چه نوع بیماری هایی توسط دکتر انلاین قابل رفع است؟

در این بخش میخواهیم درباره اینکه دکتر آنلاین توانی درمان چه بیماری هایی را دارد صحبت کنیم.   دکتر آنلای

توسط ABESTANEWS در 17 شهریور 1400

در این بخش میخواهیم درباره اینکه دکتر آنلاین توانی درمان چه بیماری هایی را دارد صحبت کنیم.

 

دکتر آنلاین توانایی ویزیت را دارد پس می­تواند اکثر بیماری های پوستی، داخلی، عفونی و ...... را ویزیت و درمان کند. البته بعضی از بیماری هایی که درمان های سنگین دارند مثل سرطان، شیمی­درمانی و .... را باید با مراجعه به پزشک درمان کنیم البته دکتر آنلاین می­تواند ویزیت اولیه را انجام دهد و بقیه کار مستلزم حضور در درمانگاه است. در ادامه نحوه درمان چند بیماری را توسط دکتر آنلاین توضیح می دهیم تا بیشتر با کار پزشک آنلاین آشنا شوید اما آیا می دانید » خدمات دکتر آنلاین چیست و چطور می توان از آن استفاده نمود؟

درمان بیماری های عفونی

بیماری های عفونی توسط ویروس، باکتری، قارچ و انگل، تک یاخته ها و .... انتقال پیدا می­کند. بعضی از بیماری های عفونی از طریق خون و فرآورده های خونی مثل بیماری هپاتیت B، هپاتیت c، ایدز و بعضی دیگر از طریق تنفس عطسه و قطراتی که حین تنفس پخش می­شود منتقل می­شود. این نوع بیماری ها به خصوص بیماری هایی که از طریق سرفه و عطسه منتقل می­شود در درمانگاه ها باعث آلوده شدن چند فرد سالم به بیماری می­ شود. اما در ویزیت آنلاین (پزشک آنلاین) چون دیداری صورت نگرفه است پس انتقال بیماری هم وجود نخواهد داشت. مخصوصا الان که بیماری کرونا ویروس شیوع پیدا کرده است بهترین موقع برای ویزیت آنلاین است زیرا دیگر این ویروس از شخصی به شخصی دیگر منتقل نمی­شود و زنجیره انتقال قطع می­شود.  

 

درمان بیماری های سرطان

امروزه به علت آلودگی هوا، تغذیه ناسالم و استفاده بیش از حد از لوازم متصل به اینترنت بیماری سرطان در بین مردم زیاد شده است. چه بهتر که از خدمات دکتر آنلاین برای درمان این بیماری استفاده کنیم. دکتر های آنلاین با ویزیت کردن شما تمام کار های مورد نیاز برای بهبود سلامتی شما به شما دوست عزیز گوش زد خواهند کرد. البته این را هم نباید نادیده گرفت که بیماری های به این شکل سنگین و پر­خطر را نمیتوان باید یک ویزیت آنلاین درمان کرد و باید به صورت حضوری به پزشک متخصص مراجعه کرد.

 

درمان بیماری ها قلبی

بیماری های قلبی انواع مختلفی دارد که می­توان از آنها به: حمله قلبی، نارسایی قلب، تنگی دریچه میترال و .... اشاره کرد. هر کدام از این بیماری ها علائمی دارند که با بازگو کردند پیش پزشک آنلاین می­توانید به بیماری خود پی ببرید و برای درمان آن اقدام کنید البته این نوع بیماری ها که در بعضی مواقع به عمل خطم می­شود پس بهتره است که بعد از معاینه اولیه توسط پزشک آنلاین به پزشک حضوری مراجعه کنید.

آخرین مطالب