چه کسی خالق عطر کلاب د نویت اینتنس بوده است؟؟

در این مقاله می­خواهیم درباره چگونگی ساخت عطر خوش رایحه کلاب د نویت اینتنس صحبت کنیم. این را یادآوری کنیم

توسط ABESTANEWS در 27 مرداد 1400

در این مقاله می­خواهیم درباره چگونگی ساخت عطر خوش رایحه کلاب د نویت اینتنس صحبت کنیم. این را یادآوری کنیم که این عطر خنک و شیرین و کمی تلخ است. البته این عطر از زمان ساختش زمان زیادی نمی­گذرد اما در بین مردم بسیار محبوب شده است. در این عطر عصاره های خوش رایحه ی ترنج، لیمو ترش، سیب، انگور فرنگی سیاه، آناناس، رز، یاس، چوب درخت قان، مشک، وانیل، نعناع هندی، عنبر استفاده شده است. در ادامه با ما همراه باشید. البته برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رایحه های به کار رفته در این عطر به مقاله https://www.tasvirezendegi.com/club-de-nuit-intense/ مراجعه کنید.

در سال ۲۰۱۵ جمعی از عطر شناسان خبره دور هم جمع شدند تا عطر بیاد ماندنی بسازند. این عطر بسیار خوش رایحه در شرکت آرماف ابداع شد و به تولید انبوه رسید. در ادامه درباره این شرکت بیشتر صحبت می­کنیم. این عطر بسیار جذاب اولین بار در فرانسه و بعد در امارات متحده عربی (نخسه های باکیفیت که قدیمی تر هستند محصول فرانسه هستند) ساخته و بعد روانه بازار جهانی شد. در ادامه گفت و گو درباره شرکتی که این عطر جذاب در آن تولید شده است بیشتر صحبت خواهیم کرد.

برند آرماف در سال 1994 ثبت شد. صاحب این شرکت در اصل فردی اماراتی با اسم فخرالدین است. اما چون در مناطق تجاری فرانسه ثبت شده است همه این شرکت را شرکتی فرانسوی می­دانند. به همین علت است که لیسانس (اجازه درج تولید شده در فرانسه) را داراست. البته این شرکت خودش توسط شرکتی دیگر به اسم شرکت عطر سازی استرلینگ پرفیومز بنیان گذاری شده است.

خلاصه کلام

 

ما در این مقاله به درک صحیح از شرکت سازنده این عطر، محل تولید، سال ساخت، شرکت تولید کننده و اینکه این شرکت زیر نظر چه کسی است پی بردیم و این را نباید از یاد برد که این عطر در دو کشور امارات و فرانسه تولید می­شود که به طبع نسخه فرانسوی آن بهتر است. 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن