چه رایحه های در عطر کلوین کلین ایفوریا زنانه به کار رفته است؟؟

در این بخش می­خواهیم درباره رایحه های دلنشین عطر کلوین کلین ایفوریا صحبت کنیم. این عطر خوشبو فقط سلیقه افر

توسط ABESTANEWS در 27 مرداد 1400

در این بخش می­خواهیم درباره رایحه های دلنشین عطر کلوین کلین ایفوریا صحبت کنیم. این عطر خوشبو فقط سلیقه افراد خوش سلیقه است و هر کسی از این عطر جذاب نه میخرد نه استفاده می­کند چون این عطر برای افراد با کلاس و جذاب است. البته از این هم نباید گذشت که قیمت این عطر کمی بالاست ولی قیمت این عطر نسبت به ماندگاری و رایحه واقعا کم است. در ادامه بیشتر درباره این عطر صحبت می­کنیم.

این عطر به علت ترکیبات بی‌نظیر خود به دو دسته تقسیم می­شود: میوه‌ای و گل‌های شرقی خاصیت ماندگاری بالایی دارد. بین 5 تا 8 ساعت به صورت عادی تثبیت می­شود.

عطر ایفوریا رایحه دلپذیری دارد کافیه یکبار از این عطر استفاده کنید تا مشتری همیشگی این عطر خوش رایحه شوید. پس از اولین اسپری رایحه عطر پخش می­شود اولین رایحه انار است که محیط را پر می­کند بعد از لحظاتی خواهید دید که این عطر شما را دیوانه می­کند.

پس از لحظاتی این رایحه جای خود را با رایحه گل ارکیده و نیلوفر آبی عوض می­کند و علاقه شما را نسبت به این عطر بیشتر می­کند.

و در آخر تمام این رایحه ها تبدیل به رایحه خوش بو شرقی چون چوب ماهگونی، مشک، کهربا و گل بنفشه تبدیل می­شود و رایحه خود را بر لباس شما تثبیت می­کند. رایحه شیرین و شرقی این عطر می­تواند همراه خوبی برای شب های سرد زمستان باشد و شادی و احساس سر­ زندگی را در شما زنده کند.

برای آشنایی با نت های به کار رفته در این عطر نیز به مقاله https://magerta.ir/lifestyle/fashion-beauty/calvin-klein-euphoria-perfume/ مراجعه کنید.

 

تمام این رایحه ها زیبا و جذاب در این عطر شیک جمع شده اند شما با یکبار خرید این محصول دیوانه­ وار عاشق این محصول خواهید شد. البته این عطر فقط برای افراد جذاب است. اگر شما این عطر را انتخاب کردید پس شما یک فرد جذاب هستید که برای زیبایی خود ارزش قائل است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن