چگونگی تقویت و پیشرفته کردن تجهیزات و قبیله در بازی کلش آف کلنز

در چند سال اخیر بازی های آنلاین جایگاه ویژه ای در میان کاربران به دست آورده اند و از محبوبیت بسیار زیادی برخور

توسط ABESTANEWS در 26 تیر 1400

در چند سال اخیر بازی های آنلاین جایگاه ویژه ای در میان کاربران به دست آورده اند و از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشند. این نوع بازی های آنلاین به دلیل اینکه به صورت آنلاین با حریفان خود به مبارزه می پردازید هیجان بسیار زیادی دارد. در میان این بازی ها بازی های سبک استراتژیک طرفداران خاص خود را دارند و کاربران زیادی را به خود جلب کرده اند و حال در میان بازی های سبک استراتژی، کلش آف کلنز از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

استراتژی در بازی کلش آف کلنز

بازی کلش آف کلنز همان طور که ذکر کردیم یک نوع بازی استراتژیکی بسیار محبوب است. این بازی که به معنی جنگ قبایل است، به صورت مبارزه با قبایل دیگر است، یعنی هر کاربر یک قبلیه دارد که در ابتدا از یک قلعه و چند سرباز و تجهیزات ابتدایی تشکیل شده است. در بازی کلش آف کلنز کاربر باید در ادامه قبیله خود را مجهز کرده و به مبارزه بپردازد. توجه داشته باشید که کلش نسخه های متفاوتی دارد که در این بین آف کلنز محبوب ترین آن ها می باشد. از نمونه های دیگر می توان به کلش رویال و... اشاره نمود.

چگونگی تقویت و پیشرفته کردن تجهیزات و قبیله در بازی کلش

در این بازی در ابتدا یک منبع ذخیره طلا و یک منبع ذخیره اکسیر وجود دارد. هر کاربر با مبارزه هایی که انجام می دهد و منابعی که به دست می آورد می تواند ذخیره منابع خود را افزایش دهد. پس از افزایش ذخیره منابع با توجه به نیاز هر کدام از تجهیزات به بروز رسانی آنها را انجام می دهیم.

برای مثال به روز رسانی مکان نیروها نیازمند اکسیر است و برای به روز رسانی از لول یک به لول بالاتر باید مقدار معین شده اکسیر را به دست بیاورید تا بتوان آن را آپدیت کنید. در واقع اینطور باید گفت که این بازی بدون به روز رسانی تجهیزات و سربازان و قدرت های دفاعی و تهاجمی برای حمله و دفاع از قبیله غیر ممکن است.

در این بازی قلعه نقش بسیار بسیار مهمی دارد چرا که تمام تجهیزات و نیرو ها با تغییر در لول یا مرحله قلعه انجام پذیر است، در واقع به این صورت است که در هر لول از قلعه فقط تا میزان معینی که لول قلعه یا همان تاون بازی اجازه می دهد می توان تجهیزات و نیرو ها را آپدیت کرد.

مختصر توضیحی در مورد نیرو های بازی

در این بازی نیروهای مختلفی وجود دارد که با توجه به اینکه هر قبیله وسایل و تجهیزاتی برای دفاع از قبیله خود دارد، نیروهای مخصوصی حاضر هستند که تنها هدف آنها در ابتدای مبارزه تخریب تجهیزات دفاعی است. زمانی که نیرو ها بتوانند به صورت کامل تحیهزات دفاعی را تخریب کنند سپس به تخریب سایر تجهیزات می پردازند. دسته دیگری از نیروها در بازی نیروی هایی هستند که به صورت عادی در هنگام شروع بازی شروع به تخریب تمامی تجهیزات موجود در بازی می کنند و هر تجهیزاتی که به آن ها نزدیک تر باشند را تخریب می کنند و پیش می روند.

بیشتر بخوانید: شرایط استفاده از جم در بازی محبوب کلش آف کلنز

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن