چه نوع روش هایی برای تهیه یوسی در بازی پابجی وجود دارد؟

در بازی پابجی شما می توانید با روش های مختلفی یوسی تهیه کنید، برخی از این روش ها پولی هستند، یعنی شما با وارد

توسط ABESTANEWS در 20 تیر 1400

در بازی پابجی شما می توانید با روش های مختلفی یوسی تهیه کنید، برخی از این روش ها پولی هستند، یعنی شما با وارد شدن به قسمت خرید یوسی در برنامه، پول مورد نظری که توسط برنامه معین شده است را پرداخت می کنید و یوسی را خرید می کنید، اما اگر می خواهید به صورت رایگان یوسی دریافت کنید، ادامه مطالب را مطالعه کنید.

روش رایگان دریافت UC با استفاده از کارت هدیه:

یکی از راه های دریافت یوسی در بازی پابجی استفاده از کارت هدیه می باشد. معنی کارت هدیه در این بخش کارت هدیه Google Play است. این کارت های هدیه را نمی توان خریداری کرد. زیرا ما تحت تحریم های بین المللی هستیم و نمی توانیم این کارت های هدیه را بخریم. اما همیشه راهی وجود دارد؛ با نصب برنامه یا ورود به سایت های مختلف مانند Appkarma می توانید کارت های هدیه Google Play را دریافت کنید.

شرکت در مسابقات Elite Royal

در ابتدا برای شرکت در مسابقات Elite Royal باید مقدار مشخصی یوسی پرداخت کنید. درست است که مقداری از پول شما کاهش می یابد، اما نگران نباشید در این مسابقه، اگر بتوانید رقبای خود را شکست دهید، بجنگید، مقاومت کنید، خوب پنهان شوید و از میدان جنگ پیروز شوید، به شما جایزه ای بیش از آنچه پرداخت کرده اید، تعلق می گیرد.

نحوه خرید یوسی در بازی Pubgi Mobile:

این روش، همانطور که از نامش پیداست، روش پولی خرید UC است. اما به عنوان تحریم باید چه کار کنیم!؟ نگران نباش! سایت های فروشگاهی و بسته های UC بسیاری برای فروش بازی های Pubgi وجود دارد. شما می توانید ارزش ریالی این بسته ها را پرداخت کنید، مقدار UC مورد نیاز خود را خریداری کرده و در کیف پول حساب خود وارد کنید.

البته، شما می توانید از دو طریق خرید کنید؛ یا با شارژ مستقیم یا دستی !!

بررسی انواع روش های تهیه و خرید یوسی پابجی موبایل: در روش شارژ مستقیم، شما باید شناسه حساب بازی خود را به فروشنده بدهید تا او بتواند شارژ حساب مستقیماً وارد حساب شما کند و دیگر نیازی به انجام کاری نیست.

 

این یک روش مفید برای مواردی است که نمی خواهید شناسه حساب بازی خود را با کسی به اشتراک بگذارید. بنابراین شما بسته را خریداری می کنید. هر بسته کد مخصوص به خود را دارد. وقتی این کد را در حساب خود وارد می کنید، کیف پول UC شما شارژ می شود و می توانید از یوسی های خود در بازی پابجی استفاده کنید.

آخرین مطالب