چطور می توان با استفاده از جم در بازی کلش رویال به قدرت رسید؟

بازی کلش رویال یکی از بازی های جنگی با طراحی دو مبارز رو در رو است که توسط دو تیم در دو بخش از زمین بازی به نب

توسط ABESTANEWS در 19 شهریور 1400

بازی کلش رویال یکی از بازی های جنگی با طراحی دو مبارز رو در رو است که توسط دو تیم در دو بخش از زمین بازی به نبرد می پردازند. زمین بازی کلش رویال به دو قسمت برای شما و حریفتان تقسیم می شود که هر تیم در زمین خود دارای سه قلعه است و وظیفه شما مراقبت از قلعه ها در مقابل حمله دشمن است. علاوه بر مواظبت از قلعه خود این امکان به شما داده شده است که در فرصت مناسب به دشمن حمله کنید و قلعه آن ها را تصرف نمایید.

جوایز در نظر گرفته شده برای بازی کلش رویال

همان طور که گفتیم هر تیم دارای ۳ قلعه بوده که یکی از آن ها به نام قلعه پادشاه دارای امتیاز بیشتری است. یعنی شما در قبال تصرف این قلعه از دشمن جایزه بیشتری می گیرید. پاداش این مرحله را دریافت ۳ تاج عنوان کرده اند.

همچنین دو قلعه دیگر نیز در بازی وجود دارد که در ازای از بین بردن هر کدام از آن ها یک تاج به شما تعلق می گیرد‌. اگر شما بتوانید هر سه قلعه را از دشمن تصاحب کنید به عنوان برنده بازی اعلام می شوید و علاوه بر دریافت سه تاج، کارت های متنوعی نیز دریافت می کنید. مزیت دریافت این کارت ها نیز این است که هر کدام از آن ها یک قابلیت را به شما می دهند؛ یکی نیروی شما را افزایش می دهد و دیگری خون بیشتری به شما تزریق می کند.

ارتقاء شخصیت ها و تجهیزات با استفاده از جم کلش رویال در بازی امکان پذیر است. جم در بازی کلش رویال ویژگی ها و امکانات قابل توجه ای را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید به قدرت باللاتری در بازی برسید.

بازی خود را ارتقا دهید!

در هر بازی فرصت های برای به دست آوردن کارت های بازی وجود دارد که اگر بتوانید تعداد زیادی از این کارت ها را برای خود جمع آوری کنید، می توانید سطع بازی را ارتقا ببخشید. ارتقا سطح بازی می تواند فرصتی برای تقویت نیروها و تجهیزات هر تیم باشد که باید به نحو احسن از آن ها استفاده شود.

در واقع هر چه تعداد کارت های شما بیشتر باشد، شانس بازیکن برای ارتقا لول بازی افزوده می شود. بنابراین تمام تلاش خود را به کار بگیرید که از تک تک فرصت های موجود در رقابت برای به دست آوردن تعداد کارت های بیشتر استفاده کنید.

معرفی کارت های موجود در بازی کلش رویال

به طور کلی کارت های طراحی شده در بازی کلش رویال عبارتند از:

·       عادی

·       کمیاب

·       حماسی

·       افسانه ای

البته یک دسته بندی دیگر بر اساس کارایی کارت ها انجام می شود که این دسته بندی شامل موارد زیر می شود:

·       نیرو

·       طلسم

 

·       ساختمان

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن