کاپ پریودی چیست

  آیا کسی گفت دوره آزاد؟ به اشتراک بگذارید تیم MOONCUP کاپ پریودی چیست اکنون بیش از هر زمان دیگر وق

توسط ABESTANEWS در 30 اردیبهشت 1400

 

آیا کسی گفت دوره آزاد؟

به اشتراک بگذارید

تیم MOONCUP

کاپ پریودی چیست اکنون بیش از هر زمان دیگر وقت آن است که مدارس از این فرصت استفاده کنند و به مسئله فقر دوره جوانان بپردازند. از بین بردن فقر دوره ضرورتی هم برای زمین ندارد. جام قاعدگی Mooncup® در مدارس دولتی انگلستان به صورت رایگان در دسترس است و در حال حاضر فقط برای یک محصول محصولی نیست. هیچ دلیلی وجود ندارد که بدون آن کار کنید.

 

فقر دوره ای در انگلیس چیست؟

فقر دوره ای به معنای عدم دسترسی به محصولات دوره مناسب است. این می تواند به دلایل مالی باشد ، اما به شدت با انگ و تابو در دوره های مختلف مرتبط است.

 

طبق تحقیق انجام شده توسط Plan International در سال 2017 ، از هر 10 دختر 1 دختر قادر به تهیه محصولات قاعدگی نبوده است. این تحقیق همچنین نشان داد که تقریبا نیمی از آنها (48 درصد) دختران در انگلیس از پریود خجالت می کشند.

 

در مارس 2019 ، وزیر زنان و برابری ها ، پنی موردونت ، از یک کارزار جدید دولت برای شکستن سکوت و پایان فقر دوره جهانی تا سال 2030 خبر داد. در ژانویه 2020 ، یک طرح محصول دوره رایگان در مدارس و کالج های انگلیس راه اندازی شد. فنجان قاعدگی Mooncup برای اولین بار در کنار پد های یکبار مصرف و تامپون نیز به صورت رایگان در دسترس است.

 

49٪ دختران به دلیل پریود بودن یک روز از مدرسه را از دست می دهند

تأثیر Covid-19 بر فقر دوره ای در انگلستان

مدیریت پریود در بهترین زمان ها می تواند یک چالش باشد. تعجبی ندارد که یک بیماری همه گیر جهانی و کمبود محصول به دنبال ذخیره سازی این وضعیت را بدتر کرده است.

 

تحقیقات جدید انجام شده توسط برنامه بین الملل در حین قفل شدن نشان داد که 30٪ از افراد 14-21 ساله برای تهیه محصولات دوره ای در انگلیس در طی همه گیری تلاش می کردند. بیش از نیمی از آنها از دستمال توالت به عنوان گزینه جایگزین استفاده کردند.

 

موسسه خیریه WaterAid تحقیقات خود را انجام داد و دریافت که 54 درصد از زنان انگلیسی 18 تا 55 ساله نیز چالش های بیشتری را در مدیریت دوره های خود در حین قفل تجربه کرده اند.

 

در چنین شرایطی می توان فواید فنجان قاعدگی قابل استفاده مجدد از Mooncup را کاملاً واضح دانست. شما فقط به یک Mooncup نیاز دارید که می تواند سالها و سالها دوام داشته باشد. دیگر نیازی به ذخیره انبارها یا تامپوهای مختلف جاذب نیست و بدون خرید تکراری ماهانه ، پس انداز نیز می کنید.

 

ماشین حساب پس انداز ماهانه ما به شما کمک می کند ببینید که با رفتن به Mooncup چقدر می توانید پس انداز کنید

 

طرح محصول دوره رایگان: از آن استفاده کنید یا آن را گم کنید

بودجه ای به کلیه مدارس و کالج های دولتی انگلیس اختصاص داده شده است که می توانند از آنها برای سفارش محصولات دوره استفاده کنند. این موارد سپس برای هر فراگیر که به آنها نیاز دارد در دسترس است. براساس داده های منتشر شده در ژانویه 2021 ، سه چهارم مدارس متوسطه و کالج ها محصولات رایگان خود را ادعا کرده اند. با این حال ، بیش از نیمی از مدارس واجد شرایط هنوز از بودجه خود استفاده نکرده اند.

 

البته زمان بندی آن دشوار بوده است. مدارس با واقعیت های Covid-19 سازگار بوده و مشغول آماده سازی برای "عادی های جدید" پس از قفل هستند. اما شناخته شده است که همه گیر فقیرترین فقیرترین را در همه گیر خود دارد. در حال حاضر مدارس این فرصت را دارند که از فقیرترین دانش آموزان خود در هنگام دوره بندی محافظت کنند - و یا مجبورند از آن استفاده کنند و یا آن را از دست بدهند.

 

مهم است که دانش آموزان آسیب پذیر تصمیم نگیرند که پول خود را به جای سایر موارد ضروری مانند غذا برای مراقبت های دوره ای خرج کنند. یا بدون رفتن جوانان سزاوار بهتر هستند.

 

23٪ افراد 16-24 ساله در جولای 2020 از طریق یک بانک مواد غذایی به غذا دسترسی پیدا کردند

چه کاری می توانی انجام بدهی؟

والدین: برای اطمینان از اینکه مدرسه شما در طرح کالای دوره رایگان ثبت نام کرده است ، با مدیر معلم تماس بگیرید. ما نامه ای الگویی تولید کرده ایم که می توانید با استفاده از آن وضعیت مدرسه خود را بپرسید و درخواست کنید که مدرسه شما محصولات پایدار را به ترتیب خود در نظر بگیرد.

 

شما همچنین می توانید مشاور محلی خود را از طریق ایمیل خود وارد كنید ، و دولت های محلی را تحت فشار قرار می دهیم تا از مدارس پشتیبانی كنند تا اطمینان حاصل كند كه هیچ جوانی كه دوره پریود را در اختیار داشته باشد ، از این امر بی بهره خواهد ماند. مطمئن نیستید که شورای محلی شما چه کسانی هستند؟ اینجا را پیدا کنید

 

Mooncup به دولت کمک خواهد کرد تا سال 2020 به مدارس رایگان پلاستیکی خود برسد

جوانان: از معلم یا پرستار مدرسه خود فنجان قاعدگی رایگان Mooncup خود را بخواهید! همه فراگیران در مدارس و کالج های دولتی باید در صورت نیاز به محصولات دوره دسترسی داشته باشند. اگر مدرسه شما این برنامه را انتخاب نکرده است ، می توانید با استفاده از الگوی نامه ما برای معلم خود بنویسید و از آنها بخواهید وارد سیستم شوند.

 

این خبر را پخش کنید تا مطمئن شوید همه دوستانتان از محصولات رایگان نیز اطلاع دارند. می توانید مجموعه ای از برچسب های GIPHY را برای اینستاگرام و فیس بوک با کلمات کلیدی Mooncup یا Freeperiod پیدا کنید.

 

کیت لابی #FERPERIOD خود را دریافت کنید

 

معلمان: با مدیر معلم یا پرستار مدرسه صحبت کنید تا اطمینان حاصل کنید که مدرسه شما انتخاب کرده است و جام قاعدگی Mooncup را در محصولات رایگان خود قرار داده است. نگاهی به کیت لابی ما بیاندازید تا بدانید که چرا تهیه کالاهای دوره تغییر ، از جمله گزینه های پلاستیکی رایگان مانند جام قاعدگی Mooncup ، در مدارس بسیار مهم است.

 

اطمینان حاصل کنید که محصولات پایدار و بدون پلاستیک به عنوان بخشی از آموزش دوره مورد بحث قرار می گیرند. ما یک Mooncup خاص ایجاد کرده ایم ‘School E

کاپ قاعدگی----ok uni 

 

کاپ قاعدگی چیست---ok uni 

 

فنجان قاعدگی--ok uni 

 

قیمت کاپ قاعدگی---ok uni 

 

كاپ قاعدگي-----ok uni 

 

کاپ قاعدگی برای دوشیزگان---ok uni

 

نحوه استفاده از کاپ قاعدگی----ok uni 

 

خرید کاپ قاعدگی---ok uni 

 

قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها----

 

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

 

کاپ پریودی

 

فنجان قاعدگی چیست

 

کاپ پریودی چیست

 

کاپ قاعدگی چیه

 

بهترین مارک کاپ قاعدگی

 

طرز استفاده کاپ قاعدگی

 

روش استفاده از کاپ قاعدگی

 

لونت کاپ چیست

 

طریقه استفاده از کاپ قاعدگی

 

استفاده از کاپ قاعدگی

 

قیمت فنجان قاعدگی

 

نحوه استفاده کاپ قاعدگی

 

سایز کاپ قاعدگی

 

كاپ قاعدگي چيست

 

عوارض کاپ قاعدگی

 

کاپ بهداشتی

 

کاپ پریود

 

طریقه استفاده کاپ قاعدگی

 

کاپ قاعدگی نحوه استفاده

 

کاپ قاعدگی را از کجا بخریم

 

کاپ های قاعدگی

 

کاپهای قاعدگی

 

روش استفاده کاپ قاعدگی

 

معایب کاپ قاعدگی

 

آموزش استفاده از کاپ قاعدگی

 

مراکز فروش کاپ قاعدگی

 

کاپ قاعدگی خرید

 

فروش کاپ قاعدگی

 

کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم

 

کاپ قاعده گی

 

طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی

 

انتخاب سایز کاپ قاعدگی

 

چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی

 

انواع کاپ قاعدگی

 

فنجان پریود

 

خريد كاپ قاعدگي

 

طرز استفاده از فنجان قاعدگی

 

كاپ قاعدگي خريد

 

کاپ قاعدگی یا تامپون

 

قيمت كاپ قاعدگي

 

خرید فنجان قاعدگی

 

مضرات استفاده از کاپ قاعدگی

 

کاپ قاعدگی برای دختران

 

معایب استفاده از کاپ قاعدگی

 

طرز استفاده از كاپ قاعدگي

 

خرید اینترنتی فنجان قاعدگی

 

فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

آخرین مطالب