چه پروژه هایی در پهنه b در حال اجراهستند؟

سروستان،این اسمی است که روی این پروژه گذاشته شده است،شکل برج های 16گانه این پروژه بزرگ،به شکل بال پروانه است،

توسط ABESTANEWS در 31 مرداد 1400

سروستان،این اسمی است که روی این پروژه گذاشته شده است،شکل برج های 16گانه این پروژه بزرگ،به شکل بال پروانه است، این کمک میکند که سازه پیچ ومهره ای ، دربرابر زلزله وطوفان ،مقاومت بهتری از خود نشان دهد،یک شهرک مدرن و به روز و مستحکم ،با معماری منحصر به فرد که در نوع خود بی نظیر است، در واقع گفته شده که این برای اولین بار است که در ایران پروژه ای با این شکل وشمایل ساخته می شود، این یعنی یک عزم جدی برای نوآوری در صنعت ساخت وساز،که مردم ایران بی شک لایق آنند.

طراحی های شگفت آور ودیدنی و جذاب که نظر هر رهگذری را به خود جلب خواهد کرد،وجود فضاهای سبز بین برج ها، با مراکز مختلف در نظرگرفته شده، با آن امکانات مثال زدنی یک موقعیت عالی می سازند، جایی برای زندگی که هر کسی آرزویش را دارد.

لطفاً بخوانید: آشنایی و معرفی با پهنه b و پروژه هایی که در آن در حال ساخت و ساز هستند

16 برج پهنه b دارای ،چند سری مجزاست که با حروف انگلیسی مشخص شده اند؛

سری N/A/F/G/B/D

متراژ واحدهای این برجها ، از 70 متری تا 386 متری است،این یعنی در نظر گرفتن گروه های مختلف مردمی ،تا اکثریت متقاضی بتوانند از این موقعیت عالی و سودمند،بهره ببرند.

 وقتی یکی از این واحدها را داشته باشید،از آن همه امکانات ویژه برخوردار خواهید بود،خواهید توانست در این مجموعه بزرگ و ویژه حضور داشته باشید وسهم معنوی تان از دریاچه وپارک جنگلی ، وآن راهها وجاده های کش آمده بزرگراهها ،باخود به خانه وزندگی ببرید،حتی ویوی جذاب کوه البرز را ؛وچه چیزی از این برای شما وآنکه دوستش می داریدبهتر.

حتی فکرش هم زیباست ؛که هر کدام از این سری ها ،چقدرآدم ها را در خود جای خواهند داد؛هرکدامشان می توانند دنیاهای متفاوتی از آدم ها را کنار هم جای دهند.

بال های شرقی وغربی برج ها،که  گویی به روی مردم گشوده شده است،تا مامن وموای جدیدشان باشد،دربرابر آسیب های احتمالی ،محافظ مردم خواهد بود.

پهنه b ابنطور که پیداست خودش به تنهایی مجموعه کاملی است، یک شهرک جدید و نو، کسی چه می داند شاید تمدن جدیدی در آستانه ظهور باشد،شاید نسلی در خود بپرورد که ،روزی  روزگاری در تاریخ ردی ازآن دیده ایم.

 

این پیچیدگی ها ودرهم تنیدگی های بالهای سروستان ومعابردرونش ،حکایت پیچیدگی زندگی وارتباطات انسانی است که در شهر های شلوغ ، گویی پیچیده تر هم می شود،امید که در شهرهای نو انسان های نو تر وبهتری بشویم .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن