چگونه یوسی پابجی را رایگان به دست بیاوریم و به دوستان بازی خود انتقال دهیم

پابجی موبایل یکی از اعتیادآورترین بازی‌های بتل رویال است که توسط شرکت پابجی ساخته شده و توسط Tencent Game

توسط ABESTANEWS در 29 آبان 1400

پابجی موبایل یکی از اعتیادآورترین بازی‌های بتل رویال است که توسط شرکت پابجی ساخته شده و توسط Tencent Games منتشر شده است. این بازی که به دلیل مکانیک‌های گیم پلی عالی خود شناخته شده است، از زمان انتشار میلیون‌ها گیمر را درگیر خود کرده است. و در حالی که توسعه دهندگان به تازگی و اضافه کردن ویژگی‌های جدید ادامه می‌دهند، یکی از چیزهایی که واقعا به اضافه کردن تازگی به بازی کمک می‌کند، استفاده از یوسی پابجی است.

یوسی (نقد ناشناخته) شکلی از اعتبار یا ارز بازی در پابجی موبایل است که به بازیکنان امکان می‌دهد تعدادی اقلام ممتاز مانند پوسته‌ها و لباس‌های کمیاب را از فروشگاه پابجی خریداری کنند. خوشبختانه، کاربران اکنون می‌توانند از هر یک از بازیکنان یا دوستان خود در پابجی موبایل درخواست یا به آنها پول انتقال دهند. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.

نحوه ارسال یوسی در پابجی موبایل

مرحله 1: ابتدا باید از یکی از دوستان پابجی خود یک ایمیل «درخواست» رویال پاس دریافت کنید. این را می‌توان از صفحه لابی با استفاده از گزینه Royal Pass ارسال کرد. روی دکمه Royal Pass کلیک کرده و Upgrade Pass را انتخاب کنید.

مرحله 2: روی «ارسال درخواست» ضربه بزنید.

مرحله 3: روی دکمه 'Mail' که در سمت راست پایین صفحه لابی است کلیک کنید.

مرحله 4: در مرکز هدیه، منوی "درخواست" را بررسی کنید.

مرحله 5: روی دکمه «مشاهده» روی نام دوستی که می‌خواهید هدیه را برای او ارسال کنید، کلیک کنید.

مرحله 6: هنگامی که دوستی را انتخاب کردید، از شما خواسته می‌شود قبل از ادامه چند یادداشت مهم را بخوانید. آن را با دقت بخوانید و روی گزینه "Give" ضربه بزنید.

همچنین بخوانید | کجا می‌توان شورت Deadpools را در چالش‌های هفته نهم پیدا کرد و به شلوار او سلام کرد

با این حال، ویژگی «درخواست» تنها برای کسانی کار می‌کند که بیش از 24 ساعت با آنها دوست بوده‌اید، به غیر از داشتن سطح شخصیت 3 یا بالاتر و سینرژی بیش از 20.

باید توجه داشته باشید که‌این ویژگی برای هفت روز اول از شروع فصل جدید در دسترس است و پس از پایان زمان درخواست، دیگر نمی‌توانید درخواست اضافی ارسال کنید.

روش‌هایی برای دریافت UC رایگان در PUBG Mobile

استفاده از هک ها برای کسب UC یا برنده شدن در مسابقات غیرقانونی است. بنابراین، لیستی از بهترین راه های قانونی برای کسب رایگان PUBG Mobile UC در زیر آمده است.

کسب درآمد از اپلیکیشن ها

برنامه های زیادی مانند Zupee Gold وجود دارند که پول نقد Paytm را به صورت رایگان ارائه می کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه را نصب کنید و به سؤالات ساده پاسخ دهید و پول برنده شده به طور خودکار در کیف پول برنامه وی واریز می شود. علاوه بر این، می‌توان آن را در حساب Paytm خود برای پرداخت هزینه UC در پابجی موبایل بازخرید کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی یکی از برنامه‌های برتر برای دریافت رایگان یوسی پابجی

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن