، ارزش زندگی را دارد. تمام هزینه های خود را به اضافه نیروی کار و زمان اضافه کنید، سپس یک حاشیه سود عالی اضافه کنید تا مطمئن شوید که موفق خواهید شد.

هنگامی که در مورد یک سرگرمی تصمیم می گیرید، ابتدا باید به چند چیز اساسی فکر کنید. هزینه لوازم یا تجهیزات، فضای مورد نیاز و مدت زمانی که باید صرف کنید، همه عواملی هستند که باید در نظر گرفته شوند. برنامه ریزی قبل از شروع می تواند سرگرمی شما را در دراز مدت لذت بخش تر کند.

صحبت در مورد پوسته اسلحه، یک پوسته آبی برای DP8 و یک تغییر با تم اقیانوس برای SCAR-L قابل اعتماد به نام Scarlet Horror نیز با فصل 8 پابجی موبایل همراه خواهد شد که با هزینه کردن یوسی پابجی می‌توانید آن را خریداری کنید. در مورد ورود سلاح های جدید، بازیکنان دست خود را به PP گاومیش کوهان دار خواهند برد. اسلحه در فصل بعد مرحله جدیدی از دستاوردهای ماموریتی به نام «استقامت» نیز به زودی به پابجی موبایل راه پیدا خواهد کرد.

در مجموع 75 جایزه با ارتقای رتبه رویال پاس، مانند لباس‌های کمیاب، برنز آرمور کوسه بایت، ست DP28 دلتا اسکواد و غیره روی میز است. قابل ذکر است، بازیکنان همچنین به دو احساس جدید به نام‌های پیروزی پیروزی و Spawn Island Line Dance دسترسی خواهند داشت.

قبل از شیرجه رفتن، بودجه ای برای سرگرمی خود در نظر بگیرید. بسیاری از مردم هزینه های مربوط به سرگرمی ها را دست کم می گیرند. برخی از آنها در طول زمان می توانند بسیار گران باشند. سرگرمی‌های دیگری نیز وجود دارند که واقعاً برای شما پول می‌آورند، بنابراین بودجه در آنجا بسیار انعطاف‌پذیرتر است. از بودجه مورد نیاز ایده بگیرید تا هیچ غافلگیری نداشته باشید.

 

اکنون که در مورد سرگرمی های مختلف می دانید، یکی را پیدا کنید که برای شما مناسب است. از بافتنی گرفته تا ورزش، چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید از آنها لذت ببرید. اگر بهترین را برای خود انتخاب کنید، گزینه بسیار خوبی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: همه چیز در مورد یوسی پابجی

آخرین مطالب