گزارش تبلیغاتی

گزارش تبلیغاترپورتاژ تبلیغاتی نوعی تبلیغات است که در قالب گزارش ارائه می شود. به این معنا که مخاطبان رسانه تصو

توسط ABESTANEWS در 7 آبان 1399

گزارش تبلیغات

رپورتاژ تبلیغاتی نوعی تبلیغات است که در قالب گزارش ارائه می شود. به این معنا که مخاطبان رسانه تصور می کنند که روایتی بی طرفانه از آنها ارائه می شود ، در حالی که آنچه می بینند ، می شنوند و می خوانند در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه های ذهنی یک محصول یا خدمات در ذهن آنها است. [1] اصطلاح گزارش تبلیغات اولین بار در سال 1945 به ادبیات انتقادی رسانه اضافه شد. به دلیل اعتماد مخاطبان به رسانه ها ، گزارش تبلیغات بسیار م effectiveثر است و به همین دلیل در کشورهای سختگیرانه قوانین بسیار سختگیرانه ای را علیه گزارش تبلیغات تصویب و تصویب می کنند. دادگاه تجارت بین الملل (ICC) در قانون تبلیغات خود که در سال 1997 تصویب شده است ، سعی در شناسایی تبلیغات دارد تا مردم بتوانند آن را تشخیص دهند. [2] در سال های اخیر موارد برجسته ای از این پدیده در تلویزیون دولتی ایران از جمله برنامه عمو مشاهده شده است. پورنگ به نام داریوش فرضیایی. موارد دیگری از تبلیغات در رسانه های ایرانی نیز وجود دارد که منتقدان را به درخواست قوانین ضد تبلیغات سوق داده است.


گزارش در سئو

امروز شاهد ابعاد دیگری از گزارش در اینترنت هستیم ، زیرا مقاله ای به صورت یک پست ساده به سایت اضافه می شود ، که معمولاً ساده یا خبری است ، اما در اصل متن کاملاً تبلیغاتی است که کاملاً سازمان یافته است و به منظور تبلیغ محصول یا سایتی که حاوی چندین لینک به وب سایت تبلیغ دهنده است ، در حال حاضر سایت ها و شرکت هایی وجود دارند که در ازای گزارشگری تبلیغات ، از شرکت تبلیغاتی نیز پول دریافت می کنند. در سئو (بهینه سازی موتور جستجو) ، از گزارش آگهی برای دریافت پیوندهای خارجی استفاده می شود که با ایجاد بک لینک و دریافت ترافیک اجرایی ، در نهایت رتبه سایت ها در Google افزایش می یابد. گزارشگری نیز یکی از بهترین روشهای بازاریابی در اینترنت است که از طریق آن انجام می شود. شما قادر خواهید بود اخبار خود را در بهترین رسانه ها منتشر کنید. همچنین ، اگر می خواهید گزارش تبلیغات را خریداری کنید ، می توانید از سایت هایی مانند Tasmino یا سایر سیستم عامل های تبلیغات درخواست دهید.


در ایران

در ایران ، اهمیت گزارش آگهی متفاوت است. هنگام گزارش تبلیغات در سایت های ایرانی ، یک وب سایت یا یک برنامه آنلاین معمولاً به دیگران ارائه می شود. این مقدمه معمولاً با بازخورد همراه است. این مفهوم به مرور وب سایتهای خارج از ایران معروف است. همچنین در ایران ، بسیاری از افراد برای افزایش رتبه گوگل در وب سایت خود از این تبلیغات استفاده می کنند.

آخرین مطالب