چه مواردی با تهیه یوسی در اختیار گیمر قرار می گیرد؟

یوسی یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین در تمام دنیا است به طوریکه برخی از گیمرها ساعت های بسیار طولانی را به ا

توسط ABESTANEWS در 12 آبان 1400

یوسی یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین در تمام دنیا است به طوریکه برخی از گیمرها ساعت های بسیار طولانی را به انجام آن می‌گذارنند و همین موضوع گاهی نگرانی والدین را برانگیخته می کند. هیجان بسیار بالای بازی و همچنین گرافیک قوی آن دلیل اصلی محبوبیت پابجی است. این بازی دارای پرداخت درون برنامه به وسیله یوسی است که با خرید این یوسی ها می توان به امکانات بسیار زیادی دست پیدا کرد. حالا درادامه قصد داریم مواردی را که با تهیه یوسی در اختیار گیمر قرار می گیرد تا بررسی کنیم. با ما همراه شوید.

یوسی چیست؟

یوسی در واقع پول قابل معامله در بازی پابجی است که به واسطه هزینه کردن آن می توان به امکانات مختلف بازی دسترسی پیدا کرد تا جاییکه هیجان بازی ناشی از آیتم های جدید چندین برابر می گردد. برخی از گیمر ها که در سطح حرفه ای فعالیت می کنند، تنها به دنبال هیجان بازی هستند و این هیجان را در بروزرسانی آیتم های جدید و همچنین ارتقا سطح بازی می بینند که تمامی این قابلیت ها با داشتن یوسی و هزینه کردن آن به دست می آید.

دسترسی به آیتم های جدید

یکی از کاربرد های یوسی در بازی پابجی، خرید آیتم های جدید است. در واقع می توان با خرید آیتم های جدید به کاراکترهای جدید دست پیدا کرد و یا سلاح های قدرتمند را خریداری کرد. لباس های جنگی، سلاح های مجهز، کاراکترهای جدید و قوی همگی از مواردی هستند که با داشتن یوسی قابل دسترسی هستند.

شرکت در رقابت های رویال پس

به منظورافزایش هیجان بازی و همچنین جذب کاربران بیشتر در پابجی یک سری رقابت های مهیج به نام رویال پس پیش بینی شده است. گیمر با شرکت در این رقابت ها با کاراکتر های جدید آشنا شده و می تواند با رقبای خود در سراسر دنیا روبه رو شود اما شرکت در این رقابت ها نیازمند داشتن یوسی است. بنابراین اگر به تعداد کافی یوسی در اختیار داشته باشید می توانید در این رقابت ها شرکت کرده و از هیجان رقابت با دیگر گیمر ها بهره مند شوید. فراموش نکنید که اگر مهارت کافی داشته می توانید با شرکت در این رقابت ها و شکست رقبا به چندین برابر سکه های اولیه خود برسید بنابراین از این رقابت ها غافل نشوید.

نحوه به دست آوردن یوسی

به منظور دسترسی به تمامی امکاناتی که در بالا بررسی کردیم، باید به اندازه کافی یوسی داشته باشید تا بتوانید با پرداخت درون برنامه به قابلیت مورد نظر خود برسید. حال شاید این سوال نیز برای شما به وجود آید که چگونه می توانید به یوسی دسترسی پیدا کنید؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که روش های به دست آوردن یوسی شامل دو روش رایگان و پولی است. در روش رایگان گیمر می تواند به روش های مختلف اقدامات لازم را برای رسیدن به مقداری یوسی انجام دهد. در واقع پیشنهاداتی پیش روی کاربر قرار می گیرد که با انجام موفقیت آمیز آن ها می توان به تعدادی یوسی دست پیدا کرد.

خرید یوسی

روش دیگر دسترسی به یوسی در بازی پابجی، پرداخت هزینه برای خرید یوسی پابجی است. در این روش با ارائه رمز اکانت به فروشگاه اینترنتی و همچنین انتخاب پکیج مورد نظر می توان به تعداد دلخواه از یوسی ها را خریداری کرد. حال برخی از کاربران نگران افشا شدن اطلاعات حساب کاربری خود هستند که برای این کاربران نیز جای نگرانی وجود ندارد.

 

در روش خرید غیر مستقیم هیچ اطلاعاتی از کاربر خواسته نمی شود بلکه تنها با وارد کردن نام کاربری او، یک کد شارژ یوسی برای گیمر ارسال می شود که با وارد این کد، شارژ مورد نظر انجام می شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن