چه پروژه هایی در پهنه c قرار دارند؟

این پهنه محبوب در کنار دیگر پهنه های موجود در شهرک چیتگر و یا شهرک امام رضا بنا شده و با توجه به وجود مناطق به

توسط ABESTANEWS در 31 مرداد 1400

این پهنه محبوب در کنار دیگر پهنه های موجود در شهرک چیتگر و یا شهرک امام رضا بنا شده و با توجه به وجود مناطق به صرفه و بزرگترین مرکز تجاری در کشور ایران، باعث محبوبیت بیشتر این پهنه در بین پهنه های دیگر شده است. بخشی از برج های موجود در پهنه سی به دست ارتش بنا شده است و همچنین برخی دیگر به دست ارتش در حال آماده سازی است. وجود بسیار ارتش به دلیل وجود پروژه های مختلف هوایی،زمینی و ... است.

این پهنه برای سرمایه گذاری و ... بسیار به صرفه و بهینه بوده و در آینده بازخورد های خوبی را خواهد داشت. در این پهنه پروژهای متفاوتی صورت گرفته و همچنین به انجام رسیده که در ادامه

قراردارند؛ توضیحات جامعی به شما خواهیم داد. چه نوع پروژه ها و برج هایی در پهنه c چیتگر در حال ساخت و ساز هستند؟

یکی از مهم ترین پروژه های موجود در این پهنه، پروژه چهار گانه نیروی زمینی ارتش است. این پروژه همان طور که از نامش هم مشخص است، توسط نیروی زمینی ارتش در حال آماده سازی است و با توجه به آن، این برج ها برای اعضای نیروی زمینی در حال ساخت هستند و در رابطه با شرایط حال حاضر آن ها، عملیات انجام شده برای ساخت برج ها به این صورت است که ، ساختمان چندین طبقه ای (اِی) به نام نارنج 1 و 2 در حال آماده سازی هستند و در حال حاضر فقط تا بدنه آن ها بنا شده. با توجه به این که این پروژه جزء یکی از پر فعال ترین پروژه ها محسوب می شود؛ پایان ساخت این ساختمان ها و تحویل آن ها در سال 1401 تایین شده است.

برج مرجان که به دست شرکت تعاونی مسکن معاونت مهندسی و همچنین نیروی پدافند غیر عامل دریایی، در حال ساخت است؛ یکی دیگر از پروژه های موجود در پهنه سی است. با توجه به ایده ها و تفکرات خارق العاده در رابطه با این پروژه، این برج بلند ترین و همچنینی لوکس ترین برج در سطح کل شهرک چیتگر و حتی منطقه 22 به شمار می رود.

علاوه بربرج هایی که توسط نیروی زمینی ارتش در حال ساخت هستند، نیروی هوایی ارتش هم در یکی دیگر از این پروژه ها نقش دارد که با توجه به مراحل ساخت وساز آن ها، به اتمام رسیدن این برج ها در سال 1402 به تایین رسیده و البته، ممکن است این تاریخ کمی عقب تر و یا حتی جلو تر از تاریخ تایین شده باشد.

 

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن