کانسپت هیوندای RN22e برای مدل های برقی نسل آینده

اندکی پس از معرفی Ioniq 6، هیوندای در آستانه نمایش با اولین نمایش بعدی است. این بار یک خودروی مفهومی به نام RN

توسط ABESTANEWS در 30 تیر 1401

اندکی پس از معرفی Ioniq 6، هیوندای در آستانه نمایش با اولین نمایش بعدی است. این بار یک خودروی مفهومی به نام RN22e است. پایه و اساس آینده خودروهای اسپرت برقی این برند را فراهم می کند.

به گفته فارسی کلاب:هیوندای چشم انداز خودروهای الکتریکی این برند را با عملکرد بالا با کانسپت RN22e رونمایی کرده است. در مورد هر چیزی که می خواهید بدانید بخوانید.

کانسپت هیوندای RN22e رونمایی شد

خودروی الکتریکی هیوندای با عملکرد بالا

طراحی بر اساس مدل جدید Ioniq 6 است

دو موتور و چهار چرخ محرک

571 اسب بخار و 740 نیوتن متر گشتاور

انتظار می رود که این موتورها برای هیوندای آیونیک 5N آینده کار کنند

هیوندای از کانسپت جدید خودروهای الکتریکی پرفورمنس با نام RN22e رونمایی کرد. این خودرو که بر اساس Ioniq 6 کاملاً جدید ساخته شده است، موتور و فن آوری باتری هیجان انگیزی را به نمایش می گذارد که به خودروی الکتریکی با عملکرد بالا آینده Ioniq 5N نیرو می دهد.

 

هیوندای RN22e: موتورها و باتری

کانسپت هیوندای RN22e دارای همان باتری 77.4 کیلووات ساعتی Ioniq 6 جدید است و نیروی خود را با دو موتور الکتریکی تامین می کند که نیروی خود را به هر چهار چرخ منتقل می کند. اگرچه هیوندای این موضوع را به طور قطعی نگفته است، اما احتمالاً این موتورها با کیا EV6 GT 585 اسب بخاری مشترک خواهند بود.

این دو موتور در کنار هم 571 اسب بخار قدرت و 740 نیوتن متر گشتاور تولید می کنند. این حدود 27 اسب بخار بیشتر از BMW i4 M50 است. هیوندای برای حرکت از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت زمان نداد، اما باید به راحتی زیر علامت چهار ثانیه باقی بماند.

می توانید انتظار داشته باشید که این سیستم در هیوندای Ioniq 5 N آینده مورد استفاده قرار گیرد - خودرویی که هیوندای اکنون تایید کرده است که در سال 2023 عرضه خواهد شد.

انتظار نداشته باشید که Ioniq 5 با عملکرد مفهومی RN22e مطابقت داشته باشد (که ناگزیر مدیون وزن سنگین و طراحی جعبه ای آن است)، اما شک نکنید که همچنان بسیار سریع خواهد بود.

 

هیوندای RN22e: مفهوم و هندلینگ

کانسپت هیوندای RN22e مملو از ویژگی‌های هوشمندی است که یک میلی‌ثانیه از زمان دور شما را کاهش می‌دهد - که برای یک ماشین الکتریکی مدرن مهم است، اینطور نیست؟

سیستم تعلیق کم و سفت است تا خودرو را در پیچ‌ها صاف نگه دارد، و خودرو به یک دیفرانسیل الکترونیکی هوشمند مجهز شده است تا هنگام شتاب گیری از پیچ‌های تنگ، به طور موثرتری از نیرو استفاده کند.

هیوندای RN22e: طراحی

این خودروی با عملکرد بالا بر اساس هیوندای Ioniq 6 که اخیراً به بازار عرضه شده است، ساخته شده است اما با عملکرد کامل N-Performance مواجه شده است.

واضح ترین به روز رسانی اسپویلر بزرگ عقب است، اما اجازه ندهید که شما را از ورودی های هوای عظیم در کناره ها برای خنک کردن ترمزها منحرف کند. جلوپنجره پهن و گلگیرهای کناری جدید (با نوارهای N قرمز روشن و متمایز) تکمیل کننده ظرافت اسپرت است.

هیوندای RN22e: قیمت و شروع فروش

RN22e در حال حاضر فقط یک خودروی مفهومی است و هیوندای هنوز تایید نکرده است که آیا به شکل فعلی عرضه خواهد شد یا خیر.

با این حال، این خودرو احتمالاً پایه‌های هیوندای Ioniq 5 N آینده را خواهد گذاشت که می‌توانید آن را در اوایل سال آینده ببینید، و همچنین سدان Ioniq 6 N که ممکن است بعداً ظاهر شود. انتظار می رود قیمت Ioniq 5 N کمی کمتر از 60000 یورو باشد.

کف خواب

آخرین مطالب